توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه برنج خوش عطر با ته دیگ زعفرانی

اینبار در نظر داریم، یک برنج خوشمزه و خوش عطر با یک ته دیگ پرطرفدار به نام ته دیگ زعفرانی را به شما آموزش بدهیم تا به راحتی بتوانید ته دیگ زعفرانی را در خانه، به بهترین شکل درست کنید.

اینبار در نظر داریم، یک برنج خوشمزه و خوش عطر با یک ته دیگ پرطرفدار به نام ته دیگ زعفرانی را به شما آموزش بدهیم تا به راحتی بتوانید ته دیگ زعفرانی را در خانه، به بهترین شکل درست کنید. ته دیگ زعفرانی یکی از ته دیگ هایی است که خیلی از ما، دوست داریم و البته هر کسی نمی تواند یک ته دیگ زعفرانی خوش طعم را درست کند. با این آموزش شما جز کسانی خواهید شد که استاد پختن برنج با ته دیگ زعفرانی به شمار می آیند.

این ته دیگ زعفرانی, بدون ماست و تخم مرغ است. در بخش های دیگر، طرز تهیه ته دیگ زعفرانی با ماست و تخم مرغ و دیگر مخلفات نیز منتشر کرده ایم که می توانید بخوانید و یاد بگیرید.

فنون ته دیگ زعفرانی:
در مرحله ی اول برنج و آبکش میکنیم.
زعفران را درآب حل میکنی میگذاریم که دم بکشد.
بعداز دم کشیدن زعفران, کف قابلمه نصف فنجان روغن مایع و نصف فنجان آب سرد و نصف فنجان زعفران دم کرده میریزیم.
بعد برنج آبکش شده را داخل مایع میریزیم و دم می گذاریم.
بعد از حدود ۴۰ دقیقه یه برنج خوش عطر با ته دیگ زعفرانی عالی داریم.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا