توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب دیدن تابه چیست؟ خریدن ماهیتابه در خواب چه تعبیری دارد؟

تاوه که ما امروز به آن ماهیتابه می گوییم ظرفی است که به ندرت ممکن است در خواب مردان دیده شود و برای زنان نیز طبیعی است

تعبیر دیدن تابه در خواب چیست؟

تاوه که ما امروز به آن ماهیتابه می گوییم ظرفی است که به ندرت ممکن است در خواب مردان دیده شود و برای زنان نیز طبیعی است چون به کار روزانه ایشان مربوط است اگر مردی در خواب ببیند که تابه ای نو و براق دارد با زنی خوب روز آشنا می شود که کاردان و خانه دار و مدیر است و اگر دید تابه اش کثیف و سوراخ و قراضه است با همسرش اختلاف پیدا می کند و بین آنها بگو مگوی شدید در می گیرد.

اگر مرد مجردی خواب ببیند که تابه ای کثیف و سوراخ و قراضه دارد زنی کریه و زشت و بدخلق و خانه آتش زن در زندگی آینده او نقش حساس پیدا می کند.

فروختن تابه طلاق همسر است و اگر جوانی ببیند که تابه ای نو می خرد عاشق می شود و ازدواج می کند.

چنانچه زنی در خواب ببیند که شوهرش برای او تابه ای نو خریده و به خانه آورده گرفتار هوو می شود.

اگر مردی در خواب ببیند که آشپزخانه یا اتاق پر از تاوه های کثیف می باشد کاری خلاف طبع و رضای زن های خانه انجام می دهد به طوری که همه علیه او خواهند شورید حتی دختر و مادرش.

اگر مردی ببیند که دو تابه در آشپزخانه است یکی بزرگ و دیگری کوچک صاحب دختری می شود که آن دختر از هر جهت به مادرش شبیه خواهد بود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا