توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر رابطه نامشروع در خواب

حتما برایتان پیش آمده که با حالت گیجی و حتی کمی تحریک شده از خواب بیدار شوید. شما تنها کسی نیستید که خواب جنسی می بینید، در حالی که شخصیت اصلی آن خواب خودتان هستید.

تعبیر دیدن رابطه نامشروع در خواب چیست؟

حتما برایتان پیش آمده که با حالت گیجی و حتی کمی تحریک شده از خواب بیدار شوید. شما تنها کسی نیستید که خواب جنسی می بینید، در حالی که شخصیت اصلی آن خواب خودتان هستید.

خواب های جنسی بخشی طبیعی از زندگی ما هستند. در حقیقت نسبتا ایمن است که بگوییم همه ما برخی از این خواب ها را بیشتر از بقیه تجربه کرده ایم. خواب فعالیت جنسی با فردی دیگر غیر از همسرتان تان طبیعی است.

این خواب ها به ما چه می گویند؟

همه ما می‌خواهیم معنای خواب های خود را بدانیم، به خصوص زمانی که آن‌ ها ما را سردرگم رها می ‌کنند.

محتوای خواب اغلب به چیزی مربوط می ‌شود که در بیداری شما اتفاق می ‌افتد. بنابراین وقتی روزی که گذرانده اید سرشار از استرس و اضطراب باشد، می تواند با برخی خواب های ناخوشایند خاتمه یابد. اما اگر اوضاع به خوبی پیش رود و شما احساس رضایت ‌کنید، ممکن است خوابی که می بینید تغییر کند.

دکتر جانت بریتو، روانشناس و سکس تراپ در این مورد توضیح می دهد که خواب ها راهی برای آشکار کردن آنچه برای شما غیر قابل مشاهده است، هستند.

این خواب ها به عنوان یک سیستم راهنمایی داخلی عمل می ‌کنند، به شما اطلاعاتی در مورد چگونگی زندگی تان می دهد و تصاویری نمادین را برای شما آشکار می کند تا کنجکاوی تان را برانگیزند.

Brito می‌گوید نمادها و تصاویر در خواب، شما را به احساسات، خواسته‌ ها و یا چیزی که سعی دارید حل کنید، مرتبط می‌ کنند.

معنای رویاهای جنسی

بریتو توضیح می دهد هنگامی که رابطه جنسی به خوابتان ورود پیدا می کند، آن را به داستانی که دارای شروع، میانه و پایان است، تجزیه کنید و تمرکز خود را بر تجربه کردن احساسات در خواب و کنجکاوی در مورد جایی که انرژی خواب شما را هدایت می ‌کند، و این که این رویا چگونه به پایان می‌ رسد، قرار دهید.

این به شما نیاز عاطفی را نشان می ‌دهد که خواب جنسی شما سعی دارد در بیداری شما آن را تحقق بخشد.

حتی رویاهای جنسی که ممکن است “تابو” تلقی شوند چیزی نیست که نگرانش باشید. فقط باید کمی عمیق‌ تر کاوش کنید تا ببینید ذهن نیمه هشیار شما درباره زندگی بیداری تان چه می ‌گوید.

مهم است که به این نکته اشاره کنیم که رمز گشایی مفهوم پشت خواب های جنسی، برای همه یک فرآیند یکسان نیست. همه ما معنای متفاوتی برای هر سناریو به دست می‌ آوریم. با این حال، برخی موضوعات رایجی هستند که در خواب های جنسی ظاهر می ‌شوند.

  1. رابطه نامشروع جنسی با یک غریبه یا آشنا!

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد؟

شاید فقط به این معنی باشد که میل جنسی شما بالا است و شما نیازهایتان را برآورده نمی ‌کنید.

کاری که می توانید انجام دهید:

بیش از حد درگیر این خواب نشوید. این می ‌تواند تنها در مورد تمایل فعال (یا بیش فعال) شما باشد. اگر اینطور است، ارتباطات باز با شریک تان جای خوبی برای شروع است. بگذارید او بداند که شما دقیقا چه احساسی دارید و چه چیزی بیشتر از همه می‌ خواهید.

  1. رابطه جنسی با فردی که قبلا با او در ارتباط بوده اید!

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد؟

بسته به اینکه چقدر این خواب را می بینید و چه مدت از جدایی تان می گذرد، می تواند به معنی هر چیزی از نیاز به ارتباط با فردی جدید گرفته تا اندوه حل نشده با فرد سابق باشد.

کاری که می توانید انجام دهید:

اگر مدتی است که یک رابطه را تمام کرده اید به خودتان زمان بدهید تا یک رابطه جدید را شروع کنید. با این حال، اگر چند ماه یا حتی چند سال از جدایی شما می گذرد و هنوز هم خواب روابط جنسی با همان فرد سابق را می بینید، ممکن است زمان آن باشد که در مورد برخی مسائل مرتبط با این رابطه با یک متخصص صحبت کنید و این مسئله را برای همیشه حل کنید.

  1. خواب های جنسی بر اساس ارباب-بردگی (BDSM)

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

BDSM به معنای اسارت، سادیسم و مازوخیسم است.

دکتر فران والفیش، روان درمانگر روابط و خانواده توضیح می دهد این رویا ممکن است به این معنا باشد که شما یک مادر و یا پدر مغرور داشته‌ اید و خواهان حس غلبه بر دیگران هستید. دیگر تفاسیر ممکن است به تمایل شما به کنترل دیگران اشاره کند.

کاری که می توانید انجام دهید:

والفیش توضیح می‌دهد هیچ چیز بد، نادرست یا غیر طبیعی با این تجربه جنسی وجود ندارد، تجربیات جنسی ما شخصی و خصوصی هستند.

هنگامی که یکی از دو طرف رابطه می خواهد BDSM را امتحان کند، اما پارتنر دیگر علاقه مند نیست، می بایست به آرامی با او صحبت کند و به نتیجه ای برسند که هر دو طرف از آن راضی باشند.

صریح صحبت کنید و به او بگویید که از او به عنوان پارتنرتان کاملا راضی هستید و سپس می ‌توانید با امتحان کردن چیزی که او هم از آن لذت می ‌برد، آن را عوض کنید.

  1. رابطه جنسی دهانی یا اورال

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

این خواب می‌تواند به این معنا باشد که شما با پیام‌های مستقیم یا مخفی مبنی بر نفرت انگیز بودن رابطه جنسی دهانی بزرگ شده‌اید، اما در خفا آن را دوست دارید.

کاری که می توانید انجام دهید:

Walfish می‌ گوید بسیاری از مردم مخالف رابطه جنسی دهانی هستند، گرچه برخی از این مردم آن را دوست دارند.

به همین دلیل بهتر است یک بحث آزاد بین شما و پارتنر تان برای بررسی اینکه چه عواملی باعث نفرت انگیز بودن این نوع رابطه می شود شکل دهید و اگر چیزی وجود دارد که بتواند پذیرش آن را راحت‌تر کند آن را انجام دهید.

  1. رابطه جنسی با دانش آموز یا معلم

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

این خواب ممکن است شاخصه ای از یک فردی باشد که مثلا یک پدر جذاب و نارسیسی داشته که او را از توجه پایدار محروم کرده است.

این فرد ممکن است فانتزی رابطه احساسی با یک شخصیت مقتدر را در ذهن داشته باشد.

کاری که می توانید انجام دهید:

والفیش معتقد است اگر این فانتزی را دارید و دوست دارید با فردی قدرتمند و مقتدر رابطه داشته باشید کمی وقت صرف کنید و ببینید واقعا به چه کسی علاقه دارید.

او اضافه می ‌کند بسته به رابطه با این فرد در دنیای واقعی، شاید بتوانید از این فکر بیرون بیایید، یا ممکن است تصمیم بگیرید که در این مورد با یک متخصص صحبت کنید.

  1. رابطه جنسی در وان حمام

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

تحریک جنسی افراد از طریق تحریک بصری چیز غیرمعمولی نیست و معمولا از طریق دیدن یک جسم بی‌ جان صورت می گیرد.

به عنوان مثال، Walfish اشاره می‌کند که شکل فواره وان حمام ممکن است شبیه آلت مرد باشد، یا مجسمه برهنه بدن برهنه می ‌تواند یک تحریک بزرگ باشد.

او توضیح می‌دهد بسیاری از مردم با تصور آن تصویر بصری در ذهنشان برانگیخته می شوند.

کاری که می توانید انجام دهید:

هیچ چیز بدی، غلط یا غیر طبیعی وجود ندارد. والفیش می گوید تا زمانی که به شما یا شخص دیگری در این فرآیند آسیب نمی ‌رساند، با آن کنار بیاید.

  1. خواب های جنسی با حرف های کثیف

این خواب می تواند نشانگر چه چیزی باشد:

والفیش می گوید ممکن است این خواب نشانگر این باشد که فردی بخواهد کمی بیشتر از قبل خودمانی شود و احساس راحتی بیشتری کند.

این افراد ممکن است تمایل داشته باشند که کمی از قضاوت های دیگران آزاد باشند.

کاری که می توانید انجام دهید:

دکتر والفیش می گوید اگر فانتزی گفتن حرف های کثیف را در رابطه تان دارید آن را با پارتنرتان در میان بگذارید اما اگر شریک تان آن را ناخوشایند می پندارد ممکن است گفتن این حرف ها کمی خطرناک باشند.

چگونه با احساساتتان ارتباط بیشتری برقرار کنید؟

اگر یک خواب جنسی تکراری می بینید، جزئیات آن را یادداشت کنید و نکات مشترک آن را استخراج کنید. اگر آن ها به صمیمیت بیشتر اشاره دارند، این ممکن است نشانه ای از این باشد که شما نیاز دارید با پارتنرتان در مورد احساساتتان صحبت کنید.

بریتو به ما یادآوری می کند که خواب ها فقط یکی از راه های برقراری ارتباط با احساسات ما هستند. او می گوید راه های دیگر برای برقراری ارتباط با احساسات شما این است که وقت بیشتری را به خودتان اختصاص بدهید، از ابزار دیجیتالی خود کمی فاصله بگیرید و تمرکز خود را بر توجه به بدن خود بگذارید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا