توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیه

سوپ ریزوتو | RecipeTin می خورد

ریزوتو قارچ خامه ای و آرامش بخش کاملاً پر از آن است قارچهای گلیلی ، قصابی هم زده شده از طریق ریجوتو و در بالای انباشته. این غذای خوشمزه و دنج به اندازه کافی ظریف است که می توانید در یک مهمانی شام سرو کنید.

ریزوتو قارچ خامه ای و آرامش بخش کاملاً پر از آن است قارچهای گلیلی ، قصابی هم زده شده از طریق ریجوتو و در بالای انباشته. این غذای خوشمزه و دنج به اندازه کافی ظریف است که می توانید در یک مهمانی شام سرو کنید.

این یک دستور قارچ کاملاً پر شده است – 750 قارچ / 1.5 لیتر قارچ در آن وجود دارد!

کاسه ریزوتو قارچ خامه ای ، آماده غذا

قارچ ریزوتو

این یک شکست است که وقتی با یک کاسه غول پیکر قارچ ریوی روبرو شوید ، فقط برای پیدا کردن این که مجبور هستید ماهی های زیادی را از طریق انبوهی از لیمریس ماهی بکشید تا چند قارچ کوچک ریز پیدا کنید.

بگذارید به شما اطمینان دهم که هیچ سفر ماهیگیری برای آن ضروری نیست این قارچ ریزوتو!

(اجازه دهید من همچنین اطمینان دهم که هیچ گونه برنج گلوئی در چشم وجود ندارد. فقط خامه ای ، ابریشمی ، کامل) آل دنت ریزوتو! ?)

گلدان قارچ Risotto در گلدان چدن سفید ، تازه از اجاق گاز

چه چیزی به ریوتوتوی قارچ می رود

این دستور العمل ریزوتو قارچ است از قارچ های معمولی بیشترین استفاده را ببریدبه جای شکار قارچ های وحشی یا آسیایی یا استفاده از قارچ های خشک که طعم قارچ شدید تری دارند.

بنابراین این دستور العمل بر اساس حجم نسبتاً زیادی از قارچ های قهوه ای / کرمی سفید یا سوئیس تهیه شده است!

به غیر از قارچ ، هیچ چیز غیر عادی یا پیشگویی در این دستور غذا وجود ندارد. این بیشتر در مورد روش پخت و پز است (به من اعتماد کنید ، risotto آسان است!).

مواد لازم در ریوتوتوی قارچ

فقط یک یادداشت در مورد چند ماده:

  • برنج ریزوتو – برای ساختن ریزوتو ، باید از risottoris به نام استفاده کنید برنج ارباریو، فرق دارد از برنج سفید ساده از آنجا که سطح نشاسته بالاتری روی سطح دارد که مایع جوش مورد استفاده را غلیظ می کند و باعث می شود که risotto به زیبایی خامه ای شود.
  • کرم – من معمولاً از کرم risotto استفاده نمی کنم زیرا برای تهیه کرم رییزوتو به آن احتیاج ندارید (به نکته بالا مراجعه کنید). در این دستور العمل خاص ، من در واقع از آن برای اضافه کردن اشاره ای به غنی و سفید کردن رایزوتو استفاده می کنم (در این ویدئو می بینید که به دلیل قارچ کاملاً قهوه ای است). اختیاری است؛
  • Eschallots / پیاز فرانسوی – پیازهای کودک که ظریف تر از پیازهای معمولی هستند ، بنابراین “در حلقه” حل می شوند. زیر را با 1/2 پیاز ساده ، ریز خرد شده؛ و
  • جایگزینی برای شراب؟ شراب عمق عطر و طعم را به ریچوتو و همچنین خرد کردن تابه می افزاید (یعنی حل کردن قطعات قهوه ای طلایی روی پایه ماهیتابه از جوشاندن قارچ در شراب که بخشی از پایه طعم دهنده است).

طرز تهیه ریوتوتوی قارچ

در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

چگونه یک ریوتوتوی قارچ باورنکردنی درست کنیم

شما روی یک اجاق گاز ایستاده و به مدت 30 دقیقه دائماً هم بزنید با دستور قارچ Risotto من. مایع فقط در 3 یا 4 دسته اضافه می شود و فقط باید به طور مرتب به آخر هم بزنید. و قول می دهم، risotto شما هنوز هم به زیبایی خامه ای و به طور مساوی پخته خواهد شد.

مفهوم نیاز به افزودن آهسته سهام برای قاشق برنج برای رایوتو خامه ای یک روش سنتی است که در مواقعی که ریزوتو توسط ایتالیایی ها در گلدان های ریزوتو بلند و باریک ساخته می شد ، مورد جستجو قرار گرفت. ارقام باریک باریک = برنج بزرگتر و عمق مایع = برای پخت و پز به طور مرتب هم زده می شود.

این کار کاملاً توسط مسئولان تأسیس مواد غذایی مانند مستند و آزمایش شده است کنجی لوپز آلت در خوردن جدی اگر از یک گلدان بزرگتر استفاده می کنید ، لازم نیست اینقدر کوشا باشید.

برای داشتن بهترین طعم قارچ ، قارچ ها را تا زمانی که طلایی شوند ، بپزید و در انتها کمی هم بزنید و بقیه را ذخیره کنید تا در قسمت بالای آن شمع شوند. حداکثر طعم – و همچنین به نظر می رسد بهتر!

بستن ریچوت قارچ در گلدان چدن سفید ، تازه از اجاق گاز

چه چیزی را با ریوتوتوی قارچ سرو کنید

risotto قارچ را می توان به عنوان یک اشتها آور / اشتها آور یا به عنوان یک دوره اصلی پذیرایی کرد.

به عنوان یک اشتها آور ، بخش های کوچکتر را سرو کنید (به یاد داشته باشید که این بسیار غنی است!). برای پروتئین برخی از این موارد را امتحان کنید:

من آن را به عنوان یک دوره اصلی با یک سالاد ترد و ساده سبز به عنوان یک دوره خدمت می کنم سالاد موشک (آرگولا) با سس بالسامیک و پارمسان تراشیده شده. عطر و طعم فلفلی سالاد Rocket یک جفت کلاسیک است که با غذاهای غنی و خامه ای مانند این ریچوتو تهیه می شود. جایزه ای که احتمالاً وجود دارد سریعترین سالاد جانبی همیشه !! – ناجی ایکس

PS برای قفل کربن ، یک طرف را خاموش کنید نان سیر یا نان سیر پنیر!


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

کاسه ریزوتو قارچ خامه ای ، آماده غذا

قارچ ریزوتو

بخش4 – 5 نفر

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا کرم خنک کننده و آرامش بخش ریزوتو قارچ کاملاً پر شده از آن قارچهای گلیلی ، قصابی هم زده شده از طریق ریجوتو و در بالای انباشته. غذای دلپذیر و دنج که دارای آب دهان است ، به اندازه کافی ظریف است که می توانید در یک مهمانی شام سرو کنید. طلایی قارچ زمان لازم دارد ، اما هر دقیقه ارزش آن را دارد – شگفت انگیز است!

عناصر

قارچ:

  • 500 گرم در لیتر قارچ ضخامت 3 میلی متر / 1/8 اینچ ضخیم (توجه داشته باشید 1)
  • 250 گرم در 1/2 پوند قارچ ، سه ماهه (یادداشت 1)
  • 3 قاشق غذاخوری (45 گرم) کره
  • 2 اس اس روغن زیتون
  • 2 سیر میخک خرد شده
  • 1/2 TS نمک و فلفل چه کسی

ریزوتو:

  • 1 قاشق غذاخوری (15 گرم) کره
  • 1 سیر میخک خرد شده
  • 2 پیاز فرنگی / پیاز فرانسوی ، ریز خرد شده (یا 1/2 پیاز)
  • 1/4 فنجان (65 میلی لیتر) شراب سفید خشک (توجه 2)
  • 1 1/4 فنجان (250 گرم) برنج ارباریو
  • 5 فنجان (1.25 لیتر) آبگوشت / سهام مرغ ، سدیم کم ، گرم (توجه 3)

ادامه:

  • 1/2 فنجان (125 میلی لیتر) کرم ، اختیاری است ، اما توصیه می شود (توجه 4)
  • 2 قاشق غذاخوری (30 گرم) کره ، اختیاری (توجه 4)
  • 1/2 فنجان (50 گرم) پنیر پارمزان ، باله پاره شد
  • 1/2 TS نمک و فلفل چه کسی

نمایش:

  • جعفری یا خرد شده ریز خرد شده
  • پارمسان ، تازه پاره شده

دستورالعمل

قارچ کره سیر

  • 1 قاشق غذاخوری روغن و نیمی از کره را در یک قابلمه بزرگ و سنگین بر روی حرارت زیاد اضافه کنید (توجه داشته باشید شماره 5). پس از ذوب شدن ، نیمی از قارچ را اضافه کرده و آنرا بپزید تا کاملاً طلایی قهوه ای شود (4 دقیقه پوند).
  • 1/2 سیر ، 1/4 قاشق چایخوری هر نمک و فلفل را اضافه کنید ، سپس به پختن خود ادامه دهید تا قهوه ای طلایی (1.5 ~ دقیقه). سپس درون کاسه بردارید.
  • با قارچ های باقی مانده تکرار کنید ، سپس حذف کنید.

ریزوتو

  • گرما را به متوسط ​​تبدیل کنید. در همان قابلمه کره را ذوب کرده و سیر و پیاز را اضافه می کنیم.
  • 2 دقیقه بپزید تا پیاز شفاف باشد ، اما طلایی نیست.
  • به مدت 2 دقیقه شراب را اضافه کرده و بجوش و خروش آمیزید و کف قابلمه را تکه تکه کنید تا اکثراً تبخیر شود.
  • برنج را اضافه کرده و به مدت 1 دقیقه هم بزنید تا نیمه شفاف شود.
  • حدود 1.5 لیوان سهام اضافه کنید. هم بزنید ، بگذارید به مدت 3 دقیقه خیس بخورد ، فقط چند بار هم بزنید تا بیشتر جذب شود (3 دقیقه).
  • در حدود 1.5 فنجان سهام اضافه کنید ، گاهی اوقات هم بزنید ، بیشتر جذب می شوند (3 min دقیقه) – نیازی به هم زدن همیشگی نیست. دو بار دیگر تکرار کنید تا تمام سهام استفاده شود ، برنج فقط پخته می شود ، اما risotto هنوز خامه ای و شل و ول است (10 دقیقه پوند ، توجه داشته باشید 6).

پس از اتمام

  • خامه و کره را اضافه کنید ، به شدت با خامه هم بزنید.
  • در پارمسان ، نمک و فلفل هم بزنید.
  • نصف قارچ ها را هم بزنید ، سپس در صورت لزوم نمک و فلفل بیشتری اضافه کنید. بافت باید خامه ای باشد ، نه سستی (یادداشت 7).
  • قارچ باقیمانده از گرما (I مایکروویو).
  • ریزوتو را در کاسه ها بپاشید ، سپس با قارچ های محفوظ (از جمله یک گلاب آب پروانه ای که در کاسه جمع شده است) بپاشید.
  • در صورت استفاده و با جعفری چاشنی بزنید و پارمزان اضافی. بلافاصله خدمت کنید!

یادداشت دستور العمل:

1. قارچ – فقط قارچ معمولی ، قارچ سفید و دکمه ای یا قارچ قهوه ای / کرمی.
من دوست دارم بیشترین برش را بخورم و کمی به تغییر بافت در ظرف بچسبانم. اگر قارچ شما غول پیکر است ، آن را به 1/6 از 1/8 برش دهید.
بهتر است قارچ ها را تا طلایی یا دور از آن بپزید. اگر آنها را با برنج بپزید ، قارچ ها رنگ خود را از دست می دهند (و رنگ = طعم!)
همچنین با برش های دیگری که برش هایی مانند shititake و قارچ های بزرگی مانند portobello دارند به زیبایی کار می کنند.
قارچ های عجیب و غریب تر (مانند قارچ Chanterelle ، Morel) یا قارچ های آسیایی مانند Enoki، Oyster، King King Oyster، قارچ و غیره – از قضاوت خود برای اندازه گیری کوتاه استفاده کنید تا بتوانید تا طلایی آنها را آب کرده و مطابق دستور این دستور العمل استفاده کنید.
2. شراب سفید – تمام شراب سفید در اینجا انجام خواهد داد ، اگرچه یک نوع خشک بهتر است. Sauvignon blanc ، chardonnay ، Riesling. حتی قهرمانان باقیمانده نیز خوب عمل می کنند!
3. به آرامی سهام گرم / آبگوشت را اضافه کنید – امروزه کاملاً خوب به اثبات رسیده است ، اما مقامات غذا مانند Serious Eats را برخلاف تصور عامه مردم ، در هنگام ساختن ریشوتو در واقع لازم نیست که گلدان داغ شود (و نه نیاز به اضافه کردن تدریجی!). فرقی نمی کند که چقدر راحت پخته شود. اما با این عادت ، من هنوز هم این کار را می کنم. از هرگونه درمانی که مناسب شما باشد استفاده کنید – مایکروویو با کوزه ، یا یک قابلمه در اجاق گاز مجاور داشته باشید.
4- خامه و کره اضافی برای اتمام – اینها اختیاری هستند. خامه و کره از غنای اضافی برای تکمیل کردن استفاده می کنند (کرم باعث افزایش رنگ رزوتو نیز می شود). هنوز هم باورنکردنی است بدون! من در این دستور العمل کرم را روی کره اضافی انتخاب می کنم.
5- كاسه – من از گلدان چدنی 26 سانتی متر / 11 اینچی استفاده می کنم. اگر گلدان شما آنقدر سنگین نیست ، گرمای زیادی را حفظ نمی کند ، بنابراین من پخت و پز را در 3 دسته توصیه می کنم ، در غیر این صورت خطر پختن قارچ ها (یعنی آبکی) را به شما توصیه می کند. قهوه ای طلایی
6. بی حسی – اگر برنج هنوز کاملاً سفت است ، وقتی تمام مواد اولیه استفاده شد ، 1/2 فنجان آب شیر را به یکباره اضافه کنید و هم بزنید تا جذب شود تا پخته شود تا مزه شود.
7. قوام ریزوتو به پایان رسید – ریزوتو “واقعی” ، که در رستوران های جدی ایتالیایی دریافت می کنید ، آنقدر سست است که به جای نگه داشتن شکل در یک تخته ، روی صفحه ای ادغام می شود. هرگز نباید آنقدر ضخیم باشد که وقتی آن را روی یک بشقاب فرو کنید ، شکل خود را حفظ می کند. در خانه ، من دوست دارم که بافت من ضخیم تر از رستوران ها باشد. هنگامی که من آن را سرو می کنم ، هنوزم “اوه” می شود ، اما مانند سس تخت پخش نمی شود.
8. باقی می ماند – 3 تا 4 روز را در یخچال نگه می دارد. در مایکروویو با یک اسپلش شیر گرم کنید و دوباره خوب مخلوط کنید تا خامه بزنید!
9- تغذیه در هر وعده شامل خامه است ، اما 2 قاشق غذاخوری اضافی را نیز حذف نمی کند.

تغذیه ای:

کالری: 649کیلوکالری (32٪)کربوهیدرات: 63گرم (21٪)پروتئین: 21گرم (42٪)چربی: 36گرم (55٪)چربی اشباع: 18گرم (113٪)کلسترول: 80میلی گرم (27٪)سدیم: 1285میلی گرم (56٪)پتاسیم: 962میلی گرم (27٪)فیبر: 4گرم (17٪)قند: 5گرم (6٪)ویتامین ها: 890IU (18٪)ویتامین C: 6میلی گرم (7٪)کلسیم: 191میلی گرم (19٪)آهن: 4میلی گرم (22٪)

در ابتدا اکتبر 2019 منتشر شد. پست ها در ژانویه سال 2020 تمیز شد – هیچ تغییری در دستور العمل!

دستور العمل های بیشتر Risotto

همه خامه ای ، خوبی های دنج!


دستور العمل های بیشتر قارچ

من عاشق قارچ چند منظوره هستم!

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا