توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

سرخ کردن لوله نباتی | RecipeTin می خورد

این یک سبزیجات هم بزنید تا خود را بسازید. از آن برای هر سبزی که می خواهید استفاده کنید و به عنوان یک غذای اصلی یا به عنوان یک غذای جانبی با تمام غذاهای آسیایی آن را سرو کنید.

این یک سبزیجات هم بزنید تا خود را بسازید. از آن برای هر سبزی که می خواهید استفاده کنید و به عنوان یک غذای اصلی یا به عنوان یک غذای جانبی با تمام غذاهای آسیایی آن را سرو کنید. سس قهوه ای خوشمزه چینی دقیقاً مانند رستوران های چینی است و هر سبزی را کاملاً مسخره می کند. و مقدار زیادی از مکیدن در آن وجود دارد برنج!

بستن سبزیجات را هم بزنید با سس زیادی سرخ کنید

سبزیجات را هم بزنید

من این را تقریباً هفته ای یک بار انجام می دهم و کاملاً من را گیج می کند که چگونه 5 سال با این صفحه دستور العمل کار کردم (!!) بدون اینکه آن را به اشتراک بگذارم.

یک همزن گیاهی به شرح زیر است:

  • آخر هفته وعده غذایی یخچال و فریزر؛
  • چگونه (خوشبختانه) مقدار زیادی سبزیجات را در یک جلسه مصرف می کنم.
  • چیزی که من با مخلوطی از سبزیجات درست می کنم – یا فقط یکی (مانند نخود برفی یا قارچ آسیایی).

من آن را بیش از برنج یا رشته فرنگی سرو می کنم. من رشته فرنگی را پرت می کنم به هنگام پخت و پز من بالای خانه سوپ نودل چینی با آن و من فوراً با پوشیدن این سبزیجات سرخ شده سرخ شده ، قوچ را احترام می گذارم.

سپس دوباره تکرار می کنم – 5 سال. بدون دستور العمل اشتباه گرفته شود. ??♀️

سبزیجات سبوس سبزیجات هم بزنید بیش از برنج

آنچه در سبزیجات من هم بزنید سرخ می شود

شما اساساً می توانید تمام سبزیجات موجود در تصویر زیر را نادیده بگیرید و آنچه را که می خواهید استفاده کنید تجسم کنید! فقط از قسمت سس دستور من استفاده کنید. ?

آنچه به سبزیجات هم بزنید سرخ می شود

آیا می توانم با چارلی این کار را بکنم؟

100٪ بله ، شما به 4 قاشق غذاخوری نیاز دارید توسط چارلی و دستورالعمل ها در دستور زیر است. برای خوانندگان جدید ، “چارلی” مال من است همه چینی ها سس را هم بزنید. خوانندگان RTE و من او را خیلی دوست دارم ، ما او را نامگذاری کردیم. او ماهها ماندگاری دارد و برای 90 درصد من قابل استفاده است سیب زمینی سرخ کرده را هم بزنید و رشته فرنگی، یا مستقیم یا با اضافه کردن چند طعم اضافی. یکبار او را امتحان کنید و با او هم وسواس خواهید کرد!


طرز تهیه سبزیجات سرخ شده را هم بزنید

در اینجا فقط دو قانون وجود دارد:

  1. تمام مواد را خرد کرده و آماده خرد کردن در wok / Skillet کنید زیرا این دستور غذا به سرعت هنگام شروع پخت و پز حرکت می کند!
  2. نگذارید سبزیجات آن را بپزند تا زمانی که فلاپی و غمگین شود. آنها باید سرزنده باشند ، فقط آنقدر پخته شده که نیش خام آنها را نداشته باشد ، اما هنوز کمی ترد هستند. این نکته طعم و مزه بهینه سبزیجات است!

طرز تهیه سبزیجات سرخ شده |

چه دستوراتی برای هم زدن سبزیجات

لازم نیست که این یک علم دقیق باشد! فقط با تهیه رایحه های عطر و طعم برای ایجاد پایه عطر و طعم شروع کنید ، سپس سبزیجات را که بیشترین مدت زمان پخت و پز آنها است ، اضافه کنید و چیزهای ظریف مانند سبزیجات برگ دار را تا انتها اضافه کنید.

در اینجا یک راهنمای خشن است:

  1. آروماتیک در پیاز اول ، تره فرنگی ، سیر ، زنجبیل ، فلفل قرمز
  2. سبزیجات جامد در حالت دوم – مانند هویج ، فلفل / فلفل ، ساقه سبزیجات آسیایی (Buk Choy در این دستور العمل) ، کدو سبز / کدو سبز ، بادمجان ، مارچوبه ، کنسرو ذرت کودک ، لوبیا سبز ، بامیه.
  3. آشپزی سریعتر سبزیجات بعدی نخود برفی ، کلم ، کلم اضافه شده است.
  4. سبزیجات خوشمزه در گذشته – پرتاب کنید تا پژمرده شوید. برگهای سبزیجات آسیایی ، اسفناج ، جوانه لوبیا ، پیاز سبز ، گیاهان تازه.

سبزیجات از قبل پخته شده – کلم بروکلی ، گل کلم و کلم بروکلی باید قبل از استفاده در همزن از قبل پخته شوند زیرا خیلی طول می کشد تا از خام در یک هم بزنید (مگر اینکه کوچک خرد شود). و اگرچه من به ندرت از آنها در هم زدن استفاده می کنم ، من همچنین چیزهایی مانند کدو تنبل ، سیب زمینی ، کدو و سایر سبزیجات ریشه ای را سرخ می کنم.

ماهی تابه را با سس هم بزنید سبزیجات سرخ شده ، تازه از اجاق گاز

تنوع زیادی از سبزیجات هرگز خیلی خوشمزه به نظر نمی رسید !!

همچنین – سرخ کردن سس. من دوست دارم مقدار زیادی از آن را درست کنم تا بتواند آن را از بین ببرد برنج یا رشته فرنگی ، یا هر چیزی که شما آن را سرو کنید همچنین در استتار بسیار مناسب است برنج گل کلم – برای کسانی که سعی در کاهش کربوهیدرات ها دارند. ?

بستن سبزیجات هم بزنید سیب زمینی سرخ شده برنج خیس شده

چه چیزی را با سبزیجات سرخ شده سرو کنید

این مورد به صورت زیر قابل ارائه است:

  • یک دوره اصلی با برنج یا رشته فرنگی (سعی کنید برنج گل کلم برای جایگزین کم کربوهیدرات)؛ یا
  • یک سبزی sidefat.

اگرچه این مسیر پرورش از اصالت چینی است ، اما خود را صرفاً در خدمت این کار محدود نکنید ظروف چینی. نسخه مشابه این سس را که در سراسر آسیا استفاده می شود ، مشاهده خواهید کرد. بنابراین دفعه دیگر که چیزی را ایجاد کردید ، آن را به عنوان یک سبزیجات خدمت کنید ظروف آسیایی – مانند ویتنامی، تایلندی یا ژاپنی! در اینجا چند پیشنهاد (فقط چند مورد …) آورده شده است:

چه چیزی را با سبزیجات سرخ شده سرو کنید

کشیدن است. برای کسی که خیلی وقت طول کشیده تا چنین دستور العمل * ساده * را به اشتراک بگذارد ، احتمالاً حرفهای زیادی برای گفتن داشتم! ? – ناجی ایکس


نحوه ساخت آن را مشاهده کنید

گرسنه برای بیشتر؟ اشتراک در min خبرنامه و دنبال کنید فیس بوک، شکنجه ~~ POS = TRUNC و نمایش مشخصات عمومی برای همه آخرین به روز رسانی ها

بستن سبزیجات را هم بزنید با سس زیادی سرخ کنید

سبزیجات سبزیجات را هم بزنید

بخش4

نشانگر ماوس را در مقیاس فشار داده یا نگه دارید

دستور العمل ویدیوی بالا هر سبزی وقتی کاملاً مسخره می شود وقتی در یک سس خوشمزه چینی خرد می شود! از هر سبزی که دوست دارید استفاده کنید – فقط آنها را با توجه به زمان پخت و پز اضافه کنید (ابتدا سبزیجات سخت ، در آخر سبزیجات برگ). برای یک پروتئین سریع ضربه ، چند مکعب توفو جامد را بریزید. برای نسخه مرغ از این استفاده کنید مرغ را هم بزنید سرخ کنید. دستور العمل با چارلی کار می کند – به یادداشت 4 مراجعه کنید.

عناصر

  • 1 اس اس روغن نباتی
  • 2 سیر میخک ، ریز خرد شده
  • 1 اس اس زنجبیل ، برش ریز (اختیاری)
  • 1/2 پیاز ، پوست کنده و برش خورده
  • 1 هویج عالی
  • 3 بوک چوی متوسط یا هر سبزی سبز دیگری که انتخاب می کنید (توجه 1)
  • 1 فنجان قارچ ضخیم 3 میلی متر / 1/8 “ضخیم
  • 1 فلفل قرمز ضخیم 1/2 cm / 1/5 “ضخیم

سس (یا از 4 قاشق غذاخوری چارلی ، نوت 4 استفاده کنید):

  • 1 اس اس آرد ذرت / نشاسته ذرت
  • 1 1/2 اس اس سس سویا سبک ، یا تمام اهداف (سویا تیره نیست) (توجه 2)
  • 2 TS سس صدف
  • 1 اس اس شراب پخت و پز چینی یا میرین (تبصره 3)
  • 1/2 TS روغن کنجد (اختیاری)
  • فلفل سفید را بپوشید (یا سیاه)
  • فنجان 3/4 / 185 میلی لیتر اب

زیور آلات ، اختیاری:

  • پیازهای سبز ریز خرد شده
  • کنجد

دستورالعمل

آمادگی سبزیجات:

  • هویج: به ضخامت نصف طول برش داده شده و سپس قطر قطر 2 میلی متر / 1/10 “قطعه قطعه قطعه قطعه قطعه شده را قطعه قطعه می شود
  • بوک چوی (یادداشت 1): پایه را هرس کنید ، سپس برگها را از ساقه جدا کنید. ساقه ها را به صورت طولی به قطعه های 1 سانتی متر / 2/5 اینچ برش دهید. برگ ها را از ساقه ها جدا کنید و در زمان های مختلفی پخته شوند.

سس (چارلی – توجه 4):

پخت و پز:

  • روغن گرما را در یک ماهی تابه wok یا بزرگ با حرارت زیاد گرم کنید.
  • سیر و زنجبیل را اضافه کنید ، 10 ثانیه هم بزنید. پیاز را اضافه کنید ، به مدت 30 ثانیه هم بزنید.
  • هویج ، فلفل و ساقه شکم چوی را اضافه کنید – به مدت 1 دقیقه هم بزنید.
  • قارچ ها را اضافه کنید ، سپس به مدت 2 تا 3 دقیقه هم بزنید تا سبزیجات تقریبا پخته شوند.
  • سس و قابلمه را به مدت 1 دقیقه اضافه کنید تا سس غلیظ شود و براق شود و تمام سبزیجات را بپوشید. آنقدر جوش نخورید که آنها فلاپی و لامپ باشند – فقط باید آنها را پخته کرد ، “ترد ترد”.
  • از فر خارج کرده و سرو کنید برنج (گزینه کم کربن: برنج گل کلم). در صورت استفاده با پیاز سبز و دانه کنجد چاشنی بزنید. یک عروسک بزرگ با سس چیلی هم گمراه نمی شود!

یادداشت دستور العمل:

1. بوک چوی همانطور که نشان داده شده یک سبزی آسیایی است. برای پختن ساقه ها از برگ ها زمان بیشتری طول می کشد ، بنابراین بهتر است برگ ها را برش داده و به انتهای زمان پخت اضافه کنید. ساقه ها به میزان زیادی متفاوت هستند (لایه های بیرونی ضخیم ، لایه های داخلی کوچک) ، بنابراین آنها را به اندازه یکنواخت برش دهید تا در همان زمان طبخ شوند. همین کار را برای همه آسیایی های مشابه انجام دهید سبزتر.
در اینجا نیازی به صددرصد دقیق بودن نیست – اگر برگهای دیگری در ساقه به پایان رسید ، خوب است! فقط می خواهید بیشتر بعداً در زمان پخت و پز اضافه شود.
2. سس سویا – در اینجا از سس سویا سبک استفاده کنید. از سس سویا تیره استفاده نکنید – طعم آن بیش از حد شدید است و بر سس غلبه می کند. این بطری با عنوان “سس سویا تیره” شناخته می شود.
گلوتن – از روده استفاده کنید.
3. شراب پخت و پز چینی (“شراب Shaoxing”) ماده مخفی است که در واقع یک رستوران را به سس استاندارد چینی تبدیل می کند. شما فقط با کمی شراب پخت و پز ، پیچیدگی و عمق آن را در سس دریافت می کنید.
جایگزینی:

  • Mirin – بهترین ، معادل ژاپنی شراب پخت و پز چینی.
  • شری خشک – بهترین دوم ، هر شرجی خشک ارزان و شاد
  • به خاطر آشپزی ژاپنی
  • غیر الکلی – آب موجود در دستور العمل را با LOW Chemistry Chicken / BRAUN جایگزین کنید

4. چارلی مال من است Allrørsstryssaus. اگر هنوز او را ملاقات نکرده اید و عاشق سیب زمینی سرخ کرده هستید ، به زودی بهترین دوستان خواهید بود. دستور او را پیدا کنید اینجا، همراه با نحوه استفاده از او
برای استفاده از چارلی برای این دستور العملسس را با 4 قاشق غذاخوری چارلی + 3/4 قاشق غذاخوری ذرت / ذرت + 3/4 فنجان آب جایگزین کنید ، سپس در هر دستور العمل استفاده کنید.
5- تغذیه برنج را مستثنی نمی کند.

تغذیه ای:

کالری: 95کیلوکالری (5٪)کربوهیدرات: 11گرم (4٪)پروتئین: 3گرم (6٪)چربی: 4گرم (6٪)چربی اشباع: 3گرم (19٪)سدیم: 531میلی گرم (23٪)پتاسیم: 265میلی گرم (8٪)فیبر: 3گرم (1.3٪)قند: 4گرم (4٪)ویتامین ها: 7251IU (145٪)ویتامین C: 79میلی گرم (96٪)کلسیم: 104میلی گرم (10٪)آهن: 1میلی گرم (6٪)

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا