توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تعبیر خواب

تعبیر خواب خوردن شراب قرمز/سفید

اگر در خواب ببینید که شراب می نوشید دو حالت دارد. چنانچه شراب را به نیت یک ماده سکر آور می خورید ارتکاب گناه و تحصیل مال حرام است.

 

تعبیر دیدن شراب در خواب چیست؟

شراب Wine

اگر در خواب ببینید که شراب می نوشید دو حالت دارد. چنانچه شراب را به نیت یک ماده سکر آور می خورید ارتکاب گناه و تحصیل مال حرام است.


تعبیر خواب شراب قرمز

اگر به قصد تبرید و فرح و انبساط می نوشید اقدام خیر و تحصیل مال حلال است و نعمت و فراوانی. مجلسی رحمه الله علیه شراب را مال حرام دانسته و مولف نفایس الفنون حکم کلی داده و همه شربت ها را مال و علم دانسته است البته اگر شیرین باشند چون شربت های ترش و دارای طعم های دیگر تعابیری دیگر می یابند.

ابن سیرین نیز نوشته شراب هایی که به طعم تلخ و ترش و به بوی ناخوش باشند غم و اندوه می آورند و نیکو نیستند، به طور کلی نوشیدن شراب در خواب هم نمی تواند مفید باشد.

تعبیر خواب شراب

اعتیاد به الکل در خواب شما ممکن است به نگرانی‌ هایی که شما درباره عادات نوشیدن خود و یا دیگران دارید، نسبت داده شود. همچنین می توان گفت که در زندگی شما چیزی وجود دارد که شما احساس می‌کنید از کنترل تان خارج شده است.

تعبیرگری می‌گوید: اگر ببینی شراب می‌فروشی، یـعـنـی چیزی حرام خواهی فروخت.

اگر ببینی شراب را صاف و تصفیه می‌کنی، یـعـنـی به خدمت «پادشاه» مشغول می‌شوی.


دیدن شراب برای فرهنگ غربی

دیدن شراب در خواب ما اغلب با همراهی و تعارف دیگران همراه است. دیدن شراب در خواب به عنوان یک نماد، می تواند به معنای داشتن رابطه دوستی خوبی باشد، و یا در مقابل می تواند نشان دهنده احساس تنهایی و یا عدم اطمینان به دوستی های فعلی شما باشد.

علاوه بر این، دیدن شراب در خواب می تواند یک بازی ناخودآگاه روی کلمه “whine” به معنی شکایت کردن باشد. آیا چیزی وجود دارد که اخیراً درباره آن شکایت کرده اید اما نتیجه ای را مشاهده نکرده اید؟ آیا احساس می کنید شخص دیگری در زندگی شما نسبت به اوضاع شکایت دارد؟


خوردن شراب

جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی شراب را با آب مخلوط کرده‌ای و می‌خوری، یـعـنـی ربا و نزول می‌خوری، ‌‌‌‌‌ بعضی از تعبیرگران نیز گفته‌اند: مال حرام به دست می‌آوری ولی برخی دیگر می‌گویند: که مال حلال به دست خواهی آورد (تعبیرهای مختلف).


فروش شراب

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیر شراب فروش، انسانی است که دائماًً به دنبال دعوا و درگیری و فتنه می‌باشد.

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تعبیرهای شراب عبارتند از: 1– مال حرام مصرف خواهی کرد 2– ازدواج 3– نعمت.


تعبیر خواب شراب ابن سیرین

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی در خانۀ خودت شراب‌های فراوانی داری، یـعـنـی به اندازه آن از شخصی زمیندار و صاحب و ملک و املاک به تو سود و منفعت می‌رسد.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی در بین شراب غرق شده‌ای، یـعـنـی گرفتار فتنه می‌شوی، ‌‌‌‌‌ تعبیرگری گفته است: در اثر خصومت و دشمنی به هلاکت می‌رسی.

ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی شراب می‌خوری، یـعـنـی به اندازه آن مال حرام به دست می‌آوری.


تعبیر دیدن شراب ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی پیاله شراب در دست داری، ولی شخصی که اصطلاحاً “هم‌شراب” تو می‌باشد آن را از دست تو گرفت، یـعـنـی به خاطر معاش و تامین مایحتاج زندگانی بحث و جدل و بگومگو خواهی کرد.

ابراهیم کرمانی می‌گوید: اگر ببینی در جویباری از شراب شنا می‌کنی، یـعـنـی دچار بلا و گرفتاری دنیا می‌شوی (دفع بلا و گرفتاری).

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا