توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
مهدویت و آخر زمان

برخورد‌ تبعیض آمیز آل خلیفه با افطار دسته جمعی اهل سنت و پخش اذان از مساجد شیعیان

ـ ابنا ـ رژیم آل خلیفه در بحرین به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مانع از پخش اذان از مساجد شیعیان در این کشور می‌شود.

ـ ابنا ـ رژیم آل خلیفه در بحرین به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، مانع از پخش اذان از مساجد شیعیان در این کشور می‌شود.

رژیم آل خلیفه در ادامه برخورد‌های تبعیض آمیز خود، در حالی که اجازه برگزاری مراسم دسته جمعی افطاری را به اهل تسنن می‌دهد، به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از پخش اذان از مساجد شیعیان جلوگیری می‌کند.

در حالی که برگزاری مراسم دسته جمعی افطاری در بحرین منعی ندارد و وزارت کشور حتی برگزاری این مراسم را هماهنگ می‌کند، نظام بحرین و سازمان‌های امنیتی وابسته به آن این بار به بهانه کرونا، علیه شعائر یک طایفه دینی جنگ به راه انداخته اند. هر کسی از مساجد شیعیان در بحرین قرآن یا دعا پخش کند، احضار و به زندان و پرداخت جریمه مالی، تهدید می‌شود.

نمازگزاران بحرینی بر اساس تکلیف شرعی و تعهد ملی، حتی در شب قدر از حضور در مساجد خودداری کردند، اما رژیم حاکم، پخش مراسم قرائت قرآن و دعا را حتی از بلندگو‌های مساجد هم تحمل نمی‌کند.

فعالان بحرینی در واکنش به معیار‌های دوگانه رژیم حاکم، این سوال را مطرح کردند که چگونه در تجمع‌ها برای برگزاری مراسم افطاری، خطر شیوع ویروس کرونا وجود ندارد، اما آیا این بیماری با بلندگو منتقل می‌شود؟ بدون شک این اقدام، با انگیزه طایفه‌ای صورت می‌گیرد.

رژیم آل خلیفه به دنبال از بین بردن هر نماد دینی است که از آن رضایت ندارد و می‌خواهد صدای دین را در مساجد و حسینیه‌ها خاموش کند.
………………….

منبع: ابنا

 

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا