توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
رپورتاژ آگهی
موضوعات داغ

لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن

لاغری شکم و پهلو یکی از آرزوهای سخت دست یافتنی برای بسیاری از افراد است. از طرفی تناسب اندام به داشتن کمری باریک و شکمی تخت وابسته است و باید برای دست یافتن بهاین موضوع راهکارهای موثری را پیش گرفت.

لاغری شکم و پهلو یکی از آرزوهای سخت دست یافتنی برای بسیاری از افراد است. از طرفی تناسب اندام به داشتن کمری باریک و شکمی تخت وابسته است و باید برای دست یافتن بهاین موضوع راهکارهای موثری را پیش گرفت. در ادامه این موارد را برایتان بیان خواهیم کرد.

برای لاغری شکم و پهلو چه باید کرد؟

چاقی و اضافه وزن امروزه مشکلی همه گیر شده است. یکجا نشستن و تحرک کم، مواد غذایی پر کربوهیدرات و پر نشاسته، غذاهای فست فود مضر اما خوشمزه و هوس بر انگیز، کم بودن سرانه مصرف میوه و سبزیجات و بسیاری از موارد دیگر که دست خود انسان است می تواند به چاقی و اضافه وزن منجر شود.

لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن
لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن

به این دلیل می گوییم دست خود انسان که در برخی از موارد فرد به صورت ناخواسته مانند مصرف دارو، ابتلا به بیماری وراثتی و مواردی از این قبیل ممکن است به چاقی و اضافه وزن مبتلا شده باشد که برخی از راهکارها وجود دارند که می توانند برای هر دو مورد موثر واقع شوند. این راهکارها را در ادامه برایتان بازگو خواهیم کرد. اما در این بین چاقی برای شکم و پهلو در بسیاری از افراد دیده می شود که باید راهکارها را برای رفع آن تنظیم کرد.

لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن
لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن

رژیم غذایی خود را متعادل نگه دارید

یکی از مهمترین مواردی که برای لاغری شکم و پهلو موثر است، رژیم غذایی درست است. رژیم های غذایی که از کربوهیدرات، چربی، نمک و مواد غذایی غیر مفید اشباع شده اند، نم یتوانند روند درستی برای از بین بدن چربی شکم و پهلو باشند. به موارد زیر برای رژیمی که برای کاهش سایز شکم و پهلو تنظیم می کنید باید توجه شود:

  • این رژیم باید زمانبندی داشته باشد و نقش میان وعده و وعده های غذایی اصلی در آن نادیده گرفته نشود
  • سرشار از انواع مواد مغذی و ویتامینی باشد که بدن با افت آنها و مشکلات جدی مواجه نشود
  • فبر موجود در میوه و سبزیجات برای لاغری شکم و پهلو بسیار مفید است که باید در رژیم متعادل حتما جای داده شود
  • با اینکه کربوهیدرات چاقی شکمی را به همراه دارند اما این در صورتی است که آنرا نامتعادل مصرف کنید، پس توصیه می کنیم مقداری متعادل از کربوهیدرات تصفیه نشه در روز مصرف کنید
  • رژیم لاغری برای لاغری شکم و پهلو باید کالری کمتر از فعالیت بدنی روزانه را به بدن برساند

ورزش های مفید برای لاغری شکم و پهلو

نمی شود فقط لب را به روی مواد غذایی بست و توقع فرم اندامی متناسب داشت. برای اینکه اندامی خوش فرم در طی روند رژیم نسیبمان شود، باید از فعالیت بدنی و ورزش مناسب نیز کمک بگیریم. اما برخی از حرکات ورزشی هستند که در این بین می توانند تاثیر بیشتری روی کاهش سایز کمر و شکم برای فرد ایجاد کند. موارد زیر را در حین تمرینات ورزش به کار ببرید تا بتوانید چربی سوزی شکم و پهلو داشته باشید:

  • پلانک انجام دهید. برای انجام پلانک باید آرنج تا مچ را در دو طرف صورت روی زمینه قرار دهید و روز پنجه پا قرار بگیرید. ست های 30 ثانیه ای برای این حرکت مناسب است
  • دراز و نشست یکی از راهکارهایی است که تقریبا همه آنرا بلد هستند و باید برای هر ست 25 تا در نظر بگیرید و رفته رفته آنرا افزایش دهید
  • حرکت اسکات را با سرعت کمی بیشتر بنشینید و بلند شوید و انجام دهید. برای این کار باید پاها را کمی بیشتر از اندازه سرشانه باز کنید و زاویه مچ را کمی به بیرون بدهید. طوری بنشینید که انگار می خواهید روی یک صندلی بنشینید اما زانوها نباید از مچ پا جلوتر آید. در حین نشستن نیز دست ها را روبروی خود ببرید و موقع بلند شدن آنها را به دو طرف بدن خود ببرید. برای هر ست 20 مرتبه در نظر داشته باشید.
  • حرکت کوهنوردی را انجام دهید. به حالت شنا دمر شوید و دستهایتان را روبروی صورت قرار دهید و مچ هایتان را نیز به فاصله باسن از یکدیگر باز کنید. تک تک هر کدام از زانوها را داخل شکم جمع کنید و بعد زانوی بعدی. 30 شماره این کار را انجام دهید.
  • کرانچ یکی از بهترین ورزش هایی است که به سادگی می توانید انام دهید اما نتیجه فوق العاده ای از آن برای لاغری شکم و پهلو کسب کنید. برای انجام کرانچ دراز بکشید و پاها را کمی داخل شکم جمع کنید و دست ها را در دو طرف سر کنار گوش ها قرار دهید. کمی به سمت جلو خم شوید و آرنج چپ را به زانوی راست بزنید و بعد آرنج راست را به زانوی چپ بزنید. این کار را برای ست های 30 تایی انجام دهید.
  • ورزش یوگا نیز جز ورزش های خوب برای این منظور می باشد.
  • حلقه زدن را فراموش نکنید. روزانه سه ست ده دقیقه ای حلقه بزنید در فواصل مختلف
  • کرانچ V انجام دهید. برای این کار از وزنه کمک بگیرید و به جای اینکه آرنج را به زانوها بزنید توپ یا وزن را با دو دست نگه دارید و پاها را کمی داخل شکم جمع کنید و با چرخاندن بالا تنه بدن را به چپ و راست ببرید.
لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن
لاغری شکم و پهلو با راحتترین کارهای ممکن

برای چربی سوزی شکم و پهلو از این محرک ها کمک بگیرید

برخی از موارد هستند که روند چربی سوزی را سرعت می بخشند و بهترین آنها را برای شکم در این قسمت معرفی خواهیم کرد.

  • از ادویه های تند استفاده کنید؛ فلفل قرمز و سیاه، فلفل چیلی، پودر خردل یا سس خردل انواع سس فلفل را در غذای خود استفاده کنید
  • از زنجبیل، به صورت پودر شده، دم کرده یا عرق زنجبیل برای بالا بردن چربی سوزی شکم و پهلو استفاده کنید
  • دارچین در شیر خود اضافه کنید و بنوشید تا بتوانید روند کاهش سایز کمری را به شکل بهتری پیش ببرید
  • زردچوبه با خاصیت ضد التهابی که دارد می تواند گزینه ای عالی برای رفع التهابات شکمی باشد
  • استفاده از قرص های لاغری مختلف که یکی از منابع خوب سایت کوئیک فیت است که در مورد قرص های نظیر قرص لاغری گلوریا، قرص کاهش وزن ادیوس و… به خوبی توضیح داده است.

 

 

نکته: قند، شکر، چربی، فست فود و غذاهای شور را حذف کنید تا بتوانید چربی های دور کمر را سریع تر حذف کنید.

در پایان به این نکات توجه کنید

برای کسب کردن لاغری شکم و پهلو باید زمان بگذارید. بهترین راهکارهایی که برای این منظور نتیجه می توان دریافت کرد، رژیم و ورزش است. برای دریافت رژیم تخصصی مخصوص خود می توانید از راهکارهای خودسرانه پرهیز کنید و از متخصصین در این زمینه کمک بگیرید تا نتیجه مطلوب را بدون آسیب به بدنتان دریافت کنید.

منبع
قرص گلوریا

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا