توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
ورزش

ورزشگاه خرمشهر میزبان فینال جام حذفی

ورزشگاه خرمشهر میزبان فینال جام حذفی

فینال جام حذفی ، استقلال تهران
فینال جام حذفی بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل، 13 اردیبهشت در ورزشگاه خرمشهر برگزار می شود.

برگزاری قطعی فینال جام حذفی فوتبال در خرمشهر

افشین حیدری در این باره اظهارکرد:ما تعهدات مان را نسبت به فدراسیون برای برگزاری با کیفیت فینال جام حذفی انجام داده ایم، طی بازدیدی که فتاحی چند ماه قبل از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر داشت و ایراداتی که گرفته شد، از همان موقع پیمانکاری برای مجموعه انتخاب شد و زمین چمن این ورزشگاه مورد بازسازی قرار گرفت تا در پایان فینال با کیفیتی را شاهد باشیم.فینال جام حذفی

فینال جام حذفی

وی بیان کرد:پس از برگزاری فینال دوره پیشیین این رقابت ها و اعلام رضایت مقام معظم رهبری از برگزاری این رویداد بزرگ در خرمشهر که پس از سال ها به همه جهان اعلام شد که خرمشهر زنده است، قطعا دستور مقام معظم رهبری نیز فصل الخطاب برای همه است.
 
  فینال جام حذفی

برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه خرمشهر

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت :فدراسیون فوتبال نیز در راستای برگزاری خوب و با کیفیت این مسابقه همکاری لازم را با ما داشته است و دارد. همچنین منطقه آزاد اروند همکاری خوبی برای آماده سازی ورزشگاه نفت و گاز اروندان و فراهم کردن شرایط لازم با ما داشته است و مطمئنا تمام اهالی فوتبال و ورزش، 13 اردیبهشت ماه می توانند با حضور در این ورزشگاه از نزدیک شاهد فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال تهران و خونه به خونه بابل باشند.
همچنین بخوانید : جام حذفی ، حواشی و اخبار جام حذفی
وی تاکید کرد:این که گفته می شود قرار است فینال از خرمشهر گرفته و به استان دیگری سپرده شود، شایعه است و صحت ندارد. فینال جام حذفی به نام خرمشهر است و در همین شهرستان نیز برگزار می شود. تاکید وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال نیز بر برگزاری این رویداد بزرگ در خرمشهر است.

صحبت های مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال، زمان برگزاری فینال جام حذفی را مشخص کرد با اعلام سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فینال جام حذفی 12 اردیبهشت ماه در خرمشهر برگزار می شود.

او همچنین افزود در صورتیکه شرایط ورزشگاه خرمشهر مناسب باشد، این ورزشگاه برای سومین مرتبه میزبان فینال خواهد بود.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا