توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
احکام دینیدانستنی ها مذهبیمذهبی

اسرار علمی نماز + عکس

حقیقت اسرار نمازی که سال هاست بر مسلمانان واجب است، برای اروپایی ها به صورت علمی مشخص شد.

اثرات مثبت نماز خواندن

روشن است که نماز فلسفه خاص خود را دارد که معراج مومن و مایه ی قرب به حق است و آن را باید فقط برای خداوند تعالی خواند و نه به انگیزه فواید و آثاری از این دست, ولی آگاهی از این دست نظرات علمی نیز می تواند برای برخی از افراد مفید باشد.

نماز

بررسی های علمی ای که انجام شده تأکید بر این دارد که :سجده کردن برای خدا انسان را از مبتلا شدن به ورم و آماسهای سرطانی حفظ می کند. همانطور که از زن حامله و معلولیت هایی که متوجه جنینش می شود حفظ می نماید، علاوه بر این انسان را از امراض متعدد جسمی و روحی مصون می دارد.

راز نمازی که سال هاست بر مسلمانان واجب شده است، توسط شبکه های اروپایی و در پزشکی مشخص شده است.

تصویری که می بینید، توسط شبکه های اروپایی برای مردم به نمایش گذاشته شده است و پزشکان از مردم خواسته اند تا برای تخلیه بار الکتریکی بدن خود و جلوگیری از سرطان روزانه 10 دقیقه این حرکت را انجام دهند؛ حرکت سجده ای گه مردم مسلمان جهان در نمازهای خود انجام می دهند.

نماز

راز علمی نماز

گفتنی است؛ این حرکت در آرام کردن درد انگشتان پا، مچ پا، زانو، کمر و مچ دست تأثیر دارد.

 

نمناک

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا