توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دانستنی ها مذهبیمذهبی

صحنه حذف شده فیلم مختارنامه + تصاویر

مسعود پاکدل که عکاسی سریال مختارنامه را بر عهده داشت در اینستاگرام عکسی از سکانس رشادت و نبرد شجاعانه حضرت عباس(ع) را که در این سریال حذف شده بود را منتشر کرد.

سکانس حذف شده سریال مختارنامه 

مسعود پاکدل که عکاسی سریال مختارنامه را به عهده داشت به تازگی عکسی از این سریال را در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرد.
این عکس مربوط به لحظه است که لشگر کفر دست علمدار کربلا را قطع می کنند. سکانس های مربوط به حضور حضرت عباس (ع) در کربلا و رشادات های ایشان زمان پخش این سریال نمایش داده نشد.

مختارنامه

سکانس حذف شده از سریال مختارنامه

سکانس حذف شده از سریال مختارنامه

سکانس حذف شده از سریال مختارنامه

صحنه نبرد حضرت عباس با یزیدیان

مجموعه تلویزیونی مختارنامه پیرامون زندگی و قیام مختار ثقفی به کارگردانی داود میرباقری است. این سریال به داستان مختار ثقفی مکنی به ابواسحاق، که پس از حادثه عاشورا به خونخواهی برمی خیزد، می پردازد. این سریال در 40 قسمت 60 دقیقه ای از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش گردید و قسمت آخر آن در تاریخ 7 مرداد 1390 به پایان رسید.

فیلمبرداری سریال مختارنامه از سال 1383 آغاز شده بود و در تیر 1388 به پایان رسید. فیلمبرداری این مجموعه، در تهران، قزوین، تاکستان، ورامین، آبادان، شوشتر، شهریار، آران و بیدگل و شاهرود انجام شده است.

 

نمناک

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا