دکوراسیون و چیدمان

جدیدترین مدل و طرح های کاغذ دیواری

در این مطلب از سایت روزنه آنلاین  برای شما عزیزان جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا  جدیدترین کاغذ دیواری جدیدترین کاغذ دیواری و پوستر دیواری جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

 

جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا

در این مطلب از سایت روزنه آنلاین  برای شما عزیزان جدیدترین کاغذ دیواری روز دنیا  جدیدترین کاغذ دیواری جدیدترین کاغذ دیواری و پوستر دیواری جدیدترین مدل کاغذ دیواری سه بعدی فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

کاغد دیواری چیست؟

کاغذ دیواری یا والپیپر (به انگلیسی: Wallpaper) پوشش تزیینی است که برای پوشش دادن سطوح دیوارهای داخلی در ادارات، خانه‌ها و دیگر ساختمان‌ها استفاده می‌شود؛ کاغذ دیواری یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به‌شمار می‌آید. این نوع پوشش بیشتر به صورت رول یا به صورت متری فروخته می‌شود و با چسباندن روی دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کاغذ دیواری‌ها می‌توانند ساده (به صورت نقاشی) یا به صورت بافته‌شده (مانند آنگلیپتا) یا با الگوهای گرافیکی ساخته شده باشند.

روش‌های چاپ کاغذ دیواری شامل چاپ سطحی، چاپ به‌وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ به صورت دیجیتالی یا چاپ به وسیله ماشین چاپ چرخشی است.

نصب کاغذ دیواری

همانگونه که دیوار قبل از رنگ نیاز به آماده‌سازی دارد، برای نصب کاغذ دیواری نیز باید ابتدا دیوار را آماده کرد. آماده‌سازی دیوار که به زیر سازی معروف است شامل برطرف کردن سوراخ‌ها و خرابی‌های گچ دیوار می‌شود به گونه‌ای که دیوار کاملاً صاف و یکدست شود. علاوه بر این، هر جنس دیوار برای چسباندن کاغذ دیواری مناسب نیست.

به عنوان مثال دیوارهای گچی نسبت به دیواری‌های سیمانی یا چوبی پذیرش بهتری برای کاغذ دیواری دارند. کاغذ دیواری کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال اگر در داخل حمام استفاده شود، حتی اگر کاغذ دیواری ضد رطوبت باشد، پس از مدت کوتاهی به دلیل رطوبت محیط، چسب زیر کاغذ دیواری از بین رفته و خیلی زود خراب می‌شود.

بهتر است از کاغذ دیواری در محیط خشک استفاده کرد. از دیگر نکاتی که قبل از نصب کاغذ دیواری باید به آن دقت کرد، ابعاد دیوار است. اگر طول و ارتفاع دیوار کم باشد، بسیاری از نقش و نگارهای کاغذ دیواری بریده می‌شود و طرح آن به خوبی نشان داده نخواهد شد.

طرح کاغذ دیواری‌ها بجز کاغذ دیواری‌های پوستری، تکرار شونده است؛ بنابراین بهتر است دیواری انتخاب شود که فضای کافی برای تکرار چند بار طرح کاغذ دیواری را داشته باشد. هر چه طرح کاغذ دیواری درشت تر باشد، دیواری که روی آن نصب می‌شود نیز باید بزرگ‌تر باشد.

علاوه بر دیوار و سقف که کاربری‌های معمول کاغذ دیواری است، می‌توان کاغذ دیواری را در داخل کمد، کتابخانه و روی قاب پنجره نصب کرد.

کاربرد کاغذ دیواری

امروزه کاغذ دیواری به دلیل طرح‌ها و مدل‌های متنوع و طیف رنگی بسیار گسترده، کاربردهای بسیاری دارد که برخی از مهم‌ترین کاربری‌های آن عبارتند از:

کاغذ دیواری اتاق پذیرایی و مهمان
کاغذ دیواری اتاق خواب
کاغذ دیواری اتاق کودک
یکی دیگر از کاربری‌هایی که میزان استفاده آن نیز روزبروز رو افزایش است، استفاده به عنوان کاغذ دیواری پشت تلویزیون، ال سی دی و ال ای دی می‌باشد که نمایی بسیار زیبا به آن می‌دهد.

جدید ترین مدل های کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری

به روز ترین طرح های کاغذ دیواری منزل

مدل کاغذ دیواری

طرح جدید کاغذ دیواری

به روز ترین کاغذ دیواری

طرح های جدید کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری سه بعدی

کاغذ دیواری منزل

کاغذ دیواری های زیبا و شیک برای خانه

کاغذ دیواری شیک

کاغذ دیواری زیبا

کاغذ دیواری شیک سه بعدی

انواع مدل های جدید کاغذ دیواری 

کاغذ دیواری زیبا

کاغذ دیواری سه بعدی جدید

بهترین کاغذ دیواری های روز دنیا

بهترین و زیباترین کاغذ دیواری های روز دنیا

مدل کاغذ دیواری جدید

کاغذ دیواری به روز و شیک

کاغذ دیواری زیبای سه بعدی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا