توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دکتر احمدی نژاد

دانلود مصاحبه دکتر احمدی نژاد با علی‌اکبر جوانفکر در گزارش جمهور ۹

دکتر محمود احمدی‌نژاد در نهمین قسمت از مجموعه ویدئویی گزارش جمهور با عنوان "بحران کرونا!"

دکتر احمدی نژاد در گزارش جمهور ۹ :

♦️ بحران کرونا!

 دکتر محمود احمدی‌نژاد در نهمین قسمت از مجموعه ویدئویی گزارش جمهور با عنوان “بحران کرونا!” در مصاحبه با علی‌اکبر جوانفکر،‌ در خصوص موضوع بحران ویروس کرونا و‌ حواشی آن در کشور، با تحلیل ریشه و علت به وجود آورده ‌شدن و انتشار این ویروس در جهان، ضمن توضیحاتی در خصوص اهداف پنهان پشت ‌پرده وحشت ‌‌آفرینی به جای طراحی واقعی برای مقابله با آن و سوء مدیریت‌ و عدم پذیرش مسئولیت در حوزه شناسایی و مقابله با بحران و سردرگمی و طراحی‌های ضد و نقیض بدون توجه به مشکلات زندگی روزمره مردم در کشور، نسبت به عدم استفاده از تجربیات موفق داخلی و خارجی در مقابله با این بیماری و همچنین آزمایش برخی داروهای خارجی روی مردم ایران انتقاد کردند.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا