توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه پیتزای رژیمی و بدون هیچ کالری اضافه

طرز تهیه پیتزای رژیمی و بدون هیچ کالری اضافه

طرز تهیه پیتزای رژیمی و بدون هیچ کالری اضافه

طرز تهیه پیتزای رژیمی و کم کالری

در مطلب زیر طرز تهیه پیتزا رژیمی و کم کالری را برایتان قرار داده ایم این پیتزا کاملا رزیمی میباشد و با استفاده از سبزیجات معطر این پیتزا تهیه می شود امیدوارم که از تهیه این پیتزا کاملا رژیمی لذت ببرید.

طرز تهیه پیتزای رژیمی

مواد لازم برای ۴ نفر
روغن زیتون : ۴ تا ۵ قاشق
پیاز قرمز : ۵۰۰ گرم خلال شده
سیر : ۲ حبه له شده
سبزیجات معطر مخلوط مثل ریحان، آویشن و جعفری : ۲ قاشق غذاخوری
خمیر هزار لا : ۲۲۵ گرم
سس گوجه : ۱ قاشق غذاخوری
جعفری برای تزئین

طرز تهیه پیتزای رژیمی

طرز تهیه
مرحله ۱
در یک ماهیتابه ۲ قاشق از روغن را ریخته، پیازها و سیر را افزوده و برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تفت دهید و هم بزنید تا پیازها نرم شده ولی قهوه ای نشوند، سپس سبزیجات مخلوط خرد شده را اضافه کنید.

مرحله ۲
فر را روی حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد یا ۴۲۵ درجه فارنهایت روشن کنید. خمیر پیتزا را به ۴ قسمت مساوی تقسیم و به دایره های ۱۵ سانتیمتری برش بزنید، لبه های خمیر پیتزا را با چنگال یا دست حالت دهید و روی کاغذ پوستی گذاشته، برای ۱۰ دقیقه در یخچال بگذارید تا سرد شوند.

طرز تهیه پیتزای رژیمی

مرحله ۳
یک قاشق روغن را با سس گوجه مخلوط کرده و روی خمیر پیتزا بمالید، سپس مخلوط پیاز را روی آنها ریخته، کمی فلفل و روغن بپاشید و برای ۱۵ دقیقه در فر گذاشته تا خمیر پیتزا پخته و قهوه ای شود. روی آنرا با جعفری تزئین و داغ سرو کنید.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا