توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های روانشناسیراز های موفقیتمهارت های زندگی

تغییر حال بد به خوب در 15 دقیقه

تغییر حال بد به خوب کار سختی نیست ، تنها باید بدانید و بخواهید. 10 روش ساده برای داشتن احساس بهتر در مدت زمان کوتاه را در ادامه این مطلب می خوانید.

تغییر حال بد به خوب در 15 دقیقه

زندگی پرمشغله است و فراموش کردن کارها بسیار آسان . وقتی که بیشتر زمان صرف کار کردن و رسیدگی به امور خانواده می شود، بیشتر مردم دوست دارند روزشان دست نخورده باشد و فقط با آرامش کارهایی را که می خواهند انجام دهند. در دنیایی که هر کسی درگیر این شلوغی ها می شود می توان راهی برای ایجاد حس خوب پیدا کرد، در ادامه این بخش از سبک زندگی نمناک به روش هایی برای بهتر شدن حال بد خواهیم پرداخت.

تغییر حال بد

10 راه برای احساس بهتر در 15 دقیقه

1. دوش گرفتن :دوش گرفتن در 15 دقیقه بدون هیچگونه صحبتی و قرار گرفتن در آب و پاک شدن سینوس ها و ریه ها و انرژی گرفتن برای یک حس بهتر یک پیشنهاد ساده است.

2. انجام دادن سریع حرکات کششی: انجام حرکات کششی هر روز قدرت کشش را بیشتر میکند بسیاری از تنش ها را از بین می برد انجام یوگاهم بسیار مفید است حرکات کششی به جریان خون کمک می کند از این رو حالتان بهتر می شود.

چرت زدن

روش های بهتر شدن حال بد

3. چرت زدن: روی تخت، چرت کوتاهی بزنید و هشدار تلفنتان را تنظیم کنید، چشم ها را ببندید و کمی در آرامش عمیقی فرو بروید.

4. لذت خوردن مواد غذایی و نوشیدنی های مورد علاقه:استفاده از نوشیدنی های مورد علاقه و بعضی از غذاها به شما لذت کوچکی می دهد.

5. بیرون رفتن و داخل آفتاب قرار گرفتن:کمبود تابش نور خورشید باعث کمبود ویتامین d و افسردگیمی شود، به خصوص در زمستان روی خلق و خو تأثیر منفی می گذارد. اگر شما تمام طول روز را زیر نور مصنوعی باشید، سطح انرژی خود را پایین آورده و به خلق و خوی خود آسیب زده اید.

6. بازی های ساده :همه ما به تلفن های هوشمند دسترسی داریم، می توانیم روزانه چند دقیقه برای سرگرمی و بازی از آنها استفاده کنیم.

گوش دادن به موسیقی

تغییر حال بد به خوب در 15 دقیقه

تغییر حال بد به خوب با گوش دادن به موزیک آرام

7. گوش دادن به موسیقی مورد علاقه :موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کنید و آن را گوش کنید و حتی با آن برقصید. موسیقی تاثیر شدیدی روی خلق و خو می گذارد.

8. تلفن کردن به یک دوست :تلفن کردن یا دیدن دوست صمیمی و صحبت کردن در مورد اتفاق های اخیر یا چیزهایی که در ذهنتان است، روحیه ی شما را بالا می برد.

9. قدم زدن :داشتنپیاده روی های کوتاه به جریان خون کمک می کند.

10. استفاده نکردن از وسایل الکترونیکی : بارگذاری اطلاعات مشکل مشترک جهان مدرن است، بنابر این تبلت و تلفن و لپ تاپ و… را کنار بگذارید و از جهان واقعی لذت ببرید.

 

همچنین بخوانید:  شخصیت مهر طلب؛ ویژگی‌ها و راه‌های رهایی از آن

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا