توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
آشپزی و تغزیهآموزش انواع غذاها

طرز تهیه اسکالوپ مرغ خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

ایتالیایی ‌ها معتقدند با این که کشور شان به پیتزا و پاستا معروف است، اما زمانی طعم و عطر یک غذای اصیل ایتالیایی را می ‌شود چشید که سراغ غذاهای کم ‌تر شناخته شده رفت.

طرز تهیه اسکالوپ مرغ خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

 
طرز تهیه اسکالوپ مرغ طرز تهیه چیکن اسکالوپ فرانسوی اسکالوپ مرغ شکم پر اسکالوپ مرغ و اسفناج
طرز تهیه اسکالوپ مرغ خوشمزه و مخصوص به روش ایتالیایی

ایتالیایی ‌ها معتقدند با این که کشور شان به پیتزا و پاستا معروف است، اما زمانی طعم و عطر یک غذای اصیل ایتالیایی را می ‌شود چشید که سراغ غذاهای کم ‌تر شناخته شده رفت. مثل اسکالوپ مرغ که نه تنها سریع و ساده درست می‌ شود، بلکه می ‌توان کاملا به سلیقه خود مواد داخل آن را تغییر داد. مرغی که اسکالوپ شده خشک نیست ولی ترد است و با سس لیمو طعم عالی هم پیدا می‌ کند. در مجموع اسکالوپ مرغ، مجموعه ای از طعم های بی نظیر است که خیلی راحت و ساده هم تهیه می‌ شود. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه اسکالوپ مرغ در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم اسکالوپ مرغ
ران مرغ ۵ تا ۶ عدد
پیاز ۱ عدد
ماست ۱ پیمانه
سس مایونز ۱ قاشق غذا خوری
فلفل دلمه سبز ۱ عدد
نمک و فلفل به میزان لازم
آبلیمو ۲ قاشق غذا خوری
پودر سوخاری ۱ پیمانه
آرد سفید نصف پیمانه
تخم مرغ ۲ عدد

طرز تهیه اسکالوپ مرغ

مرحله اول

برای تهیه اسکالوپ خوشمزه و مخصوص با مرغ در ابتدای کار، پیاز را شسته و پوست می کنیم. سپس آن را به صورت کاملا یکدست به شکل حلقه ای نازک برش زده و با نمک و آبلیمو درون یک کاسه می ریزیم و چنگ می ‌زنیم.

مرحله دوم

سپس سس مایونز، ماست و فلفل دلمه ای ورقه ایی نازک را به آن، اضافه می‌ کنیم. در صورت تمایل می ‌توانیم زعفران هم اضافه کنیم که دلبخواه و سلیقه ای است. ران ها را به صورت کتلت دسته دار درمی ‌آوریم.

مرحله سوم

به این صورت که گوشت ران را از سر استخوان جدا می کنیم ولی انتهای آن را جدا نمی کنیم و گوشت را کامل روی استخوان بر می گردانیم به طوری که استخوان کامل دیده شود اما سر آن به گوشت ران متصل باشد.

مرحله چهارم

سپس آن ها را در مواد آماده شده به مدت ۶ تا ۱۲ ساعت می خوابانیم. سپس آن ها را خارج کرده و به ترتیب در آرد سفید، تخم مرغ زده شده و پودر سوخاری می غلتانیم و در روغن سرخ می ‌کنیم. مرغ های سرخ شده را در ظرف مناسب می چینیم.

مرحله پنجم

می توان مرغ ها را با سبزیجات سرخ شده یا کبابی تزیین و دور چین کرد. سپس در کنار نان یا سبزی آن را سرو نمود. از آن جا که مرغ ها در سبزیجات خوابانده شده است، بسیار خوش طعم و عطر است و انواع مزه ها را در آن می توان یافت.

chishi.ir

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا