توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اخبار سیرافدر مورد سیرافسیراف

اقامت در سیراف

اقامت در سیراف این منزل واقع در مرکز شهر سیراف می باشد با فاصله 400 متری از دریا و 100 متری از رستوران و مراکز خرید. واحد دو خواب هست ؛ که هر اتاق خواب؛ تشک تک نفره دارد.

اقامت در سیراف

اقامت در سیراف این منزل واقع در مرکز شهر سیراف می باشد با فاصله 400 متری از دریا و 100 متری از رستوران و مراکز خرید. واحد دو خواب هست ؛ که هر اتاق خواب؛ تشک تک نفره دارد. هر اتاق خواب کولر اسپیلیت 12 هزار گری نو دارد و در حال کولر 36 هزار اسپلیت ایستاده که در تصاویر پیداست. نور‌پردازی هر اتاق خواب در عکس ها پیداست،نور پردازی سالن وتی‌وی و غیره در تصاویر پیداست. مبل و وسایل نو و بی نظیر به صورت واضح در عکس ها پیداست. پارکینگ در عکس پیداست ؛ منزل بی نظیر می باشد، مخصوص افراد لاکچری و لوکس پسند می باشد.

  • اطلاعات اولیه اقامتگاه : خانه ویلایی مبله
  • موقعیت اقامتگاه : ساحلی
  • آدرس : استان بوشهر، بندر سیراف، جنب پارک بنگسار

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا