توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کارآموزی معماری پیرامون زورخانه و سرای محله (word)

دانلود کارآموزی معماری پیرامون زورخانه و سرای محله (word)

شرکتی که برای کار آموزی انتخاب شده شرکت بانیان آبادی همسو نام دارد که در سال ۱۳۸۴ تاسیس شده و دارای آدرس زیر می باشد:
شهران-خیابان طالقانی-کوچه مهستان-پلاک ۸٫این شرکت،شرکتی تاسیساتی و ساختمانی بوده و انجام کارهای ساختمانی درون شهری و برون شهری را بر عهده دارد.از جمله پروژه هایی که این شرکت در دست اقدام دارد میتوان موارد زیر را نام برد: احداث ۱۷۰ واحد ساختمانی در شهرستان سقز استان کردستان با مشارکت تعاونی مسکن مهر،احداث شاختمان زورخانه در جنوب شهر تهران،احداث جداول کنار خیابانهای محله های تهران در مناطق سعادت آباد،خیابان ستار خان و خیابان های جنوب تهران.

تشکیلات داخلی و پرسنل این شرکت نیمه خصوصی عبارت است از: اتاق مدیریت، دفتر فنی،جسابداری،و اتاق منشی؛ که به ترتیب هر کدام از پرسنل این قسمتها مسئول اجرای مسئولیتهای موجود در بخش خود هستند. دفتر فنی متشکل از ۴ نفر کارشناس ،۲ نفر تکنسین میباشد و قسمت حسابداری دارای یک نفر حسابدار و یک نفر کمک حسابدار میباشد.اعضای هیئت مدیره را ۴ نفر کارشناس تشکیل میدهند.
وظیفه اینجانب در آن  به عنوان کار آموز معماری بوده و در بخش دفتر فنی آن شرکت مشغول آموزش بوده ام و طبق گفته ی کارشناسان این دفتر در صورت نیاز از پروژه های در سطح تهران بازدید خواهم کرد.

نام فایل: کارآموزی معماری پیرامون زورخانه و سرای محله (word)

پسورد فایل: sirafiha.ir

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات:70

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ و تلگرام پیام بدید.

دکمه بازگشت به بالا