توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب مرتاض نامه هندی/PDF

دانلود کتاب مرتاض نامه هندی/PDF

دانلود کتاب مرتاض نامه هندی/PDF مرتاض نامه هندی اثری است شامل آموزش هایی در زمینه علم کیمیاگری، سیمیا، هیمیا، لیمیا، استخدام و اخراج اجنه و … . در میان کتاب های دعا نویسی، کتاب مرتاض نامه هندی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این کتاب در بیشتر سایت ها به صورت 3 جلدی منتشر شده که ناقص است. کتاب حاضر در یک جلد و به صورت جامع و کامل تقدیم کاربران می گردد.

  • : مرتاض نامه هندی
  • شاخه: متافیزیک
  • تعداد صفحات: 212
  • فرمت کتاب : PDF
  • حجم فایل : 26 MB

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ پیام بدید.

مرتاض نامه هندی اثری است شامل آموزش هایی در زمینه علم کیمیاگری، سیمیا، هیمیا، لیمیا، استخدام و اخراج اجنه و … . در میان کتاب های دعا نویسی، کتاب مرتاض نامه هندی به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این کتاب در بیشتر سایت ها به صورت 3 جلدی منتشر شده که ناقص است. کتاب حاضر در یک جلد و به صورت جامع و کامل تقدیم کاربران می گردد.

افرادی که کتاب مرتاض نامه هندی را خریداری کرده اند، به دنبال دیگر کتاب های مشابهی نیز بوده اند. برخی از این کتاب ها شامل کتاب شمس المعارف کبری و همچنین کتاب مجمع الدعوات کبیر هستند. این کتاب ها همچنان در بین علاقمندان به دعا و مذهبی ها پرطرفداری دارند و به عنوان منابع مهمی برای دعا و زندگی معنوی بررسی می شوند.

این کتاب شامل:

1-کیمیا(علم صناعت)
2-سیمیا(علم جادوگری)
3-ریمیا(علم شعبده)
4-هیمیا(علم تسخیرات)
5-لیمیا(علم طلسمات)
6-مجرب ترین طلسمات
7-خواص و فایده ختم و ذکر
8-استخدام ملک ریحان
9-خواص ۱۴ نام خداوند متعال
10-جدول اسما ملائکه و… میباشد

این کتاب تقدیم به شما عزیزان

 

تصاویری از کتاب/

دکمه بازگشت به بالا