توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب کافکا در کرانه/pdf

دانلود کتاب کافکا در کرانه/pdf

  • عنوان : کتاب کافکا در کرانه
  • نویسنده: هاروکی موراکامی
  • مترجم : مهدی غبرائی‌
  • زبان: فارسی
  • شاخه: رمان
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات: 609
  • : 7500 تومان
  • حجم فایل :  8.3 MB

دانلود کتاب کافکا در کرانه/pdf
دانلود کتاب کافکا در کرانه/pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

درباره‌ی کتاب کافکا در کرانه

کتاب کافکا در کرانه با عنوان انگلیسی Kafka on the Shore در سال ۲۰۰۲ به  زبان ژاپنی منتشر شد. ژانر این کتاب به صورت رئالیسم جادویی به نگارش در آمده است و نویسنده با جهت دادن شخصیت‌های کتاب به سوی پیدا کردن سوال‌های فلسفی، فضایی با ساختار روایت موازی ایجاد کرده است. دو داستان در ظاهر به هم مرتبط نیستند و هر کدام جداگانه روایت می‌شوند اما در نهایت به هم پیوسته می‌شوند. نمی‌توان گفت ژانر این کتاب سوررئال است چون در ژانر سوررئال ماجرا در ناخودآگاه یا در ذهن شخصیت‌ها رخ می‌دهد. اما در این کتاب داستان سبک فانتزی دارد، در واقع ماجراهای آن از دنیای بیرون وارد عالم خیال شخصیت‌ها می‌شوند و مخاطب نمی‌داند آنچه در روند داستان می‌بیند خیالی است یا نه! موراکامی همزمان با نوشتن کتاب کافکا در کرانه ، مشغول ترجمه‌ی ژاپنی رمان «ناتوردشت» اثر نویسنده‌ی آمریکایی، «سَلینجِر» هم بوده است و می‌توان سایه‌ی «هولدن کالفیلد» که شخصیت اصلی کتاب «ناتوردشت» است را به نوعی در شخصیت «کافکا تامورا» شخصیت اصلی کتاب کافکا در کرانه هم دید.

خلاصه‌ی داستان کافکا در کرانه

کتاب کافکا درکرانه روایت‌گر دو داستان موازی است که هیچ  ارتباطی به هم ندارند اما در نقطه‌ای به هم گره می‌خورند. کافکا تامورا و ساتورو ناکاتا دو شخصیت اصلی کتاب هستند که داستان آن‌ها جداگانه روایت می‌شود. «کافکا تامورا» (که نام واقعی او برای خواننده مشخص نیست) پسر 15 ساله‌‌ی کتاب‌خوانی است که با پدرش در توکیو زندگی می‌کند. کافکا به دلیل یک پیشگویی عجیب تصمیم می‌گیرد از خانه فرار کند و این شروع ماجراهای اوست. فصل‌های فرد داستان مربوط به داستان کافکاست که از زبان خود او روایت می‌شود. فصل‌های زوج مربوط به داستان دوم یعنی قصه‌ی ناکاتا است. داستان ناکاتا از زبان نویسنده و به صورت دانای کل (سوم شخص) روایت می‌شود. ناکاتا مرد مهربانی است که در یک حادثه‌ی عجیب در کودکی به کما می‌رود، بعد از چند هفته از کما بیرون می‌آید، با این تفاوت که ناکاتا هوش طبیعی‌اش را از دست داده اما به جای آن توانایی صحبت کردن با گربه‌ها را پیدا کرده است. او بعد از این حادثه توانایی‌های دیگری هم پیدا کرده که در روند داستان، خواننده آنها را به تدریج کشف می‌کند. نقطه‌ی عطف رمان تکمیل این دو قصه در نقطه‌ای است که سایه‌های زندگی دو داستان بر دیگری دیده می‌شود. انگار از همان ابتدا این دو داستان به هم وصل و حتی تکمیل کننده‌ی هم بودند. موراکامی به شکلی این ارتباط و هم‌بستگی را در کتاب کافکا در کرانه نشان می‌دهد.

 

بدون داشتن اذن و علم استفاده نشود

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

https://t.me/Fal_Doa_talesm

تصاویری از کتاب/
دکمه بازگشت به بالا