توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب السحر الأسود pdf

دانلود کتاب السحر الأسود pdf

دانلود کتاب السحر الأسود pdf در زمینه سحر الاسود (طلسم سیاه) کتابهای زیادی نگاشته شده است و در مورد آن هم مطالب بسیاری مطرح می شود. از مشهورترین کتابها در مورد سحر الاسود (طلسم سیاه)، کتاب السحر الاسود مرحوم طوخی مصری می باشد که بیشتر در مورد تسخیر الجان است.

  • عنوان : کتاب السحر الأسود
  • نویسنده: الشیخ عطیة بن عبدالحمید
  • زبان: عربی
  • شاخه: علوم غریبه
  • نوع کتاب: pdf
  • تعداد جلد : 1 جلد
  • کیفیت کتاب :
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات: 364
  • : 7900 تومان
  • حجم فایل : 34 MB

دانلود کتاب السحر الأسود pdf
دانلود کتاب السحر الأسود pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

توضیحات درباره سحر الاسود

در زمینه سحر الاسود (طلسم سیاه) کتابهای زیادی نگاشته شده است و در مورد آن هم مطالب بسیاری مطرح می شود. از مشهورترین کتابها در مورد سحر الاسود (طلسم سیاه)، کتاب السحر الاسود مرحوم طوخی مصری می باشد که بیشتر در مورد تسخیر الجان است. (در اکثر این کتاب ها دستکاری های عمدی صورت گرفته که مورد استفاده غلط قرار نگیرند). کتاب شمس المعارف الکبری نوشته مرحوم بونی نیز همینگونه است و از کتابهای بسیار مطرح است. از رموز سحر الاسود، همان عدد…. است که معروف به مثلث الشر و ثلاثی الشر است. مطلب دیگر اینکه برخی از انواع سحر و طلسم شناخته شده عبارتند از:

سحر الأبيض، سحر السليمانى، سحر الفرعونى) سحر هيمون: که سحر يهودى فرعونى می باشد (سحر الاحمر، سحر الكبالا، سحر اليهودى) سحر النجوم، سيمياء و برخی انواع دیگر….

از مهترین کتاب ها در این زمینه می توان به این عناوین اشاره کرد (کتاب ها به زبان عربی است):

كتاب شمس المعارف الكبرى (کتاب شمس المعارف الکبری از مشهورترین کتاب ها در این زمینه است)، اللؤلؤ و المرجان في تسخير ملوك الجان، كتاب… شرح العهد القديم. سه کتاب فوق از تالیفات مرحوم احمد بن علی البونی هستند،  كتاب… المندل و الخاتم السليماني و العلم الروحاني، تسخير الجان لمنفعة الإنسان، كتاب… سحر بارنوخ، كتاب… الجواهر اللامعة في استحضار ملوك الجن في الوقت و الساعة.

این کتاب شامل

1-فوائد سفلیة
2-صرف عمار
3-طلسم محبت
4-استخدام سفلی
5-ارسال هاتف
6-بغض و فراق
7-جلب و تهیج
8-جلب رزق
9-ارسال میمون النکاح
10-احضارات و… می باشد.

بدون داشتن اذن و علم استفاده نشود

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

 
دکمه بازگشت به بالا