توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین، به بررسی زندگی اشخاص مختلف در هنگام سختی‌ها و چگونگی غلبه بر مشکلاتشان می‌پردازد و عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

  • عنوان : کتاب صوتی رستگاری در تاریکی
  • نویسنده : جوئل اوستین
  • مترجم: هنگامه خدابنده
  • گوینده: مهبد قناعت پیشه
  • زبان: فارسی
  • شاخه: روانشناسی
  • سال انتشار : 1398
  • فرمت کتاب : MP3
  • تعداد فایل: 36
  • تعداد صفحات: –
  • حجم فایل :  MB483

دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی
دانلود کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

معرفی کتاب صوتی رستگاری در تاریکی

کتاب صوتی رستگاری در تاریکی اثر جول اوستین، به بررسی زندگی اشخاص مختلف در هنگام سختی‌ها و چگونگی غلبه بر مشکلاتشان می‌پردازد و عملکرد آن‌ها را ارزیابی می‌کند.

جول اوستین (Joel Osteen) در کتاب صوتی رستگاری در تاریکی (Blessed In The Darkness) عقیده دارد که هر انسانی که به موفقیتی بزرگ رسیده، از نقاط تاریک زندگی خود به سلامت عبور کرده است. شاید از این نکته غافل باشید، ‌اما به واقع در همین نقاط تاریک و سردرگم زندگی است که می‌‌توان رشد کرد. در همین مرحله است که شخصیت واقعی شما شکل خواهد گرفت و اعتماد به خداوند و استقامت‌ورزی را می‌آموزید.

در شرایط سخت زندگی‌، حکمت‌هایی وجود دارد که شما از آن‌ها غافل هستید. زمانی که شرکت محل کارتان تعدیل نیرو می‌کند و شما از کار بیکار می‌شوید، زمانی که در رابطه‌ی عاطفی خود شکست می‌خورید و باید از نو آغاز کنید، چه برکت‌هایی در این زمان‌ها در جریان هست که به آن توجه نمی‌کنید و مدام به خاطر به وجود آمدن آن‌ها در عذاب هستید.

در زندگی تمامی انسان‌ها، لحظاتی هست که از میان نقاط تاریک حیات‌‌شان می‌گذرند. این نقاط تاریک می‌تواند طلاق، از دست دادن یک عزیز و یا شکستن قلب‌شان باشد. در این مواقع دلسردی، دور شدن از رویاهایی که در سر داشتند و‌ اندیشیدن به پایان راحت‌ترین کار است، اما کسی موفق می‌شود که بتواند با آن‌ها کنار بیاید و امید خود را از دست ندهد.

در ذهن خودتان دانه‌ای را تصور کنید. این دانه تا زمانی که در نور است جوانه نزده و هرگز از آن گیاهی پدید نمی‌آید. بلکه در خاک، در جایی تاریک، قوه درونی‌اش صورت واقعی به خود می‌گیرد. بنابراین، در وجود انسان‌ها نیز دانه‌های تعالی به شکل رویاها، اهداف، استعدادها و توان بالقوه‌شان به‌ امانت گذاشته شده که تنها در مکانی تاریک مجال بروز آن است.

جول اوستین، یکی از برجسته‌ترین و پرطرفدارترین روانشناسان انگیزشی و کشیش ارشد بزرگ‌ترین کلیسای دنیا به نام لیکوود است. محتوای سخنان جول، طوری هست که بیشتر مانند جلسات مشاوره روانشناسی است تا موعظه دینی. او تا به حال کتاب‌های پرفروشی را چاپ کرده که به زبان‌های گوناگون ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی رستگاری در تاریکی می‌شنویم:

اگر یک دانه گندم در خاک کاشته شود و بمیرد، تنها خواهد بود. ‌اما وقتی بمیرد، حاصل بسیار پربارتری تولید خواهد کرد”. شما نیز می‌توانید برای امتحان دانه‌ای را یک عمر روی میز کار مقابل‌تان بگذارید، ‌اما این دانه هرگز به آنچه قرار بوده باشد بدل نخواهد شد، مگر اینکه در دل زمین قرار بگیرد. تا قبل از آنکه دانه مزبور را بکارید، توان بالقوه‌اش شکوفا نخواهد شد. تا وقتی دانه روی میز باشد جایش راحت است و مجبور نیست قد بکشد و با ناملایمات روبرو شود، پتانسیل دانه درون خودش نهفته باقی خواهد ماند. صرفا پس از کاشته شدن و قرار گرفتن در فرآیند جوانه زنی، وقتی پوسته بیرونی شکافه شده و رشد جدیدی آغاز می‌شود، است که دانه شکوفا شده و میوه خواهد داد. مشکلی که بسیاری از افراد با آن دست به گریبانند آنست که هرچند خواستار میوه‌اند، ‌ اما نمی‌خواهند از فرایند رشد رد شوند. نمی‌خواهند به خود سختی بدهند.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دکمه بازگشت به بالا