توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود ﻛﺘﺎﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺑﺒﺮ صوتی و pdf

دانلود ﻛﺘﺎﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺑﺒﺮ صوتی و pdf

دانلود ﻛﺘﺎﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺑﺒﺮ صوتی و pdf پال توئیچل در توصیف کتاب می‌گوید’ است… دندان ببر هر چه که باشد مسلما یکی از قابل ملاحظه‌ترین آثار مکتوب است و در میان کتب دیگر که در زمینه مفاهیم تفکر برانگیز و خرد الهامی نوشته شده‌اند, معدودی قابلیت رقابت با آن را می‌یابند .این مجلدی است که خواندن آن تکرار می‌طلبد و تعمق و تحقیق .

  • عنوان : ﻛﺘﺎﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺑﺒﺮ
  • نویسنده : پال توئیچل
  • مترجم: هوشنگ اهرپور
  • زبان: فارسی
  • شاخه: رمان
  • فرمت کتاب : MP3 + PDF
  • تعداد فایل صوتی : 42
  • تعداد صفحات PDF : ص 247
  • حجم فایل : 649 MB

دانلود ﻛﺘﺎﺏ ﺩﻧﺪاﻥ ﺑﺒﺮ صوتی و pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

نمونه فایل صوتی

 

درباره‌ی کتاب دندان ببر

دندان ببر: تجاربی معنوی از سفر به جهانهای ناشناخته درون

پال توئیچل در توصیف کتاب می‌گوید’ است… دندان ببر هر چه که باشد مسلما یکی از قابل ملاحظه‌ترین آثار مکتوب است و در میان کتب دیگر که در زمینه مفاهیم تفکر برانگیز و خرد الهامی نوشته شده‌اند, معدودی قابلیت رقابت با آن را می‌یابند .این مجلدی است که خواندن آن تکرار می‌طلبد و تعمق و تحقیق .برخی از عبارات و گزاره‌های آن به راحتی و با یک ارزیابی سرسری قابل هضم نمی‌باشد بعضی از ادعاهای بیان شده در آن به سختی از گلوی متفکرین مانوس به افکار و عقاید اصولی پایین می‌رود . اما من این چنین پیش‌بینی می‌کنم که متن تقریبا شاعرانه آن پاسخ نیاز به روشنگری معنوی را برای جویندگان بینش معنوی همراه دارد .’بنابه گفته پال توئیچل’ ، دندان ببر یکی از هدایای الهی است.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

تصاویر کتاب/

دکمه بازگشت به بالا