توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب فواید گیاهخواری pdf

دانلود کتاب فواید گیاهخواری pdf

دانلود کتاب فواید گیاهخواری pdf کتاب فواید گیاهخواری اثری از صادق هدایت برجسته‌ترین نویسنده‌ی ادبیات معاصر ایران است که به بررسی ابعاد علمی و منطقی لزوم گیاهخواری انسان‌ها می‌پردازد و شما را با سبک زندگی و اندیشه‌های یکی از مهم‌ترین نویسندگان ادبیات ایران آشنا می‌کند.

  • عنوان : کتاب فواید گیاهخواری
  • نویسنده : صادق هدایت
  • زبان: فارسی
  • شاخه: سلامتی و بهداشت
  • فرمت کتاب : pdf
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات: 108
  • حجم فایل :13 MB

دانلود کتاب فواید گیاهخواری pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

معرفی کتاب فواید گیاهخواری

کتاب فواید گیاهخواری اثری از صادق هدایت برجسته‌ترین نویسنده‌ی ادبیات معاصر ایران است که به بررسی ابعاد علمی و منطقی لزوم گیاهخواری انسان‌ها می‌پردازد و شما را با سبک زندگی و اندیشه‌های یکی از مهم‌ترین نویسندگان ادبیات ایران آشنا می‌کند.

صادق هدایت (Sadegh Hedayat) در ایام نوجوانی گیاه‌خوار شد و در 25 سالگی کتاب فواید گیاهخواری (The Benefits of Vegetarianism) را با قلم و روایت جذاب خود درخصوص اهمیت گیاهخوار بودن نوشت. هدایت در این کتاب از جنبه‌های مختلف این سبک زندگی می‌گوید و صنعت ظالمانه تولیدات گوشت را مورد نقد قرار می‌دهد.

صادق هدایت در این کتاب از محاسن گیاهخواری یاد می‌کند و تمامی رفتارهای منفی انسان‌ها را ناشی از مصرف گوشت حیوانات می‌داند. وی معتقد است که آنچه افراد روزانه می‌خورند غذا نیست بلکه فریادهای موجودات زنده‌ای است که وحشیانه به قتل رسیده‌اند، موجوداتی که زیبا بودند، زندگی آرامی داشتند و هیچ مزاحمتی برای انسان‌ها نداشتند.

نزدیک به صدسال از زمان انتشار این کتاب می‌گذرد اما اندیشه‌ها و صحبت‌های صادق هدایت هنوز تازه و نو است. این نویسنده‌‌ی بزرگ در این کتاب شرح می‌دهد که انسان موجودی همه‌چیزخوار نیست و سبک زندگی مناسب برای انسان را گیاهخواری می‌داند و معتقد است که تنها با این کار انسان به آرامش دست پیدا می‌کند. او در این کتاب از بزرگانی مانند ابوعلی سینا، ناصرخسرو، شیخ نجم الدین رازی، شیخ عطار، مولوی و… یاد می‌کند و مدعی است که آن‌ها نیز از خوردن گوشت پرهیز می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
فصل اول: فداییان شکم
فصل دوم: خوراک‌ طبیعی انسان
فصل سوم: تجزیه‌ی شیمایی مواد خوراکی
فصل چهارم: تاریخ گیاه‌خواری
فصل پنجم: مضرات گوشت
فصل ششم: پختن خوراک
فصل هفتم: اخلاق و گیاه‌خواری
فصل هشتم: برتری گیاه‌خواری
فصل نهم: آزمایش‌های عملی
فصل دهم: اقتصاد و گیاه‌خواری
فصل یازدهم: جواب ایرادات
فصل دوازدهم: انجام‌نامه

 

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

تصاویر کتاب/
دکمه بازگشت به بالا