توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه‌ی آرام

دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه‌ی آرام

دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه‌ی آرام رمان یک عاشقانه آرام برجسته ترین اثر نادر ابراهیمی به حساب می آید که توسط انتشارات روزبهان بیش از 40 بار به چاپ رسیده است. نگارش این کتاب پر طرفدار به آذر ماه 1373 بر می گردد و امروزه پس از گذشت 25 سال هنوز هم به عنوان یک عاشقانه پر طرفدار در قفسه های کتابفروشی خودنمایی می کند.

  • عنوان : کتاب یک عاشقانه‌ی آرام
  • نویسنده: نادر ابراهیمی
  • زبان: فارسی
  • شاخه: رمان
  • فرمت کتاب : صوتی
  • تعداد فایل :  14 فایل صوتی
  • حجم فایل فشرده:  42 MB

دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه‌ی آرام
دانلود کتاب صوتی یک عاشقانه‌ی آرام

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

فصول کتاب یک عاشقانه آرام

رمان یک عاشقانه آرام برجسته ترین اثر نادر ابراهیمی به حساب می آید که توسط انتشارات روزبهان بیش از 40 بار به چاپ رسیده است. نگارش این کتاب پر طرفدار به آذر ماه 1373 بر می گردد و امروزه پس از گذشت 25 سال هنوز هم به عنوان یک عاشقانه پر طرفدار در قفسه های کتابفروشی خودنمایی می کند.

مقدمه کتاب یک عاشقانه آرام

نادر ابراهیمی قبل از آنکه عاشقانه هایش را برای مخاطبان خود تعریف کند مقدمه با احساسی را در چند جمله خلاصه کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست:

دیگر جوان نیستم، میانسال هم نیستم! به همین خاطر است که همیشه می اندیشم. این آخرین اثری است که به او پیشکش می کنم و به فکرم می رسد که بنویسم (برای آخرین بار به او) اما احساس می کنم که در این جمله، نقصی وجود دارد و یا شاید اضطرابی! یادم می آید اولین کتابم را در نیمه راه جوانی به بهترین دوست روزگار کودکی تا جوانی ام تقدیم کردم: (به برادرم رحیم قاضی مقدم، که با دوستی ام با او بیش از همه کس او را عذاب داده ام)

حال، در آستانه پیری؛ می خواهم جمله ای شبیه به آن بگویم: (به همسرم فرزانه، که با مهر بی حدم به او، تنها کسی بوده ام که پیوسته عذابش داده ام)

و افسوس که نمی توان بازگشت و از نو ساخت؛ اما، دست کم به آن ها که در آغاز راه هستند می توان یادگاری کوچکی داد، شاید به کارشان بیاید. «یک عاشقانه آرام» اگر خدا بخواهد و زنده بمانم، «یک عاشقانه بسیار آرام» یادگاری خواهد بود از من و او به همه آن ها که در آغاز راه هستند.

خلاصه کتاب

حتماً با خواندن مقدمه کتاب چنین برداشتی خواهید داشت که با یک کتاب پر از واژه های عاشقانه مواجه خواهید شد و از ابتدا تا انتهای کتاب عاشقانه های رویایی که در ذهن نویسنده وجود دارد را مطالعه خواهید کرد. اما اگر این برداشت شما از این داستان است باید دید خود را تغییر دهید چرا که نادر ابراهیمی با پرداختن به یک داستان واقع گرایانه عاشقانه هایی که به دل می نشیند را در دل داستان قرار داده است.

داستان یک عاشقانه آرام روایتی است از قبل از انقلاب سال 57. شخصیت اصلی این رمان گیله مرد معلمی است که علاوه بر تدریس فعالیت های سیاسی زیادی انجام می دهد.او در یکی از سفرهای خود با دختر زیبایی به نام عسل ازدواج می کند و شروع عاشقانه آرام پس از این واقعه شکل می گیرد.

در طول داستان گیله مرد به دلیل فعالیت های سیاسی و انقلابی  ای که داشت تبعید می شود و این به عنوان یکی از تلخ ترین روزهای عاشقانه این زوج عاشق ناآرامی هایی را برای زندگی آن ها به وجود می آورد. اما جذابیت داستان در این قسمت است که عسل و گیله مرد در هیج قسمت از داستان و با وجود مشکلات فروانی که دارند دست از دوست داشتن هم بر نمی دارند و سعی می کنند عشق خود را هر روز به شکل های متفاوت تری به هم ابراز کنند. البته این پایان ماجرا نیست چرا که برای داشتن یک عاشقانه آرام باید ناآرامی های زیادی را تحمل کرد که نادر ابراهیمی توانسته با تصویر سازی های جذاب قلمش در 210 صفحه داستان عاشقانه عسل و گیله مرد را روایت کند.

برخی از مخاطبان بر این باورند که نادر ابراهیمی قسمتی از خودش را به داستان اضافه کرده است گیله مرد قصه همان آقای نویسنده است و همین مسئله موجب شده تا مخاطبان این کتاب را بیشتر دوست داشته باشند و ارتباط بهتری با شخصیت های داستان برقرار کنند.

درباره نویسنده کتاب، نادر ابراهیمی

نادر ابراهیمی، نویسنده ای است که بیشتر کسانی که اهل مطالعه هستند او و آثار جذابش را می شناسند. جالب است بدانید بسیاری از کتاب خوان ها مطالعه و کتابخوانی را با آثار جذاب این نویسنده آغار کرده اند و به طور کل می توان این طور عنوان کرد که نادر ابراهیمی نقش مفیدی در افزایش انگیزه جوانان برای کتاب خوانی ایجاد کرده است.

این نویسنده خوش قریحه، متولد فروردین 1315 شمسی است. دست بر قضا غروب خالق عاشقانه های ماندگار هم در بهار و در خرداد ماه 1387 رقم خورده است.

بسیاری از مردم این نویسنده معاصر را با کتاب ها و عناوین شاعرانه و عاشقانه اش می شناسند و خبر از سختی های زندگی آقای نویسنده ندارند. چه کسی فکرش را می کند که نویسنده عاشقانه های آرامی که هر مخاطب را به وجد می آورد روزهای نا آرامی را گذرانده است؟

جملاتی  از کتاب یک عاشقانه آرام 

یک عاشقانه آرام از جمله کتاب هایی است که جمله های ناب و ماندگار زیادی دارد. اگر در هنگام خواندن کتاب شاهکار یک عاشقانه آرام مدادی در دست داشته باشید تا زیر قسمت های دوست داشتنی کتاب خط بکشید حتماً در آخر با کتابی که سراسر خط کشی شده مواجه می شوید، چرا که در کمتر صفحه ای از این کتاب می توانید جمله ای پیدا کنید که دل نشین نباشد.

– عشق به دیگری ضرورت نیست، حادثه است. عشق به وطن ضرورت است، نه حادثه. عشق به خدا ترکیبی است از ضرورت و حادثه!

– هرگاه شاعری را یافتی که می گفت: (در زندگی خود دوبار عاشق شده ام بدان که هرگز عشق را تجربه نکرده است. او چیز دیگری را با عشق اشتباه گرفته است. چیزی که می تواند ده هزار بار تکرار شود. این است که می گویم خواستن هم همیشه عشق نیست!

– عاشق «شدن» مسأله ای نیست، عاشق «ماندن» مسأله ای اصلی برای ما است. بقای عشق، نه بروز عشق!

– مگذار که عشق، به عادت دوست داشتن تبدیل شود! مگذار که حتی آب دادن گل های باغچه، به عادت آب دادن گل های باغچه تبدیل شود! عشق، عادت به دوست داشتن و سخت دوست داشتن دیگری نیست، پیوسته نو کردن خواستنیی است که خود پیوسته خواهان نو شدن است و دیگرگون شدن! تازگی ذات عشق است، و طراوت، بافت عشق! چگونه می شود تازگی و طراوت را از عشق گرفت و عشق همچنان «عشق» بماند؟

یک نمونه فایل صوتی این کتاب

این کتاب تقدیم به شما عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

  1. دانلود آموزش فال قهوه و پاسور | تصویری
  2.  دانلود مجموعه چاکرا و انرژی ها | تصویری
  3. دانلود آموزش دعا و طلسمات یهودی | تصویری
  4. دانلود آموزش فال تاروت | تصویری
  5. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  6. دانلود آموزش جامع علم جفر | ویدیو
  7. دانلود مجموعه 80 طلسم پرکاربرد | ویدیو
  8. دانلود مجموعه فیلم گام به گام دعانویسی
  9. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  10. دانلود مجموعه ۲۵۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  11. دانلود مجموعه ۲۰۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  12. دانلود مجموعه 210 کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  13. دانلود مجموعه ۲۱۳ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  14.  پک کتاب های علوم غریبه/pdf❤️
  15.  مجموعه کتاب میرداماد کبیر شامل ۸ جلد pdf
  16.   دانلود ۱۰ کتاب سکه شناسی تاریخ ایران باستان
  17.  دانلود پکیج بهترین کتاب رمل/pdf
  18.  پکیج ۱۲۰ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  19.  پکیج ۳۶ عددی کتاب های استاد قندی/PDF
  20.   پکیج ۲۵ کتاب هیپنوتیزم /PDF
  21.  پکیج ۱۸۰ کتاب علوم غریبه/PDF
  22.  پکیج ۸۵ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  23.  مجموعه ۱۲ کتاب دعا نویسی/pdf
  24.  مجموعه ۲۵ کتاب دعا نویسی/pdf
  25.  مجموعه ۵۰ کتاب دعا نویسی/pdf
  26. دانلود کتاب مجموعه رسائل در علوم غریبه pdf
دکمه بازگشت به بالا