توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های دنیای مد

مو مردانه جدید ۱۳۹۷ | مدل مو پسرانه جدید کوتاه

مو مردانه جدید ۱۳۹۷ | مدل مو پسرانه جدید کوتاه

مو مردانه جدید ۱۳۹۷

در این مطلب از سایت سیرافی ها  برای شما نمونه هایی از مو مردانه جدید ۱۳۹۷  مدل مو مردانه جدید ایران,مدل موی مردانه جدید ۲۰۱۸,مدل موهای مردانه جدید ۲۰۱۸,مدل مو پسرانه جدید ۲۰۱۸,مدل مو جديد مردانه ۲۰۱۸,مدل موی پسرانه جدید ۲۰۱۸,مدل مو های جدید مردانه ۲۰۱۸,مدل موی جدید   فراهم اورده ایم که در ادامه مشاهد میفرمایید.

 

مو مردانه جدید,مدل مو مردانه جدید

مدل مو مردانه جدید ۲۰۱۸,مدل مو مردانه جدید ۲۰۱۸

مدل مو مردانه جدید ایرانی,مدل مو مردانه جدید ۲۰۱۸

مودل مو مردانه جدید,مدل مو مردانه جدید فشن

مدل مو مردانه جدید کوتاه,مدلهای مو مردانه جدید

مدل مو مردانه جدید بلند,مدل مو مردانه

مدل مو مردانه جدید عکس,مدل موی مردانه جدید ۲۰۱۸

با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید،برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود.به گزارش سایت «msn» مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد.مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند.مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است.از آن جا که به مراقبت و زیبایی مو اهمیت زیادی داده می شود در این مطلب به چند نکته برای تقویت موی سر و داشتن موهای زیبا، سالم و براق اشاره خواهیم کرد.

۱- یکی از راه های تقویت موی سر استفاده ار کتان،پامچال و گل گاوزبان است.روزی یک تا ۳ بار، ۲۵۰ میلی گرم عصاره گل گاوزبان،دانه کتان و یا پامچال بخورید. همه این روغن ها غنی از اسیدچرب امگا۳ مانند اسید gamma-linolenic که برای مرطوب نگه داشتن مو و ناخن ها عالی است.

۲ – اگر می خواهید موهایتان روشن تر به نظر برسد قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کمی آبلیمو به موهای خود بمالید.

۳ – پس از هر بار دوش گرفتن، مقدار موی ریخته شده را کنترل کنید به طور معمول، از ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تار مویی که داریم روزی ۵۰ تا ۲۰۰ تار می ریزد. اگر مقدار موی ریخته شده بیشتر بود، به پزشک مراجعه کنید. احتمال دارد که شروع عفونت پوست سر و کچلی باشد و در موارد نادری نیز می تواند کمبود ماده مغذی دلیل ریزش مو باشد.

مدل مو مردانه جدید عکس,مدل موی مردانه جدید ۲۰۱۸,مدل موهای مردانه جدید ۲۰۱۸

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا