توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

خواص سوره های قرآنی برای ازدواج و بخت گشایی

در یکی دیگر از مطالب و پست های سایت سیراف قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی و قوی شرح دهیم که باعث می شود ازدواج آسان تر انجام شده و اگر می خواهید از مشکلات پیش از ازدواج نیز زود تر رها شوید و بخت شما باز شود، خواص سوره های قرآنی برای ازدواج و بخت گشایی را بخوانید.

خواص سوره های قرآنی برای ازدواج و بخت گشایی

2073520382087 بخت گشایی و ازدواج بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

سوره بخت گشایی,سوره بخت گشایی دختر,سوره بخت گشایی سریع,سوره بخت گشايي,سوره برای بخت گشایی,سوره برای بخت گشایی دختر,سوره احزاب بخت گشایی,سوره های بخت گشایی,سوره ی بخت گشایی,سوره طه برای بخت گشایی,سوره بخت گشایی سریع دختر,سوره قران برای بخت گشایی دختر,سوره بخت گشای قران,سوره های بخت گشای قران,سوره ای برای بخت گشایی سریع,سوره براي بخت گشايي,سوره احزاب براي بخت گشايي,سوره طه براي بخت گشايي,سوره بخت گشای دختر

خواص سوره های قرآنی برای ازدواج و بخت گشایی

خواص سوره فلق برای ازدواج کردن دختر بسیار مجرب است. خداوند در این سوره به پیامبر (ص) دستور می‌دهد که از هر شری به خصوص شر تاریکی شب، شر زن افسونگر و شر حسودان به او پناه ببرد. یکی از یهودیان پیامبر (ص) را سحر کرد و خدا برای دفع سحر ایشان دو سوره فلق و ناس را نازل کرد. اگر بخت دخترتان برای ازدواج بسته شده باشد می توانید از خواص خواندن سوره فلق برای ازدواج و آمدن خواستگار بهرمند شوید که باید 7 مرتبه بخوانید:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
به نام خداوند رحمتگر مهربان
قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ ﴿۱﴾
بگو پناه مى‏برم به پروردگار سپیده‌دم (۱)
مِن شَرِّ مَا خَلَقَ ﴿۲﴾
از شر آنچه آفریده (۲)
وَمِن شَرِّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ ﴿۳﴾
و از شر تاریکى، چون فراگیرد (۳)
وَمِن شَرِّ النَّفَّاثَاتِ فِی الْعُقَدِ ﴿۴﴾
و از شر دمندگان افسون در گره‏ ها (۴)
وَمِن شَرِّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ ﴿۵﴾
و از شر [هر]حسود آنگاه که حسد ورزد (۵)

Source link

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا