دکوراسیون و چیدمان

مدل عکس میز و شلف دیواری تلویزیون با چوب و ام دی اف/2019

توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

 مدل عکس میز و شلف دیواری تلویزیون

خرید شلف دیواری تلویزیون برای اتاق نشیمن خانه یکی از کارهای لذت بخش اما همراه با اندکی چالش است. چالش اصلی در این مورد پیدا کردن شکل مناسب است، پاسخ به این سوال که شلف دیواری اتاق نشیمن باید چه شکلی باشد مهم ترین قدم در زمینه انتخاب درست و هوشمندانه است. شاید خیلی ها به این موضوع توجه نکنند و صرفا هر مدلی را که در بازار چشمشان را گرفت خریدرای کنند. اما این کار آنقدرها هم که فکر می کنید ساده نیست.

بیشترین وسایلی که در خانه مورد استفاده قرار میگیرد تلویزیون هست .تنها چیزی که بیشتر افراد و مهمان ها به ان توجه میکنند تلویزیون هست پس بیشتر در چشم مهمان ها هست. به همین دلیل  حتمی تلویزیون در بهترین جای خانه قرار گیرد تا باعث زیبایی دکوراسیون داخل خانه شود. جاتلویزیون دیواری یکی از بهترین وسایلی است که میتواند علاوه بر نگه داشتن تلویزیون به زیبایی خانه ی شما نیز کمک کند اما بیشتر افراد دوست دارند تا تلویزیون را در دیوار نگه دارند برای همین میز تلویزیون دیواری ساخته شده در جنس و طرح های مختلفی ساخته شده اند تا بتواند برای رفع مشکلات مردم کمک کند.

 

کسانی که دوست دارند تلویزیون خود روی دیوار باشد پس حتمی به یک میز تلویزیون دیواری نیاز دارند سعی کنید در انتخاب این میز ها نیز دقت کنید تا بهترین میزی که میتواند مشکلات شما را حل کند را انتخاب کنید و بخرید در انتخاب میز ما در این مطلب به شما کمک میکنیم و عکس 43نمونه از بهترین میز تلویزیونی دیواری را قرار داده ایم تا بتوانید به دلخواه انتخاب و بخرید.

در این مطلب با مدل هایی آشنا خواهید شد که فکر کردن در مورد شکل ظاهری شلف دیواری اتاق نشیمن را راحت تر می کند.

یک روش ساده برای رسیدن به چیزی که واقعا می خواهید این است که درباره ویژگی های شلف دیواری جدید خود فکر کنید. یک کاغذ و قلم بردارید و نکات منفی موجود در دکوراسیون نشیمن خود را یادداشت کنید، مشخص کنید که میز تلویزیون قبلی تان چه نکات منفی ایی داشته که باعث شده به فکر خرید مدلی جدید بیافتید. بعداز اینکه نکات منفی را مشخص کردید باید دقیقا خلاف همین شرایط را برای شلف دیواری و میز تلویزیون جدیدتان اجرا کنید. با انجام این کارها خیلی راحت تر دیوار خالی اتاق را تزیین خواهید کرد. شکل های زیر تعدادی از زیباترین طرح های شلف دیواری تلویزیون را نشان می دهند که همگی از چوب و ام دی اف ساخته شده و در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند.

شلف-دیواری-تلویزیون (4)

شلف-دیواری-تلویزیون (8)

شلف های دیواری انواع بسیار متفاوتی دارند. اما شلف دیواری تلویزیون و دستگاه های سرگرمی که در اتاق نشیمن قرار می گیرند پر طرفدارترین مدل ها را تشکیل می دهند. این شلف ها بزرگ بوده و عمدتا دور تلویزیون قرار می گیرند، البته برخی مدل ها شامل قطعه ای هستند که تلویزیون را روی خود نگه می دارند. برخی مدل ها هم پنلی دارند که تلویزیون بجای دیوار روی آنها نصب می شود که ظاهری یکدست و شیک به کل ست آپ شلف دیواری می دهد. شلف های دیوار ترکیبی از قفسه ها و اجزای گوناگون هستند که هر کدام نقشی خاص را ایفا می کنند، به همین دلیل است که استفاده از آنها برای فضاهای کوچک توصیه می شود.

شلف-دیواری-تلویزیون (1)

شلف-دیواری-تلویزیون (2)

شلف-دیواری-تلویزیون (3)

شلف-دیواری-تلویزیون (5)

شلف-دیواری-تلویزیون (6)

گزینه ترکیب شلف دیواری با میز کنسول تلویزیون ایده ای بسیار کارامد و مفید است. قسمت مرکزی شلف، برای نگهداری تلویزیون و سایر دستگاهای سرگرمی است و باقی قسمت ها قضا ذخیره سازی لوازم جانبی مانند کتاب، دیسک و مجلات را فراهم می کند. امروزه تقریبا تمام میز تلویزیون های مدرناز شلف های دیواری بهمراه یک استند برای قرار دادن تلویزیون استفاده می کنند. این روش هم بسیار شیک تر است و هم کمترین فضای ممکن را اشغال می کند که برای آپارتمان های کوچک 60 و 70 متری یک عامل بسیار مهم است.

شلف-دیواری-تلویزیون (7)

شلف-دیواری-تلویزیون (9)

شلف-دیواری-تلویزیون (10)

شلف-دیواری-تلویزیون (11)

شلف-دیواری-تلویزیون (12)

یکی از راه ها برای تزیین قسمت مدیا اتاق نشیمن، ترکیب میز تلویزیون های کابینتی با شلف های دیواری است. این ترکیب عمدتا بنام کابینت نشیمن یا گنجه نشیمن نیز شناخته می شود. در این سیستم، یک کابینت مرکزی بزرگ دقیقا شبیه کابینت های آشپزخانه می ماند زیر تلویزیون قرار می گیرد و شلف های دیواری بروی دیوار نصب می شوند. در مورد مدل های گنجه ای، تلویزیون داخل یک محفظه درب دار قرار می گیرد و در مواردی که به آن نیازی نباشد درب ها بسته شده و تلویزیون از دید پنهان می شود. این مدل ها نسبت به میز تلویزیون های مرسوم جای کمتری اشغال می کند.

شلف-دیواری-تلویزیون (13)

شلف-دیواری-تلویزیون (14)

شلف-دیواری-تلویزیون (15)

شلف-دیواری-تلویزیون (16)

در دکوراسیون هایی که به سبک مدرن و امروزی تزیین می شوند، اتاق نشیمن باید بگونه ای چیده شود که دلباز و جا دار بنظر رسیده و تا جای ممکن خالی از لوازم غیر ضروری باشد. در چنین شرایطی، شلف دیواری تلویزیون واقعا بهترین گزینه است.  از آنجایی که این شلف ها مدولار هستند هر خریداری می تواند بنا به نیاز خود چینش قفسه ها را تغییر بدهد. اما در بین فقط مدل های ساخته شده با چوب و ام دی اف با رنگ خود چوب هستند که خیلی خوب با دیزاین کلی نشیمن ترکیب می شوند، از خاصیت رنگ چوب این است که خیلی خوب با سایر لوازم و رنگ ها ترکیب می شود.

شلف-دیواری-تلویزیون (17)

شلف-دیواری-تلویزیون (18)

شلف-دیواری-تلویزیون (19)

شلف-دیواری-تلویزیون (20)

سوال های دیگری هم هستند که قبل از خرید ست شلف دیواری تلویزیون بهتر است پاسخ آنها را مشخص کنید. برای مثال این سوال که عمدتا چه چیزهایی را در اتاق نگهداری می کنید پاسخش می تواند نیاز شما به شکل و تعداد شلف و قفسها مشخص می کند، مثلا مشخص می شود به چند عدد دراور، شلف و کمد نیاز دارید. همچنین باید مشخص کنید که آیا قرار است عناصر دکوری مانند عکس، کتاب یا مجسمه های دست ساز را در نشیمن قرار بدهید یا خیر.

شلف-دیواری-تلویزیون (21)

شلف-دیواری-تلویزیون (22)

شلف-دیواری-تلویزیون (23)

شلف-دیواری-تلویزیون (24)

البته سایز و اندازه تلویزیون و سایر دستگاه های سرگرمی را نیز نباید فراموش کنید. عرض، ارتفاع و ضخامت دستگاه ها را دقیق مشخص کنید و حتما فضایی با تهویه هوای مناسب در نظر بگیرید. مکان رد شدن سیم ها و همینطور قابلیت پنهان سازی آنها نیز در شیک شدن ظاهر نهایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

شلف-دیواری-تلویزیون (25)

شلف-دیواری-تلویزیون (26)

شلف-دیواری-تلویزیون (27)

شلف-دیواری-تلویزیون (28)

شلف-دیواری-تلویزیون (29)

شلف-دیواری-تلویزیون (30)

شلف-دیواری-تلویزیون (31)

شلف-دیواری-تلویزیون (32)

شلف دیواری تلویزیون

شلف-دیواری-تلویزیون (33)

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا