توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دارو خانه معنویدعا و طلسممذهبی

دستور نماز گره گشا برای طلب حاجات و خواسته ها

در زندگی هر انسانی حاجات و خواسته هایی وجود دارد که ممکن است برای دستیابی به آن ها تلاش زیادی انجام داده باشد اما به خواسته خود نرسیده باشد، در ادامه ی این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دستور نماز گره گشا برای طلب حاجات و خواسته ها را شرح می دهیم که باعث می شود به اهداف و خواسته هایتان برسید.

20386082067362073 دستور نماز گره گشا برای طلب حاجات و خواسته ها

دستور نماز گره گشا برای طلب حاجات و خواسته ها,دعای حاجت امام زمان,دعای حاجت صوتی,دعای حاجت امام رضا,دعای حاجت در ماه شعبان,دعای حاجت در ماه رجب,دعای حاجت سریع التاثیر و مجرب,دعای حاجت گرفتن,دعای حاجت روز جمعه,دعای حاجت زیر باران,دعای حاجت مهم,دعای حاجت ماه رجب,دعای حاجت روایی نخودکی,دعای حاجت روا شدن,دعای حاجت بعد از نماز صبح,دعای حاجت حضرت فاطمه,دعای حاجت از امام زمان,دعای حاجت سایت دعا شفا,دعای حاجت از امام حسین,دعای حاجت در شب جمعه,دعای حاجت در روز جمعه,

این دعا را برای دستیابی به حاجات بخوانید که گره گشا است.

امام رضا عليه السلام مي‌فرمايد:

زماني كه امر مهمي باعث غم و اندوه شديد تو شد دو ركعت نماز بخوان و در ركعت اول سوره ي «حمد» و «آية الكرسي» و در ركعت دوم سوره ي «حمد» و «إِنَّا أَنْزَلْناهُ فِي لَيلَةِ الْقَدْرِ» را بخوان و سپس قرآن را باز كرده بر بالاي سرت بگير و بگو:

«اللَّهُمَّ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ إِلَي خَلْقِكَ وَ بِحَقِّ كُلِّ آيةٍ فِيهِ وَ بِحَقِّ كُلِّ مَنْ مَدَحْتَهُ فِيهِ عَلَيكَ وَ بِحَقِّكَ عَلَيهِ وَ لَا نَعْرِفُ أَحَداً أَعْرَفَ بِحَقِّكَ مِنْكَ «يا سَيدِي يا اللَّهُ»

ده بار «بِحَقِّ مُحَمَّدٍ» ده بار «بِحَقِّ عَلِي» ده بار «بِحَقِّ فَاطِمَةَ» ده بار و همينطور به حق هر امامي ده بار ده بار تا اينكه به امام زمان برسي و آن را نيز ده بار بگوئي. كه از جايت بر نخواسته حاجتت بر آورده مي‌شود.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا