توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

دعای رفع خطرات از فرزند و رهایی از مشکلات و گرفتاری ها

در صورتی که می خواهید در زندگی فرزند شما عاقبت بخیر شود و همین طور از مشکلات و گرفتاری ها رها شوید، به شما عزیزان دعای رفع خطرات از فرزند و رهایی از مشکلات و گرفتاری ها را شرح می دهیم که نتیجه بخش بوده و سبب می شود زندگی تان دگرگون شود و فرزندتان نیز مطیع گردد.

 

دعا و ختم مجرب

دعای رفع خطرات از فرزند و رهایی از مشکلات و گرفتاری ها,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری خانواده,دعای عاقبت بخیری برای همه,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری برای فرزندان,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری دختر,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعای عاقبت بخیری در مفاتیح,دعای عاقبت بخیری کوتاه,دعای عاقبت بخیری همسر,دعای عاقبت بخیری برا فرزند

موقع وارد شدن به خانه سوره‌های حمد و توحید را بخوانید.
سوره مریم را ۷ مرتبه بخوانید.
آیه ۶۴ سوره حج را ۴۰ بار تکرار کنید: «لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الْأَرْضِ وَ إِنَّ اللَّهَ لَهُوَ الْغَنِیُّ الْحَمِیدُ»
اگر فرزند سرکشی دارید که به هیچ نحوی حریفش نمی‌شوید بعد از هر نماز آیه ۱۵ سوره احقاف را بخوانید و وقتی که به کلمه «ذریتی» رسیدید فرزند خودتان را در نظر بیاورید:
«وَ أَصْلِحْ لِی فِی ذُرِّیَّتِیۖ إِنِّی تُبْتُ إِلَیْکَ وَ إِنِّی مِنَ الْمُسْلِمِینَ»
«و فرزندان مرا صالح گردان؛ من به سوی تو بازمی‌گردم و توبه می‌کنم و من از مسلمانانم»
همچنین می‌توانید موی جلوی پیشانی (ناصیه) فرزندتان را محکم بگیرید و آیه ۵۶ سوره هود را ۳ مرتبه بخوانید و به او بدمید:
«إِنِّی تَوَکَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّی وَ رَبِّکُمْ ۚ. مَا مِنْ دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذٌ بِنَاصِیَتِهَا ۚ. إِنَّ رَبِّی عَلَىٰ صِرَاطٍ مُسْتَقِیمٍ»
«من بر «الله» که پروردگار من و شماست، توکل کرده‌ام. هیچ جنبنده‌ای نیست مگر این که او بر آن تسلط دارد؛ (اما سلطه‌ای با عدالت! چرا که) پروردگار من بر راه راست است»

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا