توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
دعا و طلسممذهبی

خواص و فضیلت انگشتر به دست راست کردن در روایات و احادیث اهل بیت (ع)

در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی و انگشتر دعا سایت سیراف خواص و فضیلت انگشتر به دست راست کردن در روایات و احادیث اهل بیت (ع) را برای شما دوستان عزیز قرار دادیم . احادیث و روایات زیادی درباره به دست راست کردن انگشتر وجود دارد . مردان و زنان شیعه بهتر است که انگشتر را در دست راست کنند تا عاقبت به خیر شوند . پیامبر خدا نیز در دست راست انگشتر می کرد .

خواص و فضیلت انگشتر به دست راست کردن در روایات و احادیث اهل بیت (ع)

خواص و فضیلت انگشتر به دست راست کردن در روایات و احادیث اهل بیت (ع),خواص به دست راست کردن انگشتر,فضیلت انگشتر به دست راست کردن,احادیث درباره به دست راست کردن انگشتر,روایات درباره به دست راست کردن انگشتر

موکد است که مردان و زنان شیعه انگشتر در دست راست کنند تا انشالله عاقبت شان بخیر شود و در شمار اصحاب یمین باشند. که به سند معتبر از حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) نقل فرمودند: که حضرت رسول (صلی الله علیه و آله وسلم) انگشتر به دست راست می کردند.

امام رضا (علیه السلام) فرمودند :

رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) به امیر مومنان امام علی (علیه السلام) و امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) و بقیه ائمه (علیه السلام) انگشتر در دست راست می کردند.

از جناب سلمان فارسی (رضی الله عنه) مروی است که حضرت رسول (صلی الله علیه و آله وسلم) به حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) فرمودند:

که یا علی انگشتر را در دست راست بکن تا از مقربان باشی؛ عرض کرد که یا رسول الله مقربان کدامند؟ فرمود: که جبرئیل و میکائیل و … (الی آخر حدیث)

در حدیثی معتبر منقول است از حضرت امام موسی (علیه السلام) سئوال کردند که به چه علت حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) انگشتر را در دست راست می کردند؟ فرمود: زیرا که آن حضرت پیشوای اصحاب یمین است که در قیامت نامه هایشان را به دست راست می دهند.

و باز هم از حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) روایت شده است که حضرت جبرئیل به حضرت رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) گفت:

هر که انگشتر در دست راست کند و غرضش سنت و متابعت تو باشد و ببینم او را که در قیامت متحیر مانده است، دستش بگیرم و به تو امیر المومنان برسانم.

لینک خبر

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا