توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
فروشگاه مقاله

دانلود کتاب سنگ درمانی/PDF

سنگ درمانی که از دیرباز در زمره درمان های طبیعی بوده و با نام(gem therapy)به عنوان یکی از رشته های طب مکمل معرفی و طبقه بندی می شود.

4 کتاب در زمینه سنگ درمانی

  • : سنگ درمانی|معجزه سنگ|سنگ های شفابخش|علم سنگ درمانی
  • شاخه:متافیزیک و طب مکمل
  • تعداد صفحات
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  5000 تومان
  • حجم فایل : 3MB
  • این کتاب شامل چهار کتاب است،که در پوشه قرار دارد.

دانلود کتاب سنگ درمانی/PDF

این کتاب شامل:

شاخه: 1-معجزه سنگ
(خواص سری سنگ ها, خواص درمانی سنگ ها, روش های شارژ مجدد سنگ ها و روایات ائمه اطهار در باب سنگ ها)

2-سنگ های شفابخش
(سنگ های چاکراها, سنگ های ماه تولد, خاصیت سنگ ها و نامشان و خواص متافیزیکی سنگ ها)

3-سنگ درمانی
(تاریخچه سنگ ها, سنگ ها و جواهرات مخالف و موافق بروج مختلف)

4-علم سنگ درمانی
(روش های نگهداری از سنگ ها و خواص و ویژگی سنگ ها)

معرفی کتاب سنگ درمانی

سنگ درمانی چیست؟

سنگ درمانی که از دیرباز در زمره درمان های طبیعی بوده و با نام(gem therapy)به عنوان یکی از رشته های طب مکمل معرفی و طبقه بندی می شود.

استفاده از خواص سنگ ها و درمان با آن ها بر خلاف استقبال گسترده مردم جهان طی سال های اخیر موضوع جدیدی نیست بلکه هزاران سال قدمت دارد.

شواهد کاربرد سنگ های طبیعی برای درمان بیماری های مختلف در قدیمی ترین تمدن های بشری به چشم می خورد. بر اساس این شواهد در طول تاریخ از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی برای مقاصد درمانی محافظت افراد در برابر بلایای طبیعی و تاثیرات نامطلوب محیطی استفاده می شده است.

قدیمی ترین گزارش ها در مورد خواص درمانی گوهرها به هزاره 4 پیش از میلاد باز می گردد. چنین به نظر می رسد که کتیبه های سومری و متون علوم ودایی مربوط به هند باستان کهن ترین آثار بر جای مانده از این دانش قدیمی یعنی استفاده از خواص سنگها و درمان با آنها می باشند.

در طب سنتی هند (آیورادا) دستورات دقیقی در مورد تهیه پودر خمیر و الگریز با سنگ های شفا بخش وجود دارد. متون و دستورات این طب تا به امروز حفظ شده و توسط پزشکان آن در سراسر دنیا و بخصوص در آمریکا اروپا و هند بکار گرفته می شود.

در چین باستان نیز درمانگران از خواص سنگ ها و درمان با آن ها آگاه بوده اند. کتاب امپراطور زرد (حدود 500 سال قبل) که توسط پی یو نگاشته شده دارای توضیحات فراوانی در مورد گوهرها و تاثیر آنها بر بدن انسان است.

امروزه نیز کشور چین یکی از بزرگترین عرضه کنندگان گوهرها و سنگ های شفابخش در سراسر دنیاست.

تصاویری از کتاب/

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا