توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
موزیک بی کلام عاشقانه

دانلود آهنگ بی کلام یار دبستانی من

قطعه یار دبستانی من از سروده های معروف و انقلابی ایران است که توسط منصور تهرانی سروده و آهنگسازی شده است و نخستین بار با صدای فریدون فروغی منتشر شده است.

قطعه یار دبستانی من از سروده های معروف و انقلابی ایران است که توسط منصور تهرانی سروده و آهنگسازی شده است و نخستین بار با صدای فریدون فروغی منتشر شده است. پس از اون جمشید جم این ترانه را مجدداً بازخوانی نمود و بر روی فیلم “از فریاد تا ترور” قرار گرفت. پس از این دو بسیاری این قطعه را بازخوانی و اجرا نموده اند که از آن جمله می توان به خشایار اعتمادی، مهدی جاور، فرهاد مهراد، سمیر زند، فرهاد گلفام، بهرام پاییز، امیر حسین زاده و فرامرز آصف اشاره کرد. این آهنگ معمولاً در راهپیمایی و علی الخصوص روز دانش آموز بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

یار دبستانی من، با من و همراه منی

چوب اَلف بر سر ما، بغض من و آه منی

حک شده اسمِ من و تو، رو تنِ این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما

دشت بی فرهنگی ما، هرزه تموم علفاش

خوب، اگه خوب، بد اگه بد، مرده دلایِ آدماش

دست من و تو باید این، پرده‌ها رو پاره کنه

کی میتونه، جز من و تو، درد مارو چاره کنه

یار دبستانی من، با من و همراه منی

چوب الف بر سر ما، بغض من و آه منی

حَک شده اسم من و تو، رو تن این تخته سیاه

ترکه ی بیداد و ستم، مونده هنوز رو تن ما

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا