توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تصاویر

آموزش رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی ببر برای کودکان

کشیدن نقاشی ببر، نقاشی ببر کارتونی، نقاشی ببر بامزه، رنگ آمیزی و نقاشی کودکانه ببر، همگی از موضوعات پرطرفدار برای کودکان به ویژه پسربچه‌ها است. در این مطلب نحوه رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی ببر را به صورت مرحله مرحله آمورش می‌دهیم.

آموزش رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی ببر برای کودکان

سیراف | سرویس مادر و کودک – کشیدن نقاشی ببر برای کودکان به ویژه پسر بچه ها بسیار لذت بخش است، زیرا آنها، ببرها را نماد قدرت و شجاعت می‌دانند. همچنین ببرها از انواع حیواناتی هستند که شخصیت اصلی بسیاری از داستان‌های کودکانه هستند و شنیدن این داستان‌ها علاوه بر اینکه برای کودکان جذاب و شیرین است می‌تواند برای آن‌ها آموزنده نیز باشد.

اگر شما قصد آموزش کشیدن نقاشی ببر به کودک خود دارید، امّا هیچ تجربه‌ قبلی در این زمینه ندارید، می‌توانید با دنبال کردن مراحل زیر به سادگی، این حیوان جذاب را نقاشی کنید. نقاشی کودکانه حیوانات مختلف فرصت خوبی است که کودکان با انواع جانوران، نحوه زندگی، ویژگی هر کدام و تفاوت‌هایشان آشنا شوند. در این مطلب آموزش گام به گام نقاشی ببر ساده و کارتونی و چند طرح برای رنگ آمیزی نقاشی ببر آماده کرده‌ایم. 

 

آموزش گام به گام کشیدن نقاشی ببر

آموزش نقاشی ببر ساده

آموزش کشیدن نقاشی ببر ساده

نقاشی ببر کودکانه

آموزش رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی ببر برای کودکان

مراحل کشیدن نقاشی ببر کارتونی

مراحل کشیدن نقاشی ببر کارتونی

مراحل کشیدن نقاشی ببر خشمگین

 

مراحل کشیدن نقاشی ببر خشمگین

 

آموزش طراحی و رنگ آمیزی ببر

رنگ آمیزی نقاشی ببر، از انواع رنگ آمیزی‌هایی است که برای کودکان کوچکتر کمی مشکل است و نیاز به دقت و صبر بیشتری دارد و بهتر است زمانی از کودکان بخواهید این نقاشی را رنگ آمیزی کنند که اشتیاق بیشتری به رنگ آمیزی نقاشی نشان می‌دهند. در ادامه چند طرح جالب برای آمورش رنگ آمیزی ببر آماده کرده‌ایم.
 
 

 

طرح‌های بامزه نقاشی ببر برای رنگ آمیزی

 نقاشی ببر برای رنگ آمیزی

 

 

نقاشی کارتونی ببر برای رنگ آمیزی

 

نقاشی ببر واقعی

 

 

نقاشی ببر فانتزی برای رنگ آمیزی

 

آموزش کشیدن نقاشی ببر با کف دست

ایده طراحی یک نقاشی با کف دست برای کودکان بسیار جذاب و دلپذیر است چون اصولاً کودکان از رنگی شدن دست و پای خودشان بسیار لذت می‌برند. همچنین میتوانید دور تا دور کف دست آنها را خط کشیده و با آن نقاشی‌های بامزه برای فرزند خود درست کنید. در اینجا نقاشی ببر را با کف دست طراحی کرده‌ایم. شما میتوانید اجازه دهید کودکتان از خلاقیت خود استفاده کرده و موضوعات دیگری را نقاشی کند.  
 

کشیدن نقاشی ببر برای کودکان

سخن پایانی

نقاشی کردن و رنگ‌آمیزی تاثیر زیادی در افزایش خلاقیت کودک دارد. علاوه بر این با استفاده از نقاشی‌های هدف‌دار می‌توان چیزهای زیادی را به کودک آموخت. در صورتی که به آموزش نقاشی حیوانات به کودک خود علاقه‌مندید پیشنهاد می‌کنیم نقاشی حیواناتی مانند نقاشی روباه، نقاشی شیر و نقاشی خرس را در سایت ستاره ببینید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا