توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
استاد رائفی پورسخنرانی و نقد و برسی

دانلود روایت عهد 58 با موضوع از FATF چه میدانید؟ – 1397/06/15

دانلود روایت عهد 58 با موضوع از FATF چه میدانید؟ – 1397/06/15

تهران – 1397/06/15
سخنرانی استاد رائفی پور در همایش روایت عهد 58 با موضوع از FATF چه میدانید؟

(بررسی سیر تصویب سند توسعه پایدار در ایران)

سخنرانی استاد رائفی پور در همایش روایت عهد 58 با موضوع از FATF چه میدانید؟ – 1397/06/15

(در صورت خرابی لینک‌های مستقیم، فایل‌ها را از لینک‌های غیرمستقیم (کمکی) دریافت نمایید.)

 

صوتی – 144 دقیقه:

دانلود با کیفیت 24kbps:

لینک مستقیم / 25 مگابایت / دریافت

لینک غیر مستقیم / 25 مگابایت / لینک کمکی

لینک غیر مستقیم / 25 مگابایت / لینک کمکی

لینک غیر مستقیم / 25 مگابایت / لینک کمکی

 

دانلود با کیفیت 80kbps:

لینک مستقیم / 82 مگابایت / دریافت

لینک غیر مستقیم / 82 مگابایت / لینک کمکی

لینک غیر مستقیم / 82 مگابایت / لینک کمکی

 


 

گزارش جلسه:

پنجاه و هشتمین همایش روایت عهد در ١۵ شهریور ٩٧  با موضوع “بررسی سیر تصویب سند توسعه پایدار” در مجتمع شهدای انقلاب اسلامی با سخنرانی استاد علی اکبر رائفی پور برگزار گردید.

در ابتدای این همایش علی اکبر رائفی پور تاریخچه برخورد فقه شیعی حکومت گرا با جبهه غرب را شرح داد و با باز کردن جریان جبهه غرب و اندیشه صهیونیزم جهانی که روش استعمار کهن را بی اثر دانسته و استعمار نوینی را با تشکیل جوامع حکومتی مخفی ایلومناتی و …پایه گذاری کردند به این نکته رسید که ادامه این تفکر به استعمار فرانو رسیده است که استاد رائفی پور آن را به تصرف و استعمار قلب ها و ذهن ها نسبت داد به معنای اینکه آنها با تغییر تفکر جوامع بر اندیشه ها حکومت میکنند و در اینجا تفکر، میزبان فکر مهاجم میشود بدون اینکه حمله مهاجم را متوجه گردد که ما از آن به جنگ نرم یا قدرت نرم یاد میکنیم.

همچنین ایشان در ادامه بیان کرد که آنچه ک صهیونیزم جهانی با عنوان نظم جهانی در نظر داشت در غالب سازمان هایی مانند سازمان ملل و ساختار رسانه ای و صندوق ها و بانک های جهانی و ارتش های دولت های سرسپرده در حال عملی شدن است و در واقع این سازمان ها و تشکیلات بازوها و ابزارهای قوی اجرایی نظم نوین مورد نظر آنها و حاکمیت شیطان بر تمامی جوامع بشری میباشند.

در ادامه همایش استاد رائفی پور حکومت های شیعی و روش های فقهی در ایران و در دوران صفویه را بررسی کردو به شرح شکل گیری حکومت فقهی و دینی پرداخت، همچنین انقلاب صفویه و انقلاب اسلامی جدید را مقایسه و جایگاه دولت اسلامی در انقلاب اسلامی را شرح داد و سابقه ی مرحله اول انقلاب اسلامی را هفتاد یا هشتاد سال پیش ذکر کردیعنی از زمانی که حوزه خیز برداشت برای گرفتن جایگاه اصلی خود در زمان فرمان توتون و تنباکو یعنی برگشت فقیه به حکومت که این مرحله از انقلاب تا سال ۵٧ ادامه داشت و از سال ۵٧ تا بعد از جنگ ایران و عراق مرحله تثبیت انقلاب اسلامی بود و از سال ۶٧ تا الان مرحله دولت سازی و الگو سازی و شبکه سازی است 

در موازات این سال ها سازمان ملل متحد بر اساس اهداف و طرح های توضیح داده شده شروع به اقداماتی نمود و در ادامه این فعالیت ها به ایجاد یک دستورالعمل یکسان برای تمامی جوامع میرسد که همان برقراری نظم نوین جهانی است و ابتدا با شروع آزمایشی این طرح را شروع میکند و طی دوسال همه کشورها را ملزم به امضا این دستور العمل با عنوان “اهداف توسعه هزاره” میکند.

شرح این دستور العمل بدین گونه است که:
از سال ٢٠٠٠ میلادی تا ٢٠١٠ سازمان ملل شروع ب کار انالیز و بررسی برروی محیط زیست هوا حقوق شهروندی و غیره کردو در سال ٢٠١٠ بر اساس تحقیقات خود سندی با عنوان “MDGS”(اهداف توسعه هزاره) تدوین کرد و به مدت سه سال به صورت ازمایشی و تست روی کشورهایی از جمله ایران اعمال کرد.

این دستورالعمل با هشت هدف کلی ٢١۶ ریز هدف، ١٠١۴ مولفه در سال ٢٠١۴ با اصلاح و تدوین جدید ، به “SDGS” (سند توسعه پایدار) ارتقا یافت و قانون اساسی جهان شکل گرفت.

در این ارتقا هشت هدف سند قبل به شانزده هدف به علاوه هفدهمین هدف که تمامی شانزده هدف را در بر میگیرد تبدیل شد و ٢١۶ ریز هدف قبل به ١۶٩ عدد و ١٠١۴ مولفه تبدیل به ٢٠٨٣ مولفه شد که شامل همه تعاملات و ساختارهای انسانی می باشد و زمانی که برای اجراسازی در نظر گرفته شد از سال ٢٠١۵ میلادی تا سال ٢٠٣٠ میلادی است.

در ادامه استاد رائفی پور اهداف ١٧ گانه را و محور های اصلی را شرح دادند که شامل موارد زیر میباشد:

1- NO  poverty – رفع فقر
2- ZERO Hunger – گرسنگی صفر
3- good health and well being – سلامتی و تندرستی
4- quality education – آموزش عالی 
5- GENDER  Quality – برابری جنسیتی
6- clean water and sanitation – آب تمیز و بهداشتی (سانی تیشن)
7- affordable and clean energy – انرژی مقرون به صرفه  و پاک (افورردیبل)
8- decent work and economic growth – کار شایسته و رشد اقتصادی
9- industry  innovation  and  infrastructure – نوآوری و زیرساخت صنعت
10- reduced inequalities – کاهش نابرابری ها
11- sustainable cities and communities – شهرها و جوامع پایدار (سند هابیتات/ UN habitat)
12- responsible consumption and production – مصرف و تولید مسئولیت پذیرانه  (کن ساپشن)
13- climate action – اقدامات آب و هوایی
14-  life below water – زندگی در زیر آب 
15-  life on land – زندگی در سرزمین 
16-  peace and justice strong institutions – موسسات قوی برای عدالت و صلح (اینیستی توشنز)
17-  partnerships for the goals – مشارکت برای اهداف.

وی همچنین با ذکر این مورد که تمامی این اهداف با ادبیات خاص و ویژه و نرم با همان رویکرد حکومت بر اندیشه و تفکر پایه ریزی شده است به توضیح آنها پرداخت.

و در ادامه صحبت ها ۶ سند از این ساختار را برای نمونه شرح داد، که پیوستن به این کنوانسیون ها لازمه تحقق اهداف ١٧ گانه است.

برگرفته از: www.MahdiMouood.ir

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا