توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
تازه های دنیای مد

آلبوم تاج عروس مرواریدی

آلبوم تاج عروس مرواریدی

 آلبوم تاج عروس مرواریدی

مروارید، شاید به دلیل درخشش و شاید به دلیل رنگ سفیدش همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اکسسوری‌های عروس بوده است مثل تاج عروس. یک تاج عروس مرواریدی در کنار لباس سفید عروس می‌تواند زیبایی او را در شب رویایی زندگی‌اش کامل کند.

 

زیورآلات مرواریدی بسیار زیبا هستند و در کنار آن‌ها تاج و تل درست شده از مروارید نیز زیبا و جذاب است. اگر شما علاقه دارید که از جواهرات مرواریدی برای مراسم ازدواجتان استفاده کنید، بهتر است به فکر انتخاب تاج و تل مرواریدی باشید که بسیار شیک است و استایل شما را در شب عروسیتان زیبا می‌کند و البته درخشش خاصی نیز به مدل موها و آرایش شما می‌دهد، زیرا این گوی‌های سفید رنگ زیبایی چشم‌گیری دارند. در این آلبوم چند نمونه از این تاج‌ها رابرای‌تان گردآوری کرده‌ایم.

تاج مرواریدی

تاج مرواریدی

تاج مرواریدی

تاج مرواریدی

تاج مرواریدی

تاج مرواریدی

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا