توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب عشق و سلطنت pdf

دانلود کتاب عشق و سلطنت pdf

دانلود کتاب عشق و سلطنت pdf کتاب عشق و سلطنت اثر موسی نثری همدانی است ؛ عشق و سلطنت از اولین رمان‌های تاریخی ایران که به قلم توانای استاد موسی نثری همدانی نگاشته شده و باب نوشتن رمان‌های تاریخی به زبان عامیانه را گشوده است. این کتاب زندگی پرشگفت کوروش کبیر از بدو تولد، عشق، ازدواج، جنگ‌ها، فتوحات، به سلطنت رسیدن، فتح بابل و منشور کوروش تا ارتباطش با دانیال پیامبر(ع) را به همراه زندگی چندی از سرداران بزرگ کوروش به صورت داستانی بلیغ و شیوا بیان نموده است.

نام کتاب

 عشق و سلطنت

 

نویسنده

موسی نثری همدانی 

موضوعات

زندگینامه

رمز (پسورد)

sirafiha.ir

تهیه توسط

ناشناس

حجم

13.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

مجله سیراف

 

 

کتاب عشق و سلطنت اثر موسی نثری همدانی است ؛ عشق و سلطنت از اولین رمان‌های تاریخی ایران که به قلم توانای استاد موسی نثری همدانی نگاشته شده و باب نوشتن رمان‌های تاریخی به زبان عامیانه را گشوده است. این کتاب زندگی پرشگفت کوروش کبیر از بدو تولد، عشق، ازدواج، جنگ‌ها، فتوحات، به سلطنت رسیدن، فتح بابل و منشور کوروش تا ارتباطش با دانیال پیامبر(ع) را به همراه زندگی چندی از سرداران بزرگ کوروش به صورت داستانی بلیغ و شیوا بیان نموده است.

دکمه بازگشت به بالا