توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سیدمحمد دبیرسیاقی pdf

دانلود کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سیدمحمد دبیرسیاقی pdf

دانلود کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سیدمحمد دبیرسیاقی pdf کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سید محمد دبیرسیاقی اثر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی است ؛ سید محمد دبیرسیاقی در ۵ اسفند ماه ۱۲۹۸ هجری شمسی در محله گلبنای قزوین متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی و دوره اول متوسطه را در دبیرستان شاهپور (امید) قزوین به پایان برد. در سال 1318 دوره دوم متوسطه را به انجام رسانید. از آن پس در رشته زبان و ادبیات فارسی به تحصیل پرداخت و به دریافت دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی در سال 1324 توفیق یافت.

 

دانلود کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سیدمحمد دبیرسیاقی pdf
دانلود کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سیدمحمد دبیرسیاقی pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

توضیحات کتاب:

کتاب نگاهی به زندگینامه استاد دکتر سید محمد دبیرسیاقی اثر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی است ؛ سید محمد دبیرسیاقی در ۵ اسفند ماه ۱۲۹۸ هجری شمسی در محله گلبنای قزوین متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی و دوره اول متوسطه را در دبیرستان شاهپور (امید) قزوین به پایان برد. در سال 1318 دوره دوم متوسطه را به انجام رسانید. از آن پس در رشته زبان و ادبیات فارسی به تحصیل پرداخت و به دریافت دکترای رشته زبان و ادبیات فارسی در سال 1324 توفیق یافت.

دبیرسیاقی از سال 1320 به استخدام وزارت دارایی درآمد و تا سال 1353 بازنشسته شد. وی مدت 34 سال همواره در مصدر مشاغل مختلفی چون ریاست دفتر اداره کل مالیات‌های مستقیم، عضو کمیسیون‌های مالیاتی و ریاست مالیه تهران، ریاست اداره قوانین و عضویت شورای عالی مالیاتی بوده است. دبیرسیاقی از خرداد 1326 به همکاری با علامه دهخدا در مورد لغت نامه نامزد شد.

دبیرسیاقی میان سال های 1326 تا 1334 در گردآوری لغت نامه دهخدا با علی اکبردهخدا همکاری داشت و از آن پس تا سال 1359 که تالیف لغت نامه پایان یافت بنا به وصیت علامه دهخدا در کنار دکتر معین و دکتر سیدجعفر شهیدی به بررسی و تالیف لغت نامه پرداخت. و در این مدت سرگرم تالیف لغت نامه ای با دیگر همکاران بود و تاکنون یازده جزء آن تالیف و طبع نشر شده است. استاد سیدمحمد دبیر سیاقی در ۹۹ سالگی به دیار باقی شتافت.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دکمه بازگشت به بالا