توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

آموزش انواع خط و خطوط غریبه

آموزش انواع خط و خطوط غریبه

آموزش انواع خط و خطوط غریبه

وقتی به کتب علوم غریبه مراجعه می کنیم، شاهد هستیم که بعضی از ادعیه و طلسمات بصورت رمزی و نمادی نوشته شده است که معنی و مفهوم آن برای ما غیر ممکن است که بفهمیم این حروف عجیب و نمادها چه معنی ای می دهد. این کتاب یکی از کمیاب ترین کتب خطی است که در مورد خطوط و الفبای کلیه تمدنهایی که از حضرت آدم تا حضرت محمد (ص) و کلیه پیامبران و امت ها و تمدن ها و قبایل و ملت ها، نوشته شده است. بطور خلاصه، تمامی علوم و دانش و خطوطی که فراموش و گمنام گریده اند بصورت کامل و جامع در این کتاب توضیح داده شده است و رمزگشایی کرده است.

 

این کتاب را به جرات می توان گفت که یکی از بهترین کتب رمزگشایی خطوط الفبای خطوط باستانی و تاریخی است که در حکم کلید و رمزگشا می باشد. در این کتاب خطی ارزشمند از تمامی زبانهایی که توسط انسان اختراع و ابداع گردیده و استفاده شده است در شناخت علم اسماء و صفات جامع و کامل بوده و در حکم گنجینه می باشد. در این کتاب نفیس، تمامی الفباها از تمامی زبان ها در جداول منظم با ترتیب بسیار زیبا بترتب حروف ابجد قدیم، تهیه شده است. کتاب (اقسام قلم طلسمات) که به زبان عربی می باشد، در حقیقت یک مترجم متن یا رموز ادعیه و طلسمات است که رموز را برای ما ترجمه و آشکار می کند و برای هر نوع قلم و خطی جدولی را آورده و نام هر طلسم قلم و حروف را به فارسی ذکر می کند. این کتاب برای تمام کسانیکه با ادعیه و طلسمات سرو کار دارند و دنبال کشف رمز طلسمات می گردند بسیار مفید خواهد بود.

شامل آموزش های زیر :

۱: آموزش خط پهلوی

۲:آموزش خط میخی

۳:بیاض علوم غریبه

۴:خط

۵:خطوط غریب

۶:خطی

۷:رمل (خطی

قیمت :(۲۰۰۰۰تومان)

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ و تلگرام پیام بدید.

دکمه بازگشت به بالا