توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود همه کودکان تیزهوشند اگر …pdf

دانلود همه کودکان تیزهوشند اگر …pdf

دانلود همه کودکان تیزهوشند اگر …pdf به عنوان پدر یا مادر از شما انتظار می رود نقشهای متعددی در زندگی کودک خود ایفا کنید . یکی از مهمترین این نقشها ، ایجاد یک محیط پر مهر و محرک برای فرزندتان است . نقش دیگر ، نظارت منظم بر رشد سالم اوست . نقش دیگر شما آن است که به کودک خود کمک کنید تصویر خوبی از خود داشته باشد.

  • عنوان :  همه کودکان تیزهوشند اگر ..
  • نویسنده: میریام استوپارد
  • مترجم: سهراب سوری، امیر صادقی بابلان
  • زبان: فارسی
  • شاخه: کودک
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد صفحات: 188
  • : 5000 تومان
  • حجم فایل : 21 MB

دانلود همه کودکان تیزهوشند اگر ...pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

توضیحات کتاب

به عنوان پدر یا مادر از شما انتظار می رود نقشهای متعددی در زندگی کودک خود ایفا کنید . یکی از مهمترین این نقشها ، ایجاد یک محیط پر مهر و محرک برای فرزندتان است . نقش دیگر ، نظارت منظم بر رشد سالم اوست . نقش دیگر شما آن است که به کودک خود کمک کنید تصویر خوبی از خود داشته باشد. هر چند ما هیچ عامل واحدی را نمی شناسیم که مطلقا برای کمک به کودک شما در دستیابی به این تصویر نقش اساسی داشته باشد. ولی آنچه که می دانیم این است که پذیرش همیشگی نامشروط ، اهمیت دادن ، همدردی و احترام ، حفظ یک رابطه مشترک بزرگ منشانه بین کودک با خودتان و تشویق آزادی و استقلال در چاچوبهای مشخص ، مسلما بهترین زیربنا برای ایجاد چنین تصوری است.

این کتاب برای پدران و مادرانی نوشته شده است که می دانند بر جنبه های مختلف رشد کودک خود می توان اثر گذاشت

رشد کودکان در سالهای اول زندگی آنها را می توان به هفت جنبه عمده تقسیم کرد : رشد ذهنی ، رشد حرکتی ، رشد مهارتهای دستی ، رشد اجتماعی ، رشد شخصیتی ، رشد گفتاری و رشد از نظر کنترل ادرار و مدفوع . این کتاب برای مراحل مختلف سنی کودک ، از روز اول تولد گرفته تا پنج سالگی ، وضعیت کودک را از نظر هر یک از این هفت جنبه مشخص کرده  و کارهایی را که پدر و مادر می توانند برای کمک به کودک و تسریع رشد او در این زمینه ها انجام دهند بیان کرده است. روش کتاب در انجام این کار روشی بسیار ساده و در عین حال موثر و دقیق است .

به این ترتیب که در بخش نمودارهای رشد که در کتاب آورده شده است، برای هر یک از جنبه های رشد نام برده شده ، تقسیمات سنی به صورت سه ستون در هر صفحه مشخص شده است در نتیجه شما برای استفاده موثر از کتاب نیازی ندارید که با صرف مدت طولانی ، همه کتاب را از ابتدا تا انتها مطالعه کنید . کافی است با توجه به سن مشخصی که کودک شما در آن قرار دارد بخشهای کوتاهی از کتاب را مطالعه کنید .. مثلا اگر کودک شما در سن 32 هفتگی است ، کافی است ستون مربوط به 32 هفتگی را در هر یک از بخشهای مربوط به رشد ذهنی ، رشد حرکتی ، رشد مهارتهای دستی و غیره مطالعه کنید. راهنمایی های این بخشها را به کار بگیرید تا وقتی که کودک شما به مرحله سنی بعدی مثلا 40 هفتگی برسد . حالا می توانید ستونهای مربوط به 40 هفتگی را مطالعه کنید و به همین ترتیب.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

تصاویری از کتاب/
دکمه بازگشت به بالا