توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب اعجاز یوسفی 📓

دانلود کتاب اعجاز یوسفی 📓

دانلود کتاب اعجاز یوسفی 📓 کتاب اعجاز یوسفی کتابی است که به حضرت سلیمان(ع) نسبت داده می شود. گفته می شود که این شامل دعاها و طلسم هایی برای محافظت در برابر شر و بیماری است. این کتاب به زبان عربی نوشته شده است و به زبان های مختلف از جمله فارسی ترجمه شده است.

  • عنوان :  کتاب اعجاز یوسفی
  • نویسنده :  منسوب به حضرت سلیمان(ع)
  • زبان: فارسی
  •  شاخه : علوم غریبه
  • نوع کتاب : خطی
  • فرمت کتاب : pdf
  • تعداد  صفحات : 170
  • حجم فایل : 27 mb
  • ارسال به تلگرام هم داریم

دانلود کتاب اعجاز یوسفی 📓
دانلود کتاب اعجاز یوسفی 📓

درباره کتاب اعجاز یوسفی

کتاب اعجاز یوسفی کتابی است که به حضرت سلیمان(ع) نسبت داده می شود. گفته می شود که این کتاب شامل دعاها و طلسم هایی برای محافظت در برابر شر و بیماری است. به زبان عربی نوشته شده است و به زبان های مختلف از جمله فارسی ترجمه شده است.

اهمیت کتاب

کتاب اعجاز یوسفی از جهات مختلف حائز اهمیت است. این کتاب یکی از قدیمی ترین کتاب هایی است که به حضرت سلیمان(ع) نسبت داده شده است. همچنین این کتاب منبعی مهم برای مطالعه دعاها و طلسمات در اسلام است.

نقد و بررسی

کتاب اعجاز یوسفی کتابی جنجالی است. برخی معتقدند که این کتاب منبعی ارزشمند برای دعا و طلسم است. برخی دیگر معتقدند که این کتاب خرافاتی است.

جمع بندی

کتاب اعجاز یوسفی کتابی است که به حضرت سلیمان(ع) نسبت داده می شود. در این کتاب شامل دعاها و طلسم هایی برای محافظت در برابر شر و بیماری است. این کتاب جنجالی است و برخی معتقدند که منبعی ارزشمند برای دعا و طلسم است و برخی دیگر معتقدند که خرافاتی است.

این کتاب شامل

1-برای دفع جن
2-فال نامه برای رفع حاجات
3-در بیان احضار موکل
4-به جهت محبت
5-به جهت مار گزیده
6-به جهت گشایش روزی
7-برای نابودی دشمنان
8-برای رفع گریه کودک
9-برای هر مقصود و حاجتی
10-علت بیماری و… می باشد.

بدون داشتن اذن و علم استفاده نشود

این کتاب ارزشمند تقدیم به شما عزیزان

امیدوارم این اطلاعات مفید باشد. و با نظراتتون ما را همراهی کنید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دکمه بازگشت به بالا