توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب انرژی درمانی عملی/PDF

کتاب انرژی درمانی عملی

  • : کتاب انرژی درمانی عملی
  • نویسنده: دکتر حسن رهبرزاده
  • شاخه:متافیزیک
  • تعداد صفحات: 331
  • فرمت کتاب : PDF
  • :  5000 تومان
  • حجم فایل : 22MB

این کتاب شامل

1-هاله درمانی
2-مغناطیس درمانی
3-رنگ درمانی
4-حالت های تکامل نسل بشر
5-شفادهی یا درمان بدون مصرف دارو
6-روش های مختلف خودهیپنوتیزم
7-درمان چاقی
8-تله پاتی و… میباشد.

دانلود کتاب انرژی درمانی/PDF

بنر سایت

معرفی کتاب انرژی درمانی عملی

انرژی درمانی چیست؟

ایجاد تعادل بین قطب های مثبت و منفی انرژی مغناطیسی در بدن در این سیستم درمانی عامل اصلی که با عناوین نیروی حیات، پرانا، انرژی کیهانی انرژی زیست و… شناخته شده است روند درمان را خود بخود شکل می دهد فقط کافی است شخص (یا اشخاص) واسط در وضعیت اتصال بارهای مثبت و منفی مناسب قرار بگیرند تا انسداد انرژی حیاتی بدن که سبب ایجاد بیماری و اختلال در روند سلامت شده است گشوده شود و نیروی حیاتی در مسیر عادی و طبیعی خود حرکت نماید.

سیستم انرژی درمانی یک روش کل گرایانه برای تندرستی و درمان است پولاریتی با کل وجود شخص سر و کار دارد افکار و گرایش ها احتیاجات غذایی ورزش های مخصوص یوگای پولاریتی و البته کمک جلسات پولاریتی به جسم برای درمان خود، تو را برای کمک به دیگران مهیا می کند. با بکار بردن نیروی حیات که به طور طبیعی در دست های هر کسی جریان دارد می توانیم انرژی شخص دیگری را آزاد و متوازن کنیم.

در مدتی که این انرژی در جریان است صلح شعف عشق و سلامتی را هدیه می کنیم نیروی حیات در بدن انسان جاری است گویی از یک سیستم مدار دایره ای نامدتی پیروی میکند و در مسیرش هر سلول را تقویت و شارژ می کند این جریان انرژی می تواند تضعیف شود و بخشی از آن بر اثر فشار روانی انسداد یابد دانش طب سوزنی دقیقا نقطه انسداد را معین می کند و با بکار بردن سوزن و تحریک آن نقاط جریان انرژی را به حال اول بر می گرداند. در توازن انرژی پولاریتی برای باز کردن نقاط مسدود شده از تکنیک های تماس غیر جسمانی و جسمانی استفاده می شود تا انرژی به درون سیستم یکپارچه فرستاده شود این به معنی برقراری دوباره جریان مناسب و تنظیم نیروی حیات در سراسر بدن است.

همانطور که کره زمین و خورشید شمال و جنوب کره زمین قطب مغناطیسی دارند بدن انسان نیز دارای قطب های مغناطیسی مثبت و منفی است در واقع هر چیزی که روی سیاره زمین قرار دارد دارای یک قطب بار مثبت در بالا و یک قطب بار منفی در پایین است قسمت بالای بدن انسان انرژی مثبت دارد پاها انرژی منفی دارند سمت راست مثبت و سمت چپ منفی است. به کمک یک وات سنج دقیق میتوان این بارها را در بدن انسان تشخیص داد. وقتی قطبهای مثبت و منفی در برابر هم قرار می گیرند یک جریان جاذبه بین آن ها برقرار میشود.

دست راست (+) با سمت چپ بدن (-) و توسط اتصال دست چپ (-) با سمت راست بدن (+). و به همین ترتیب وقتی درمانگر روی کسی کار می کند دست راست او با سمت چپ بدن گیرنده انرژی اتصال برقرار می کند و دست چپ او با سمت راست بدن آن شخص متصل می شود در حالی که شخصی که توازن و سلامتی خود را تا حد زیادی از دست داده است اغلب دگرگونی عظیم دوباره جوان شدن را کاملاً به صورت مشخص و واضحی احساس خواهد کرد عصب ها ماهیچه ها را کنترل می کنند و ماهیچه ها استخوان ها را نگه می دارند برای همین تعجب آور نیست که بعد از انجام و انتقال پولاریتی استخوان ها دقیقا خود به خود سر جای خودشان برمی گردند.

از آنجا که پولاریتی در سطوح بسیار عمیق اثر می گذارد جای تعجب ندارد که تغییرات بسیار گسترده ای را بر روی شخص گیرنده پولاریتی مشاهده کنید ممکن است حالت یأس و افسردگی شروع به تغییر و بهبود کند بعضی مواقع در هنگام انجام کار شخص گیرنده تمایل به گریستن پیدا می کند که به او توصیه می شود به آرامی و دلگرمی احساسش را رها کند و آن را در خود سرکوب نسازد بعضی ها ممکن است در هنگام انجام کار پولاریتی به یک خواب هوشیارانه فرو بروند بعضی مواقع شخص تمایل به یک خواب شبانه کامل دارد نیروی حیاتی فقط به جایی می رود که به آن احتیاج هست و کمک می کند که احساس بهتری نسبت به زندگی داشته باشند. نیروی حیاتی بین درد های جسمانی و روحی فرقی نمی گذارد.

در واقع در هر دو وضعیت نیروی حیات باید در منطقه یا نقطه ای که مسدود شده است مجدداً جریان طبیعی خودش را بازیابد افرادی که درمان با انرژی را دریافت می کنند در واقع در مدار جریان نیروی حیات قرار می گیرند از این رو این امکان را می یابند که تمام فواید این جریان را تجربه کنند هنگامی که مدار میدان انرژی مهر و عشق بوجود می آید همه کسانی که در آن میدان قرار می گیرند رو به تعالی می نهند تأثیر انرژی درمانی همیشه آنی و یا خیلی چشمگیر نیست افراد مبتلا به بیماری های مزمن اغلب احتیاج به یک سری جلسات پیوسته همراه با یک رژیم بهبود بخش ورزش و مهمتر از همه گرایش های رفتاری و احساسی مثبت دارند نیرو یا انرژی حیاتی را میتوان مانند یک مدار انرژی چرخشی تجسم کرد که در اطراف بدن در حرکت است و به درون بدن نفوذ می کند.

تصاویری از کتاب/

دکمه بازگشت به بالا