توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب خودت باش دختر/PDF

:  روانشناسی
:  خودت باش دختر
:  داستان های روان شناختی
ریچل هالیس
:  ۱۳۹۸
فرمت کتاب : pdf
:  3 جلد
:  10,000 ریال
دانلود کتاب خودت باش دختر/PDF
دانلود کتاب خودت باش دختر/PDF

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله از واتس آپ پیام بدید.

توضیحات

اثری است از ریچل هالیس به ترجمه ی هدیه جامعی

نویسنده ی کتاب پیش رو در بیست بخش مجزا به بیان کشمکش های زندگی خویش و دروغ هایی که درباره خودش باور داشت، می پردازد و چگونگی مقابله و ایستادگی در برابر آن ها را شرح می دهد. هدف او از ارائه این مطالب تقویت خودباوری و اعتماد به نفس در مخاطبان و القای این حقیقت در ذهن آن ها است: “زندگی تو به خودت بستگی دارد.”

 

گزیده ای از کتاب

آمادگی در برابر توهین ها. منظورم از توهین مسخره کردن نیست. منظورم پذیرش این نکته است که کسی که هستید را همه به راحتی قبول یا تایید نمی کنند، از جمله نزدیک ترین افراد زندگی تان. اگر شما هم مردم دوست هستید، همان طور که من قبلا بودم، این کار برایتان سخت می شود چون با خودتان فکر می کنید به سبب آنکه من مردم را دوست دارم پس آنها هم همیشه من را دوست دارند. بنابراین تصمیم گرفتم اخلاقم را عوض کنم و دیگر به اینکه مردم چه فکری درباره ام می کنند اهمیت ندهم. روی بهتر بودن تمرکز کردم، نسخه ای دوست داشتنی تر از خودم و اینکه بقیه کسی را که هستم تایید می کنند یا نه اصلا برایم مهم نبود.

 

دکمه بازگشت به بالا