توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار کتاب فیلسوفان بدکردار نوشته‎ی مل تامپسون و نایجل راجرز برای نخستین بار در سال 2004 منتشر شد. این کتاب یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های حوزه‌ی فلسفه و شناخت فیلسوفان بزرگ است. نویسندگان این کتاب درواقع به دنبال چرایی فلسفه‌ی هر کدام از این فیلسوفان بزرگ هستند. برای مثال چرا افلاطون در کتاب جمهوری خود این‌قدر بر عدالت تأکید کرده است؟ چه چیزی باعث شده نیچه این‌طور بی‌محابا به فلسفه حمله کند؟ چرا هستی‌گرایی سارتر آن‌قدر در پاریس پس از جنگ طرفدار پیدا کرد؟

  • عنوان : کتاب  فیلسوفان بدکردار
  • نویسنده: مل تامپسون ، نایجل راجرز
  • ترجمه :  احسان شاه‌ قاسمی
  • گویینده :  زینب وفایی
  • شاخه : فلسفه
  • زبان: فارسی 
  • فرمت کتاب : صوتی 
  • تعداد فایل صوتی : 20
  • حجم فایل : 465 MB

دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار
دانلود کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

 

نقد و بررسی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار 

در هشدارنامه‌ی ابتدای کتاب آمده است: « نویسندگان بدین‌وسیله به خوانندگان این کتاب اطمینان می‌دهند که با حداکثر توان و با حداکثر دقت و بی‌رحمی با همه فیلسوفان معرفی‌شده دراین اثر مواجه شده‌اند و مطالبی که برای نوشتن این کتاب به کار برده‌اند را به‌صورت کاملا گزیتشی انتخاب کرده‌اند، و فیلسوفانی که در این اثر معرفی نشده‌اند به هیچ عنوان به این معنا نیست که آنها را می‌توان آدم‌های خوبی دانست.

علاوه بر این ما در برابر وسوسه تمایزگذاری میان کردار بد. حماقت و بی‌عرضگی اجتماعی مقاومت کرده‌ايم. چنین تمایزگذاری‌هایی تنها زمانی به درد می‌خورند که بخواهیم ارزیابی اخلاقی از رفتار آنها داشته باشیم. حال آنکه در این اثر ما می‌خواهیم حماقت‌های خردمندان را آشکار کنیم و بدین‌وسیله خاطره آنها را در برابر تقدیس‌های نابجا حفظ کنیم.البته می‌دانیم که انسجام و ثبات یک ویژگی مهم زندگی خوب و احلاقی است.بنابراین لازم است که هم خدمات علمی و هم زندگی شخصی این فیلسوفان به‌خوبی معرفی شوند تا معلوم شود یک فیلسوف برخلاف آنچه فضل و عدالت نامیده می‌شده رفتار می کرده است.»

‌درباره‌ی کتاب صوتی فیلسوفان بدکردار اثر مل تامپسون و نایجل راجرز

کتاب فیلسوفان بدکردار نوشته‎ی مل تامپسون و نایجل راجرز برای نخستین بار در سال 2004 منتشر شد. این کتاب یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های حوزه‌ی فلسفه و شناخت فیلسوفان بزرگ است. نویسندگان این کتاب درواقع به دنبال چرایی فلسفه‌ی هر کدام از این فیلسوفان بزرگ هستند. برای مثال چرا افلاطون در کتاب جمهوری خود این‌قدر بر عدالت تأکید کرده است؟ چه چیزی باعث شده نیچه این‌طور بی‌محابا به فلسفه حمله کند؟ چرا هستی‌گرایی سارتر آن‌قدر در پاریس پس از جنگ طرفدار پیدا کرد؟ چرا فوکو در انتهای زندگی خود به کلبیون یونان باستان علاقه پیدا کرد؟ در مقدمه‌ی کتاب آمده سات: « این کتاب بر اساس زندگی هشت فیلسوف اروپایی نوشته شده، اما بدان معنا نیست که آنچه در این کتاب به آن هشدار داده شده مربوط به فیلسوفان غیراروپایی نمی‌شود. این کتاب از جهت نگاه جامع وکاملی که به فلسفه به عنوان مجموعه جامع و درخوری که به فیلسوف و فلسفه‌پردازی می‌ردازد، اثری شایسته به شمار می‌رود. «فیلسوفان بدکردار» با کنکاشی در زندگی خصوصی و اجتماعی این هشت فیلسوف برجسته نشان می‌دهد که آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری اراده می‌کنند تا حدود زیادی واکنش به پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌هاست. به همین جهت استدلال نایجل راجرز و مل تامپسون این است که نگاه ذات‌گریانه به فلسفه و جدا کردن اثر از پدیدآورنده کاری گمراه‌کننده است.»

فیلسوفان بد کردار داستان زندگی خصوصی و اجتماعی 8 فلیسوف برجسته و درخشان جهان مانند ژان ژاک روسو، آرتور شوپنهاور، فردریش نیچه، برتراند راسل، لودویگ ویتگنشتاین، مارتین هایدگر، ژان پل سارتر و میشل فوکو را به تصویر می‌کشد.

این کتاب صوتی نگاه جامع و کاملی به فلسفه و فیلسوف می‌اندازد و با جستجو در زندگی خصوصی و اجتماعی این 8 فیلسوف مشهور نشان می‌دهد که آنچه فیلسوفان به عنوان چهارچوب‌های ذهنی و نظری ارائه می‌کنند تا حدود زیادی ریشه در پیچیدگی‌های روانی و شخصیتی آن‌ها دارد. به همین جهت استدلال نایجل راجرز و مل تامپسون این است که نگاه ذات‌گریانه به فلسفه و جدا کردن اثر از پدیدآورنده کاری گمراه کننده است. این دو نویسنده با برجسته‌سازی تناقض‌های موجود در رفتار و گفتار فیلسوفان، موافقان و مخالفان بسیاری را نسبت به آن اندیشه برمی‌انگیزاند.

کتاب حاضر، اثری است که در ایران طرفداران و مخالفانی زیادی دارد. عده‌ای صحبت از ممنوعیت خواندن آن می‌کنند!

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

  1. دانلود آموزش فال قهوه و پاسور | تصویری
  2.  دانلود مجموعه چاکرا و انرژی ها | تصویری
  3. دانلود آموزش دعا و طلسمات یهودی | تصویری
  4. دانلود آموزش فال تاروت | تصویری
  5. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  6. دانلود آموزش جامع علم جفر | ویدیو
  7. دانلود مجموعه 80 طلسم پرکاربرد | ویدیو
  8. دانلود مجموعه فیلم گام به گام دعانویسی
  9. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  10. دانلود مجموعه ۲۵۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  11. دانلود مجموعه ۲۰۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  12. دانلود مجموعه 210 کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  13. دانلود مجموعه ۲۱۳ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  14.  پک کتاب های علوم غریبه/pdf
  15.  مجموعه کتاب میرداماد کبیر شامل ۸ جلد pdf
  16.   دانلود ۱۰ کتاب سکه شناسی تاریخ ایران باستان
  17.  دانلود پکیج بهترین کتاب رمل/pdf
  18.  پکیج ۱۲۰ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  19.  پکیج ۳۶ عددی کتاب های استاد قندی/PDF
  20.   پکیج ۲۵ کتاب هیپنوتیزم /PDF
  21.  پکیج ۱۸۰ کتاب علوم غریبه/PDF
  22.  پکیج ۸۵ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  23.  مجموعه ۱۲ کتاب دعا نویسی/pdf
  24.  مجموعه ۲۵ کتاب دعا نویسی/pdf
  25.  مجموعه ۵۰ کتاب دعا نویسی/pdf
  26. دانلود کتاب مجموعه رسائل در علوم غریبه pdf
دکمه بازگشت به بالا