توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب غروب بت‌ها صوتی

دانلود کتاب غروب بت‌ها صوتی

دانلود کتاب غروب بت‌ها صوتی کتاب غروب بت‌ها آخرین اثر فریدریش نیچه است که به نوعی چکیده‌ای از تمام فلسفه‌اش را در برمی‌گیرد. داریوش آشوری – مترجم کتاب – درباره این اثر در مقدمه توضیحات دقیقی ارائه می‌کند که ما نیز به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم. آشوری می‌نویسد: پیشنویس این کتاب را نیچه در هفت – هشت روز در فاصله ۲۶ اوت تا ۳ سپتامبر ۱۸۸۸، در اقامتگاه تابستانی‌اش، دهکده زیلس ماریا در ناحیه اُبرانگادین سوییس نوشت. غروب بت‌ها فراورده  آخرین سال زندگانی کوشای ذهنیِ نیچه است.

  • عنوان : کتاب غروب بت‌ها
  • نویسنده : فریدریش نیچه
  • مترجم: داریوش آشوری
  • گوینده : آرمان سلطان‌ زاده
  • زبان: فارسی
  • شاخه: فلسفه
  • نوع کتاب: صوتی
  • تعداد فایل : 14
  • تعداد صفحات: –
  • حجم فایل : 373MB

دانلود کتاب غروب بت‌ها صوتی و pdf

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرامپیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

توضیحات درباره کتاب غروب بت‌ها

کتاب غروب بت‌ها آخرین اثر فریدریش نیچه است که به نوعی چکیده‌ای از تمام فلسفه‌اش را در برمی‌گیرد. داریوش آشوری – مترجم کتاب – درباره این اثر در مقدمه توضیحات دقیقی ارائه می‌کند که ما نیز به گوشه‌ای از آن اشاره می‌کنیم. آشوری می‌نویسد: پیشنویس این کتاب را نیچه در هفت – هشت روز در فاصله ۲۶ اوت تا ۳ سپتامبر ۱۸۸۸، در اقامتگاه تابستانی‌اش، دهکده زیلس ماریا در ناحیه اُبرانگادین سوییس نوشت. غروب بت‌ها فراورده  آخرین سال زندگانی کوشای ذهنیِ نیچه است.

این کتاب آخرین اثری بود که نیچه، خود منتشر کرد، اما هنگامی که در ژانویه ۱۸۸۹ از چاپ درآمد، او دیوانه شده بود و از کارهایش دیگر خبر نداشت. نیچه می‌خواست کتاب غروب بت‌ها درآمدی فشرده و کوتاه بر فلسفه او باشد و از این نظر به درستی چکیده‌ای است از همه دیدگاه‌های اساسی فسلفی او.

نیچه در این کتاب با زبانی بسیار فشرده، اما چالاک و سرزنده تبرِ بت‌شکنی‌اش را بر تمامی بت‌های دیرینه و نو، کلاسیک و مدرن می‌کوبد و به تمامی بنیارهای متافیزیکِ میراثِ افلاطون و سقراط و یونانیت در کل، تا بازسازی‌های مدرنِ آن، به ویژه به دست کانت، حمله می‌برد. هدف او نقاب برگرفتن از چهره همه پیش داوری‌های ناسنجیده‌ای است که جماعت از فیلسوف و نافیلسوف، در طول هزاره‌ها به آن‌ها به عنوان حقیقت باور داشته‌اند و آن‌ها را پرستیده‌اند. روشی سخت انقلابی است، زیرا هدف او خالی کردن زیر پای برترین ارزش‌ها و فروافکندن‌شان از جایگاه بلند تاریخی‌شان است.

خود نیچه درباره این کتاب چنین گفته:

 

در این کتابی که صد و پنجاه صفحه هم نمی‌شود، با آن لحن شادمانه و سرنوشت سازش، اهریمنی می‌خندد – این فراورده‌ی روزهای چندان اندک شمار، که دلم نمی‌خواهد بگویم چند روز، کتابی است بر روی هم بی‌مانند، که پرمایه‌تر از آن، بر پای خویش ایستاده‌تر از آن، زیر و زبر کننده‌تر از آن و شریرتر از آن کتابی نیست. کسی که بخواهد درکی برق‌آسا از آن داشته باشد که پیش از من همه‌چیز چه واژگون ایستاده بوده است، می‌باید از این کتاب بیاغازد. آنچه عنوان این کتاب بُت می‌نامد، درست همان چیزی است که تاکنون حقیقت نامیده می‌شده است. غروب بت‌ها – به زبان ساده، یعنی پایانِ کارِ حقیقتِ دیرینه.

سرفصل‌های کتاب عبارت است از:

  1. نکته‌پردازی‌ها و خدنگ‌اندازی‌ها
  2. مسئله‌ی سقراط
  3. «عقل» در فلسفه
  4. چه‌گونه «جهانِ حقیقی» افسانه از کار درآمد
  5. اخلاق همچون ضد طبیعت
  6. چهار خطای بزرگ
  7. «بهبودبخشان» بشریت
  8. آن چه آلمانیان از دست می‌دهند
  9. پویندگی‌های مرد نابه‌هنگام
  10. آن چه من وامدار باستانیان‌ام
  11. پُتک سخن می‌گوید

 

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت مشکل در دانلود و یا درخواست کتاب و مقاله پیام بدهید.

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

دانلود کتاب گنج نامه اسرار نسخه ها pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دانلود کتاب مجربات روحانی pdf

دکمه بازگشت به بالا