توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود کتاب مجمع الطلاسم و اشکال المکرم/PDF

مجمع الطلاسم و اشکال المکرم

  • : مجمع الطلاسم و اشکال المکرم
  • نویسنده: احمد ابن علی البونی، محمد رازی
  • شاخه:علوم غریبه
  • تعداد صفحات: 245
  • فرمت کتاب : PDF
  • حجم فایل : 25MB
  • این کتاب تقسیم بر چهار جلد شده،که در پوشه قرار دارد.

دانلود کتاب مجمع الطلاسم و اشکال المکرم/PDF

این کتاب شامل:

1-جهت ام الصبان
2-جهت دفع جن
3-طلسم هلاکت دشمن
4-خاتم تلبیس ناصوره
5-دعوت ملک احمر
6-عزیمت آل
7-باب جلب سفلی
8-دعوت ملک خیلاصون
9-ارسال هاتف
10-اعداد آیات و… می باشد.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بدون داشتن اذن و علم استفاده نشود

بنر سایت

معرفی کتاب مجمع الطلاسم و اشکال المکرم

این کتاب که علم طلاسم از علوم خفیه قدیمه و دارای سابقه هزاران ساله دارد.و تا این روزگار نیز متداوم است این علم حروف و آن نیز بر علم اعداد و اسماء تکیه دارد که عمل الاسماء جلیله حسنی الهیه اقتباس شده است و بمرور ایام دارای قواعد و قوانین گردیده و گفته میشود این علم از زمان حضرت ابراهیم علیه السلام رواج داشته است. در معنی کلمه طلسم اختلاف است بعضی انرا مرکب از طل بمعنی اثر و اسم دانسته و به معنی تاثیر اسم گرفته اند.

عده ای هم آنرا اسم مقلوب بمعنی مسلط میدانند.ملخص اینکه طلاسم مجموع خطوط و اعداد و حروف و اشکال و مربعات مرکبات است که جهت استمداد غیبی برای بهبودی بیماریها و تسلط بر اشباح و اجنه و اشیاء و زمین و آسمان و موارد و تغییر در خواص انها مورد تمسک قرار میگیرند.

تصاویری از کتاب/

معرفی کتاب مجمع الطلاسم و اشکال المکرم

این کتاب که علم طلاسم از علوم خفیه قدیمه و دارای سابقه هزاران ساله دارد.و تا این روزگار نیز متداوم است این علم حروف و آن نیز بر علم اعداد و اسماء تکیه دارد که عمل الاسماء جلیله حسنی الهیه اقتباس شده است

 

دکمه بازگشت به بالا