توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.

دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر

دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر

دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر یوستین گردر (Jostein Gaarder) نویسنده معروف نروژی، در سال 1952 در اسلو به دنیا آمد. از آنجایی که او برای حس شگفتی و اعجابی که درون کودکان نسبت‌ جهان وجود دارد، ارزش زیادی قائل است، داستان‌های خود را نیز از این زاویه دید و متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان می‌نویسد.

خرید 8 کتاب پرفروش یوستین گردر قیمت اصلی 110 هزار تومان که با 70 درصد تخفیف 33 هزار تومان خدمت شما

  • عنوان :  8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر
  • نویسندهیوستین گردر
  • شاخه :  رمان – فلسفی
  • زبان: فارسی 
  • کیفیت تصویر: 90 درصد
  • فرمت کتاب :pdf
  • نوع کتاب: چاپی
  • تعداد جلد:  8
  • حجم فایل:   61 MB

دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر
دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر

در صورت نداشتن رمز دوم و پرداخت از طریق کارت به کارت از واتس آپ یا تلگرام پیام بدهید.

درخواست کتاب از طریق واتس آپ کلیک کنید

8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر

درباره یوستین گردر

یوستین گردر (Jostein Gaarder) نویسنده معروف نروژی، در سال 1952 در اسلو به دنیا آمد. از آنجایی که او برای حس شگفتی و اعجابی که درون کودکان نسبت‌ جهان وجود دارد، ارزش زیادی قائل است، داستان‌های خود را نیز از این زاویه دید و متناسب با گروه سنی کودک و نوجوان می‌نویسد. گردر خود فارغ‌التحصیل رشته الهیات از دانشگاه اسلو (University of Oslo) بوده و در مسائل فلسفی نیز مطالعات گسترده‌ای داشته است. در کتاب‌های او همواره پرسش‌های فلسفی و مسائل متافیزیکی اهمیت خاصی دارند و او می‌کوشد تا ذهن خواننده را با چنین موضوعاتی درگیر سازد. گردر معلوما در سبک متافیکشن (فراداستان) می‌نویسد که به معنای آگاهی یافتن خوانندگان و حتی شخصیت‌ها از جهان داستانی است. برخلاف فیکشن (داستان) که می‌کوشد تا مخاطب را درون داستانش به نحوی غرق کند و تا مخاطب آن را به عنوان یک واقعیت بپذیرد، در سبک متافیکشن، نویسنده از طریق ایجاد آگاهی نسبت به غیرواقعی بودن داستان در مخاطبش، او را نسبت به رابطه واقعیت و خیال و نقش ادبیات در آن هوشیار می‌کند. سبک متافیکشن اغلب برای تاکید بر مفاهیم عمیق داستان استفاده می‌شود و ابعاد فکری اثر را برجسته می‌سازد. از گردر رمان‌ها و داستان‌های کوتاه متعددی منتشر شده است که برخی از آن‌ها از شهرت بیشتری نسبت به دیگر آثار برخوردارند. در این مطلب به معرفی پنج اثر از بهترین کتاب های یوستین گردر که موفقیت زیادی در سطح جهانی کسب کرده‌اند، می‌پردازیم.

دانلود 8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر

رمان دنیای سوفی

مشهورترین رمان گردر دنیای سوفی، داستان دختری نوجوان به نام سوفی آموندسن (Sophie Amundsen) را روایت کرده که یک روز نامه‌ای ناشناس دریافت می‌کند و در آن با پرسشی عجیب مواجه می‌شود: تو کیستی؟ پس از آن سوفی هر روز نامه‌هایی از این دست را در صندوق خانه خود یافته که حاوی درس‌هایی از تاریخ فلسفه هستند. او پس از مدتی با فرستنده‌ آن‌نامه‌ها، آلبرتو ناکس (Alberto Knox) که فیلسوفی میانسال است، آشنا می‌شود. آلبرتو که درس فلسفه خود را از دوران یونان باستان آغاز می‌کند، به مرور زمان موفق می‌شود تا شرح کاملی از تاریخ فلسفه غرب را برای سوفی بیان کند. اما در خلال داستان اتفاقات عجیبی برای دنیای سوفی رخ می‌دهد که با مباحث درسی مطرح شده، همسو و هم‌جهت است. در آخر نیز کتاب در راستای فلسفه‌ی یکی از مهم‌ترین فیلسوفان اشاره شده در داستان، جورج برکلی، به پایان می‌رسد، ترفندی که جذابیت کتاب را دو چندان می‌کند. این کتاب برای گروه سنی نوجوان و جوان مناسب است و علاوه بر مطالب آموزنده، از داستانی مفرح و سرگرم‌کننده نیز برخوردار است. این اثر که یکی از بهترین کتاب‌های یوستین گردر است، در سال 1991 منتشر و به 59 زبان زنده‌ی دنیا ترجمه و چاپ شد. هم‌چنین از این کتاب نه تنها اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی صورت گرفته، بلکه حتی یک بازی کامپیوتری و بازی فکری نیز بر اساس این داستان ساخته شده است. حسن کامشاد برگردان فارسی این اثر را که یکی از بهترین کتاب های یوستین گردر است در ایران برعهده داشته که توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است.

بهترین کتاب های یوستین گاردر | سیری در دنیای رمان های فلسفی
رمان دنیای سوفی

 

2-رمان راز فال ورق

راز فال ورق همچون دنیای سوفی درون‌مایه‌ای فلسفی دارد و از بهترین کتاب‌های یوستین گردر به شمار می‌آید، اما برخلاف آن به شکلی غیرمستقیم بیان شده، به نحوی که خواننده‌ی کتاب ممکن است در جریان داستان متوجه چنین مسئله‌ای نشود. داستان این کتاب در دو بخش روایت می‌شود که در نهایت با یکدیگر تطبیق می‌یابند. در بخش اول پسر 12 ساله‌ای به نام هانس توماس همراه با پدرش برای یافتن مادرش به سفری در اروپا روانه می‌شود، سفری پر از اتفاقات عجیب که در آن حتی هانس توماس کتابچه‌ای بسیار ریز را درون یک کلوچه می‌یابد. داستان درون کتابچه، بخش دوم کتاب را تشکیل می‌دهد که روایتی از زندگی سه نانوای مختلف است. هانس با خواندن کتاب متوجه می‌شود که داستان آن به نوعی با زندگی شخصی او گره خورده و پرسش‌هایی مهم را در ذهن او ایجاد می‌کند. مکالمات هانس و پدرش، نوع نگاه هانس به مسائل و سوال‌های بی‌شمارش درباره‌ی جهان و خود، استفاده نمادین از کارت‌های بازی و تشبیه شخصیت‌ها به هرکدام از آن‌ها همگی از جمله مواردی هستند که این کتاب را شیرین و خواندنی می‌سازند. این کتاب در سال 1990 در نروژ چاپ شد و جایزه انجمن منتقدان ادبیات نروژی را برای بهترین کتاب سال از آن گردر ساخت. عباس مخبری این کتاب را که یکی از بهترین کتاب های یوستین گردر است.

بهترین کتاب های یوستین گاردر | سیری در دنیای رمان های فلسفی
رمان راز فال ورق

 

3-کتاب دختر پرتقالی

داستان از جایی آغاز می‌شود که جورج نامه‌هایی را که پدرش پیش از مرگ برای او نوشته است، پیدا می‌کند. پدر جورج هنگامی که او تنها چهار ساله بود، از دنیا می‌رود و 11 سال بعد از این اتفاق، جورج متوجه می‌شود که پدرش داستانی کوتاه به نام دختر پرتقالی را برای او به یادگار گذاشته است. جذابیت کتاب از جایی شروع می‌شود که جورج می‌فهمد این داستان صرفا بازگویی یک خاطره نیست، بلکه مانند معمایی مهیج است که بر محور اتفاقی مهم در زندگی پدر جورج، ژان، سامان یافته و آن ملاقات ژان با دختری در اتوبوس است که سبدی پر از پرتقال در دست دارد. با تکان خوردن اتوبوس سبد پرتقال‌های دختر واژگون شده و ژان تلاش می‌کند تا در جمع کردن پرتقال‌ها به او کمک کند اما دختر پرتقالی به شکلی ناگهانی غیب می‌شود. این کتاب اگرچه داستانی ساده را بیان می‌کند و مانند دیگر کتاب‌های گردر از درون‌مایه‌ی فلسفی و پیچیده‌ای برخوردار نیست، با این‌حال بیان معماگونه‌ی داستان و پرسش‌های مطرح شده توسط ژان عمق و معنایی متفاوت به آن می‌بخشد و آن را تبدیل به یکی از بهترین کتاب‌های یوستین گردر می‌سازد. این رمان کوتاه در سال 2001 نوشته و در سال 2009 نیز اقتباسی سینمایی از آن ساخته شد. ترجمه این کتاب که یکی از بهترین کتاب های یوستین گردر است به فارسی توسط مهرداد بازیاری صورت گرفته و انتشارات هرمس آن را به بازار عرضه کرده است.

بهترین کتاب های یوستین گاردر | سیری در دنیای رمان های فلسفی
کتاب دختر پرتقالی

 

4-کتاب مرد داستان‌فروش

عنوان اصلی این کتاب دختر رییس سیرک (The Ringmaster’s Daughter) بوده که در زبان فارسی به مرد داستان‌فروش ترجمه شده است. گردر این کتاب را در سال 2001 نوشته و در آن از تکنیک داستانی در دل داستان دیگر استفاده می‌کند. پیتر، راوی اصلی داستان، قصه زندگی خود را از دوران کودکی بازگو کرده که خط داستانی اصلی کتاب را تشکیل می‌دهد. شغل پیتر فروش ایده‌ها و داستان‌های مختلف به نویسندگانی درمانده در سراسر اروپاست که موجب شکل‌گیری لایه‌های داستانی دیگری در کتاب می‌شود. زندگی پیتر پس از آشنایی با دختری به نام ماریا و دل باختن به او تغییر کرده و پس از آنکه ماریا او را ترک می‌کند، اتفاق‌های گوناگونی رخ می‌دهند که فضای کتاب را مبهم و مرموز می‌کندو داستان به سمت آینده‌ای غیرمنتظره به پیش می‌رود. این کتاب که یکی از بهترین کتاب های یوستین گردر است.

بهترین کتاب های یوستین گاردر | سیری در دنیای رمان های فلسفی
مرد داستان‌فروش

5-رمان دنیای آنا

یوستین گردر از فعالان محیط‌زیست بوده و اهمیت زیادی برای مسائل مربوط به کره زمین و نقش انسان‌ها در تغییر آن قائل است. رمان دنیای آنا حول چنین دغدغه‌هایی شکل گرفته و می‌کوشد تا از طریق نقدی اجتماعی راه نجاتی برای وضعیت امروز زمین پیدا کند. آنا، شخصیت اصلی کتاب، دختر 16 ساله‌ای است که به طور اتفاقی به سال 2082 سفر کرده و با دیدن مشکلاتی که نسل آینده باید با آن دست و پنجه نرم کنند، تصمیم می‌گیرد تا کره زمین را از آسیب‌های نسل بشر حراست کند. این کتاب نیز مانند دختر پرتقالی، نثری روان و ساده دارد، اما پرسش‌های مهم و اساسی را مطرح می‌کند و سعی می‌کند تا دغدغه مسائل زیست‌محیطی را در ذهن کودکان و نوجوانان ایجاد سازد. اصغر اندرودی ترجمه این کتاب را که یکی از بهترین کتاب های یوستین گردر است، به زبان فارسی را برعهده داشته  است.

 

یوستین گردر را می‌توان یکی از بهترین نویسنده‌های رمان‌های فلسفی در جهان دانست که با پرسش‌های عمیق و مهمی که مطرح می‌کند، مخاطبین خود را نسبت به چیستی خود، جهان، آینده، سرنوشت و … آگاه‌تر می‌سازد. کتاب‌های گردر همواره داستانی شیرین و خواندنی را روایت می‌کنند که مفاهیمی پیچیده را در قالب ساده خود جای داده‌اند. اگرچه مخاطبین هدف این آثار گروه سنی کودک و نوجوان هستند، اما مطالعه آثار او به هر فردی که به مسائل فلسفی علاقه‌مند باشد، فارغ از سن خود، پیشنهاد می‌شود.

بهترین کتاب های یوستین گاردر | سیری در دنیای رمان های فلسفی
رمان دنیای آنا

لیست آثار یوستین گردر:

  1. دختر پرتقالی
  2. دنیای سوفی
  3. مرد داستان فروش
  4. دنیای آنا
  5. مرد غیرقابل اعتماد
  6. سلام کسی اینجا نیست
  7. قصر قورباغه ها
  8. راز فال ورق
8 کتاب‌ پرفروش یوستین گردر
  • اگر رمانی مد نظر شماست که در لیست بالا موجود نیست ، از طریق واتس اپ و یا تلگرام پیام دهید تا برای شما ارسال کنیم.

این کتاب ارزشمند تقدیم به عزیزان

بنر سایت

در صورت ناراضی بودن از کتاب و خرید، در واتس اپ به ما اطلاع بدهید تا مشکل را برطرف و مبلغ عودت داده شود.

در صورتی که شما مالک هر یک از کتب داخل سایت هستید، پس از اطلاع به ما لینک دانلود حذف خواهد شد، ضمناً منبع اکثر کتب سایت های دیگر هستند و ما هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای کتاب ها نمی پذیریم.

یوستین گردر 
  1. دانلود آموزش فال قهوه و پاسور | تصویری
  2.  دانلود مجموعه چاکرا و انرژی ها | تصویری
  3. دانلود آموزش دعا و طلسمات یهودی | تصویری
  4. دانلود آموزش فال تاروت | تصویری
  5. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  6. دانلود آموزش جامع علم جفر | ویدیو
  7. دانلود مجموعه 80 طلسم پرکاربرد | ویدیو
  8. دانلود مجموعه فیلم گام به گام دعانویسی
  9. دانلود مجموعه فیلم های دفینه و تفسیر علائم
  10. دانلود مجموعه ۲۵۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  11. دانلود مجموعه ۲۰۰ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  12. دانلود مجموعه 210 کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  13. دانلود مجموعه ۲۱۳ کتاب علوم غریبه و متافیزیک pdf
  14.  پک کتاب های علوم غریبه/pdf
  15.  مجموعه کتاب میرداماد کبیر شامل ۸ جلد pdf
  16.   دانلود ۱۰ کتاب سکه شناسی تاریخ ایران باستان
  17.  دانلود پکیج بهترین کتاب رمل/pdf
  18.  پکیج ۱۲۰ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  19.  پکیج ۳۶ عددی کتاب های استاد قندی/PDF
  20.   پکیج ۲۵ کتاب هیپنوتیزم /PDF
  21.  پکیج ۱۸۰ کتاب علوم غریبه/PDF
  22.  پکیج ۸۵ کتاب گنج یابی و دفینه یابی/pdf
  23.  مجموعه ۱۲ کتاب دعا نویسی/pdf
  24.  مجموعه ۲۵ کتاب دعا نویسی/pdf
  25.  مجموعه ۵۰ کتاب دعا نویسی/pdf
  26. دانلود کتاب مجموعه رسائل در علوم غریبه pdf
  27. دانلود 22 کتاب فلسفی
  28. 160 تا از بهترین کتاب های خارجی
  29. فهرست 2015 تا از کتاب های جهان و ایران
  30.  مجموعه کتاب میرداماد کبیر شامل 12 جلد
  31. فهرست 630 کتاب پرفروش دنیا
  32. پرفروش ترین کتاب های جهان و ایران
  33. مجموعه 95 مستند پشت پرده اتفاقات عجیب روز دنیا | فیلم
  34. 55 پاسخ به سوالات بزرگ | فیلم
  35. دانلود مجموعه کامل آموزه های آلایا اهل سیاره ی پلدیان | تصویری
  36. دانلود آموزش فال قهوه و پاسور | تصویری
  37. دانلود مجموعه چاکرا و انرژی ها | تصویری
  38. دانلود مجموعه مستند اسرار پنهان | تصویری
  39. دانلود پکیج آموزشی علم اعداد | تصویری
  40. دانلود آموزش دعا و طلسمات یهودی | تصویری
  41. دانلود آموزش فال تاروت | تصویری
  42.  دانلود آموزش جامع علم جفر | ویدیو
دکمه بازگشت به بالا