توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
اربعینمذهبی

پیش بینی افزایش دو برابری جمعیت زائران در اربعین ۹۶

معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده اربعین ۹۶ شاهد افزایش دو برابری جمعیت زائران هستیم که کمیته های مختلفی به منظور ساماندهی خدمات اربعین تشکیل شده است

به گزارش کرب‌و‌بلا به نقل از ایکنا، معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: با توجه به پیش بینیهای انجام شده اربعین ۹۶ شاهد افزایش دو برابری جمعیت زائران هستیم که کمیتههای مختلفی به منظور ساماندهی خدمات اربعین تشکیل شده است و یک همت همه جانبه برای ارائه خدمات هرچه بهتر در اربعین ۹۶ به کار گرفته خواهد شد.

قدرت الله دهقان افزود: از جمله اولویت‌ها یکی اقدامات عقب افتاده سال گذشته و وعده‌هایی است که به مردم دادهایم و یکی دیگر از اقدامات این است که حج و زیارت استان با هماهنگی مرکز، لیست کلی از اسامی مواد اماکن و هتل‌ها استعلام کنند و برنامه ‌ریزی برای اعزام هزار و ۲۰۲ نفر به عتبات عالیات فراهم شود.

معاون امنیتی استاندار خوزستان بیان کرد: بخش انتقال آب یکی از اولویتها است که از مسابقات قدیمی به شمار رفته و با پیگیریهای استاندار این اقدام عملی شده است و همچنین متناسب با افزایش خودروها باید ظرفیت پارکینگ نیز بیشتر شود.

دهقان عنوان کرد: برای ارائه خدمات حمایت نباید در انتظار تهران و غیره باشیم و باید اقدامات اولیه را خود ما انجام و نسبت به توسعه جاده اقدام کنیم که می تواند باعث کاهش ترافیک در پایانههای مرزی استان شود.

وی ادامه داد: جاده بوستان به چذابه و جاده عبدالخان به سمت چذابه باید توسعه پیدا کند و باید اقداماتی فراهم شود که در مسیر ورودی و خروجی پایانهها کمترین مشکل را داشته باشیم و میتوانیم با مدیریت خوب و استفاده از تجربه گذشته در اربعین ۹۶ خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا