توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مدلباس مجلسیمدل مانتو

انواع مدل مانتو تابستانه ۹۷ و روش صحیح انتخاب آن‌ها

انواع مدل مانتو تابستانه ۹۷ و روش صحیح انتخاب آن‌ها

در هنگام خرید مانتو تابستانه به نکاتی مانند رنگ مانتو، جنس پارچه، طرح پارچه و به طور کلی به فرم اندام توجه کنیم. اولین قدم برای رسیدن به یک استایل تابستانی مناسب، استفاده از رنگ‌های روشن و لباس‌های آزاد و گشاد است. در ادامه با زیباترین مدل‌های مانتو تابستانه و اصول انتخاب آن‌ها بهتر آشنا می‌شوید.


سیرافی ها|
 
سرویس مد و پوشاک – اگرچه تن پوش به شکل مانتو در فرهنگ و سنت ایرانی تاریخچه چندانی ندارد، ولی در جامعه امروز، یکی از ملزومات پوشش برای خانم‌ها محسوب می‌شود. در نتیجه طراحان و متخصصان مد و پوشاک سعی بر آن داشته‌اند تا با در نظر گرفتن فاکتور‌های زیبایی و راحتی متناسب با فصول سال سلیقه‌های مختلف را پوشش دهند. در این مطلب نکاتی در خصوص چگونگی انتخاب مانتو تابستانه بر اساس جنس پارچه، طرح پارچه و رنگ پارچه متناسب با اندام مختلف به همراه نمونه‌های بی‌نظیری از مدل مانتو تابستانه ۹۷ را برای شما ارائه خواهیم داد.

رنگ‌های مناسب برای مانتو تابستانه

همانطور که می‌دانید رنگ‌های تیره، نور آفتاب را به خود جذب می‌کنند و گزینه مناسبی برای فصل تابستان نخواهند بود. رنگ‌هایی مانند سیاه، قهوه‌ای، سرمه‌ای، زرد و قرمز. پس در تابستان به دنبال رنگ‌های روشن بویژه رنگ سفید باشید. رنگ سفید به میزان قابل توجهی نور را از خود عبور می‌دهد و مانع از این خواهد شد که شما احساس ناخوشایند گرمازدگی را تجربه کنید. اگرچه رنگ سفید و یا به طور کلی رنگ‌های روشن ممکن است این مشکل را داشته باشند که زود کثیف شوند و یا لک عرق را نمایان کنند. ولی این نکته باعث خواهد شد تا افراد توجه بیشتری به نظافت و آراستگی خود داشته باشند.
 

انواع مدل مانتو تابستانه ۹۷ و روش صحیح انتخاب آن‌ها
البته معمولا مانتو‌های تابستانه گشاد و آزادتر از حد معمول طراحی و دوخته می‌شوند تا هم هوا را به راحتی از خود عبور دهند و هم مانع از تعریق زیاد شوند. در نتیجه اگر از رنگ‌های تیره استفاده می‌کنید، نوع جنس پارچه و نازکی آن را در الویت قرار دهید.

 
انواع مدل مانتو تابستانه ۹۷ و روش صحیح انتخاب آن‌ها

جنس مانتو تابستانه

در مانتوهای تابستانه بیش از هر چیز شاهد استفاده از جنس نخ، پنبه و کتان نازک هستیم. امروزه طراحان مد و پوشاک از پارچه‌های گیپور ظریف، تور و حریر نازک در طراحی انواع مدل‌ مانتو تابستانه بیش از پیش بهره می‌برند.
 
انواع مدل مانتو تابستانه ۹۷ و روش صحیح انتخاب آن‌ها

طرح پارچه مناسب مانتو تابستانه

  • پارچه ساده: اگر پارچه‌های ساده انتخاب شما هستند، هماهنگی رنگ پارچه و رنگ پوست خود را در نظر بگیرید.
  • پارچه راه راه: اگر قصد انتخاب مانتو با پارچه راه راه را دارید، این نکته را فراموش نکنید که پارچه‌هایی با راه راه افقی اندام شما را چاق‌تر نشان خواهند داد و مناسب افراد لاغر و باریک هستند. اگر اندام درشت‌تری دارید، به سراغ پارچه‌های راه راه با فواصل منظم و نزدیک به هم بروید.
  • پارچه چهار‌خانه: طرح چهارخانه معمولا برای مانتو‌های اسپرت مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر انتخاب شما پارچه چهارخانه است، به این نکته توجه داشته باشید که هرچه چهارخانه‌ها ریزتر و تراکم بیشتری داشته باشند اندام شما را ظریف‌تر و برعکس، چهارخانه‌های درشت، اندام شما را پرتر نشان خواهند داد.
  • پارچه گل دار: پارچه‌های گل‌دار بهترین گزینه برای مانتو‌ها و لباس‌های بهاره و تابستانه هستند.

مانتو تابستانه مناسب اندام

نکته بسیار مهمی که در هنگام انتخاب لباس و بویژه مانتو باید مد نظر داشته باشید، شناخت و آگاهی از فرم اندام و انتخاب بر اساس فاکتور‌های مربوط به ویژگی‌های اندام‌تان است.
  • اگر کوتاه قد و ریز اندام هستید، مانتو‌های کلوش و خیلی گشاد برای شما مناسب نیستند. بهتر است به دنبال مدل‌های تنگ‌تر باشید. درست است که امسال مانتو‌های بلند و گشاد مد هستند، ولی به این نکته توجه داشته باشید که اگر قد مانتو شما بیش از ۱۵ سانتی‌متر زیر زانو باشد، شما را کوتاه‌تر از حد معمول نشان خواهد داد.
  • اگر بلند قد و لاغر اندام هستید، مانتو‌های تک‌رنگ شما را بلند و باریک‌تر نشان خواهند داد. انتخاب رنگی متفاوت برای مانتو و شلوارتان، فواصل مناسبی را ایجاد می‌کنند که به متناسب‌تر شدن اندام شما کمک خواهد کرد.
  • اگر شکم بزرگی دارید، دور مانتو‌های کمردار را خط بکشید. این مدل مانتو‌ها باعث می‌شوند که ناخواسته توجه بیشتری را در این ناحیه معطوف کنید. در عوض مدل‌های راسته را امتحان کنید.
  • اگر سینه‌های بزرگی دارید، مانتو‌های چسبان و دکمه‌دار سینه‌های شما را بزرگتر نشان خواهد داد و باز بودن فواصل بین دکمه‌ها ظاهر نامناسبی را ایجاد می‌کنند. مانتو‌هایی با بالاتنه گشاد برای شما مناسب‌تر است.
  • اگر سینه‌های کوچکی دارید، مانتو‌های طرح دار بپوشید. افراد با سینه‌های کوچک معمولا فرم اندام گلابی شکل دارند. برای ایجاد تعادل، مانتو‌های طرح دار و رنگ روشن با شلوار‌های تک‌رنگ و ساده را انتخاب کنید.
 

زیباترین مدل‌های مانتو تابستانه ۹۷

مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه 97
 
مدل مانتو تابستانه مورد علاقه شما در این لیست کدام است؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما به اشتراک بگذارید.
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا