توجه : برخی مطالب این سایت از سایت های دیگر جمع آوری شده است. در صورت مشاهده مطالب مغایر قوانین جمهوری اسلامی ایران یا عدم رضایت مدیر سایت مطالب کپی شده توسط شماره موجود در بخش تماس با ما به ما اطلاع داده تا مطلب و سایت شما کاملا از لیست و سایت حذف شود.
پوشاک بانوانتازه های دنیای مد

بایدها و نبایدهای پوشیدن شلوار جین سفید

بایدها و نبایدهای پوشیدن شلوار جین سفید

اگر به پوشیدن شلوار جین سفید علاقه دارید، باید از نکاتی که برای انتخاب بهترین جنس و مدل شلوار جین سفید، نحوه ست کردن کفش با جین سفید و شستشوی آن وجود دارد، آگاه باشید. ضخامت شلوار و فرم اندام از جمله نکات مهم قابل توجه هستند.

سیرافی ها| سرویس مد و پوشاک –
 شلوار جین سفید آیتمی شیک و کارآمد در هر کمد لباس زنانه مد روز است. این شلوار را می‌توانید برای رفتن به محل کار، قرار گذاشتن و یا برای مهمانی آخر هفته ست کنید. پوشیدن شلوار جین سفید مختص به تابستان نیست، بلکه اگر بدانید چطور آن را ست کنید، می‌توانید در طول زمستان نیز آن را به تن کنید.  این به این معنی نیست که شلوار جین سفید بی نقص است. در حقیقت، بسیاری از خانم‌ها قبل از اینکه شلوار سفید بپوشند، به همه جوانب آن فکر نمی‌کنند. (متاسفانه، لباس زیر شما پیداست!) پس باید قبل از خرید و انتخاب این شلوار، نکات زیادی را در نظر گرفت.

ضخامت شلوار جین سفیدتان را بررسی کنید

شلوار جین سفید باید شیک باشد، نه اینکه باعث خجالت و سرخی گونه هایتان شود! با این حال، ممکن است در وهله اول متوجه این موضوع نباشید. از آنجا که همه شلوار‌های جین سفید از پارچه‌های با کیفیت بالا ساخته نشده است، بسیار مهم است وقتی که شلوار جین سفید را می‌پوشید، ضخامت آن را بررسی کنید. این موضوع به ویژه برای شلوار جین کشی، که اغلب از نخ پنبه نازک تری نسبت به جین‌های معمول تهیه می‌شوند، مهم است.
زیر این شلوار جین‌های سفید نازک، پارچه‌های لباس زیر ممکن است مشخص باشند؛ و این چیزی نیست که شما با آن احساس راحتی کنید. پس در هنگام پرو شلوار جین سفید، به پشت خود نگاه کنید و در آینه این نکته را چک کنید. 
از آنجا که ممکن است تشخیص این مورد بسته به شرایط روشنایی برای شما دشوار باشد، ما به شما توصیه می‌کنیم که این بررسی را در نور طبیعی انجام دهید.
مهم نیست که شلوار جین سفید شما چقدر ضخیم است، برای اطمینان، در هنگام پوشیدن شلوار جین سفید، از لباس زیر سفید یا رنگ‌های روشن استفاده کنید.
 
 شلوار جین سفید ضخیم


شلوار جین سفید متناسب با فرم اندام

سفید یک رنگ ریسکی است، به این معنی که شلوار جین سفید می‌تواند همه عیوب اندام شما را برجسته کند. با این حال، اگر شما فکر می‌کنید با انتخاب یک شلوار جین سفید نسبتا گشاد، می‌توانید این مشکل را رفع کنید، بهتر است بدانید که با این کار باعث بد فرم شدن یا بزرگ‌تر نشان دادن سایر قسمت‌های اندامتان شود.
به همین دلیل ضروری است تا مطمئن شوید که شلوار جین سفیدی که انتخاب می‌کنید به متناسب با فرم اندام شماست. این بدین معناست که چین و شکنی در کمر شلوار وجود نداشته باشد و در قسمت ران و باسن کاملا فیت باشد. 
شلوار‌های جین سفید چسبان برای خانم‌هایی که انحنا‌های زیبایی دارند گزینه مناسبی است. با این حال، پوشیدن شلوار‌های خیلی تنگ که در آن احساس راحتی نمی‌کنید را به شما توصیه نمی‌کنیم. شلواری را انتخاب کنید که در عین چسبان بودن، شما را تحت فشار قرار ندهد.

 

 شلوار جین سفید متناسب با فرم اندام


پنهان کردن عیوب اندام در شلوار جین سفید

اگر شما جز افراد لاغر اندام نیستید، به یاد داشته باشید که بالا پوش‌های تیره شما را جمع و جور‌تر نشان می‌دهند. در نتیجه پوشیدن رنگ تیره برای بالاپوش به همراه شلوار جین سفید به شما پیشنهاد نمی‌شود. اگر به پوشیدن شلوار جین سفید علاقه دارید، برای بالا پوش از رنگ‌های روشن استفاده کنید. استفاده از پالت تک رنگ از سر تا پا، راه حل هوشمندانه‌ای برای مشکل شماست.
در نهایت، اگر شما شکم و یا پهلو‌های بزرگی دارید، برای بالا پوش از تونیک‌های بلند استفاده کنید. با این کار قسمت‌هایی که دوست ندارید توجه دیگران را به خود جلب کند را از چشم دیگران پنهان خواهید کرد.
شما همچنین می‌توانید مدل‌های شلوار جین سفید قایقی (دم پا گشاد) را انتخاب کنید. این شلوار‌ها با برش قایقی لبه پایینی شلوار، تناسب را با قسمت فوقانی شما برقرار می‌کنند.

 

 شلوار جین سفید متناسب با فرم اندام


انتخاب کفش مناسب با شلوار جین سفید

هنگام پوشیدن شلوار جین سفید، مهم است که کفش‌های تیره نپوشید، به ویژه اگر شما ریز نقش و یا کمی درشت اندام هستید. همیشه این رنگ از شلوار جین را با کفش یا بوت رنگ خنثی، در طیف رنگ‌هایی مانند کرم، استخوانی یا شتری، ست کنید. یا کفش متالیک براق، مانند چکمه‌هایی که در تصویر می‌بینید.
کفش و صندل‌های پاشنه بلند، بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار جین سفید هستند. شما قطعا دوست ندارید همراه با شلوار جین سفید خود کفش تخت بپوشید، مگر اینکه بلند قد باشید!
از پوشیدن کفش‌های سفید با شلوار جین سفید اجتناب کنید، چون قطعا دلتان نمی‌خواهد شبیه به یک”پرستار” به نظر برسید.

 

کفش مناسب با شلوار جین سفید


شستشوی شلوار جین سفید

اگر به پوشیدن شلوار جین سفید علاقه دارید، باید آن را پس از هر بار استفاده بشویید. نکته‌ای که در رابطه با شستشوی این شلوار وجود دارد این است که بهتر است از یک سفید کننده بر پایه اکسیژن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اگر شلوار جین سفید خود را همراه با سایر لباس‌ها در ماشین لباسشویی بیندازید، پس از مدتی رنگ آن کدر خواهد شد. 
شلوار جین سفید یک آیتم کلاسیک تابستانه است که برای هر موقعیتی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. اما بعضی از موقعیت‌های تابستانی زیاد با شلوار جین سفید جور نیستند. اگر تصمیم دارید به پیک نیک بروید، از پوشیدن شلوار جین سفید اجتناب کنید.

 
شستشوی شلوار جین سفید
 شلوار جین سفید را چگونه ست می‌کنید؟ نظرات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه در بخش “ارسال نظر” با ما به اشتراک بگذارید.

برگرفته از: liveabout.com
 
 

علی اکبر

مجله سیراف از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است،تمام تلاشم انتشار محتوای سالم و منحصر بفرد مورد نیاز کاربران با رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. 09900995320

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا